public Event_DeathMsg()
{
    new iKiller = read_data(1) // read the data to get the killer and victim
    new iVictim = read_data(2)
    if(is_user_alive(iKiller)) // Check if the killer is alive in case he killed himself
    {
        if(read_data(3))
        {
            iExp[iKiller] += 0.05 // Add the amount of the Pcvar to iExp
        }
        else
        {
            iExp[iKiller] += 0.05
        }
    }
    iExp[iVictim] -= 0.06 // Decrease the amount of the Pcvar from iExp
}iExp to tablica z liczbami całkowitymi
a ty dodajesz/odejmujesz od niej liczby zmiennoprzecinkowe

po za tym nie zerujesz expa kiedy gracz wychodzi


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
			
 Moja zawartość
    Moja zawartość Mężczyzna
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
 Napisane przez
 Napisane przez 

