

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
wojtas2a1 nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Napisane przez
LaaGer
w 05.04.2012 08:49
Napisane przez
LaaGer
w 04.04.2012 18:58
Napisane przez Cypis'
w 23.08.2012 16:52
Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł
Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static
Fili:P - za grafikę do broni
Co on ma w sobie:
Komendy:
Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze
Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia
Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni
+revision - służy do przeszukiwania wieźniów
Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")
+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")
Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")
jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)
jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)
jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)
jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.
#define JAIL_CONTINUE 0
#define JAIL_HANDLED -1
#define JAIL_FORCE_TT 1
#define JAIL_FORCE_CT 2
/*------------------------------
Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw
@return - zwraca return index'u dodanej zabawy
------------------------------*/
native jail_register_game(name_game[]);
/*------------------------------
Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen
@return - zwraca return index'u dodanego zyczenia
------------------------------*/
native jail_register_wish(name_wish[]);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_micro();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_fight();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_free(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_ghost(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true"
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade
------------------------------*/
native bool:jail_get_user_block(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany
------------------------------*/
native bool:jail_get_poszukiwany(id);
/*------------------------------
Zwraca przez Return index ostatniego więźnia
------------------------------*/
native jail_get_prisoner_last();
/*------------------------------
Zwraca przez Return index prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_get_prowadzacy();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer dnia
------------------------------*/
native jail_get_days();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer zabawy
------------------------------*/
native jail_get_play_game_id();
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona
@bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie
@bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac
------------------------------*/
native jail_set_user_block(id, bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika
Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_set_prowadzacy(id);
/*------------------------------
Wyswietla menu z broniami danemu graczowi
@id - index gracza
@bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru
@bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru
@bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych
@bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów
Notka:
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów
Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych:
jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_SCOUT), 0);
------------------------------*/
native jail_set_user_menuweapons(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie=0, bitsum_pistolety=0);
/*------------------------------
Otwiera wszystkie cele lub zamyka
------------------------------*/
native jail_open_cele();
/*------------------------------
Natyw ten mozna wykorzystac do wywolywania forwardu OnDayStartPre w celu uruchomienia jakiejs zabawy
@day - index dnia lub zabawy
@bool:fast - jezeli damy true to wywola forward bez sprawdzania czy nie minelo 60s lub nie zmienila sie ilosc graczy, jak false to musi sprawdzac
@return - zwraca "return = 1" jeżeli forwad OnDayStartPre wywoła sie, zwraca "return = 0" jeżeli jest rożnica w graczach lub minelo 60s
------------------------------*/
native jail_set_play_game(day, bool:fast=false);
/*------------------------------
Ustawia predkosc danemu graczowi
@id - index gracza, ktoremu chcemy ustawic predkosc
@Float:speed - wartosc predkosci
Notatka:
Zeby gracz nie mogl chodzi wartosc Float:speed trzeba ustawic na 0.1
------------------------------*/
native jail_set_user_speed(id, Float:speed);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas rozpoczesnia dnia (rundy), przed frezztime. dzięki temu forwardowi mozna dodawac w rozne dni zautomatyzowane zabawy.
@day - jest to index dnia/zabawy
@szInfo[256] - ustawienie informacji na hud (te na zielono)
@szInfo2[512] - ustawienie informacji na hud (te na czerowno)
@setting[10] - tu ustawia sie dane jaki ma miec dzien/zabawa, resetuja sie one po zakonczeniu dnia (rundy)
@gTimeRound - zwraca czas w sekundach do konca dnia (rundy)
------------------------------*/
forward OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound);
/*------------------------------
Rozni sie od OnDayStartPre tym ze wywoluje sie po frezztime i ma mniej argumentow. Sluzy do otwierania cel, wyswietlania czasu na hud, itd. ...
@day - jest to numer dnia/zabawy
------------------------------*/
forward OnDayStartPost(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dania ostatniemu więźniowi możliwość wybrania życzenia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych.
@id - jest to index ostatniego wieźnia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerShowWish(id);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas wybrania zyczenie prze ostatniego więźnia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych
@id - jest to index ostatniego wieźnia
@wish - jest to index zyczenia wybranego przez wieznia
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - zablokuje wybranie zyczenia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerTakeWish(id, wish);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas zakonczenia kazdego dnia (rundy), przeznaczyony do resetowania zmiennych.
@day - jest to id_zabawy jeżeli w tym dniu takowa była, lub id_dnia
------------------------------*/
forward OnRemoveData(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dolaczania do druzny, nie wywoluje sie jak gracz wchodzi na spect.
@id - jest to index gracza
@team - jest to numer teamu do jakiego gracz chce dojsc
@tt - ilosc osob w TT
@ct - ilosc osob w CT
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - blokuje wybranie teamu, czyli gracz nie wybierze teamu
return JAIL_FORCE_TT - gracz dolaczy do tt
return JAIL_FORCE_CT - gracz dolaczy do ct
------------------------------*/
forward OnJoinTeam(id, team, tt, ct);
1.0.1
1.0.2
1.0.3
1.0.4
1.0.5
1.0.6
1.0.6a
Download:
JailBreak.rar 3,92 MB 16338 Ilość pobrań
Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie
Napisane przez
Arkadiusz0055
w 27.11.2012 17:09