Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

damian0507 - zdjęcie

damian0507

Rejestracja: 10.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.02.2017 04:18
-----

#217391 Zmiana modeli broni dla klas/perków

Napisane przez Goliath w 19.02.2011 20:34

Witam!
Dzisiaj pokażę wam, jak zrobić klasę/perk ze zmienionym modelem broni (p_/v_/w_). Zacznę od wytłumaczenia, który model za co odpowiada:
- v_* jest to model, który widzimy my z perspektywy 1. osoby,
- p_* jest to model broni w naszych rękach, jaki widzą inni gracze,
- w_* jest to model broni leżącej na ziemi.

CoD Nowy
Zacznijmy od przygotowania pliku. Weźmy np. takiego Rushera. Plik .sma wygląda tak:
Spoiler

Dodajmy wsród zmiennych warunek typu true/false (o nazwie ma_klase dla klasy lub ma_perk dla perku) i wrzućmy do forwardów cod_class_enabled i cod_class_disabled (jeżeli zmieniamy to dla perku, to do forwardów cod_perk_enabled i cod_perk_disabled). Następnie zaincludujmy potrzebną bibliotekę fakemeta oraz dodajmy modele do plugin_precache (żeby się ściągały przed dołączeniem do serwera).
Spoiler


Zacznijmy od zmiany modelów p_ i v_. Dodajemy to do plugin_init:
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

A to na koniec pliku:
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_M3) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}

Całość wygląda tak:
Spoiler

Teraz zajmijmy się zmianą modelu w_. Dodajemy to do plugin_init:
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

A to na koniec pliku:
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/w_m3.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner]) //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

A to gotowy .sma:
Spoiler


To by było na tyle. Mam nadzieję, że zrozumieliście jak to zrobić. Niestety - modele musicie sami sobie znaleść ;P.
  • +
  • -
  • 38


#479469 [ROZWIĄZANE] Bug HE (+800dmg...)

Napisane przez Łokieć w 15.11.2012 19:05

O to perk ktory buguje wszystko :) Amulet Fox-a
 if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
sam zobacz poprostu usun ten perk ; )


Proszę naprawilem wgraj ta paczke perkow juz nie powinno bycBugów ; )
Załączony plik  perki.rar   92,86 KB  51 Ilość pobrań

Załączone pliki

  • Załączony plik  perki.rar   92,87 KB  0 Ilość pobrań



#478323 Przerobienie klasy Arktos

Napisane przez Gość w 12.11.2012 04:04

Załączony plik  codclass_arktos.sma   3,43 KB  58 Ilość pobrań
  codclass_arktos.amxx


#477490 [ROZWIĄZANE] Wyrównanie linii w QTM (HP oraz % EXP w HUD)

Napisane przez Chmielik w 10.11.2012 15:17

Na przyszłość - AMXX Studio - Tools - Indenter

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#476093 [ROZWIĄZANE] Błędy? Na serwerze nie ma radaru itp.

Napisane przez GwynBleidD w 07.11.2012 11:56

Nie, absolutnie nie jest tu amxbans winny.

Jeśli choć raz byś instalował AMX ręcznie (bądź przynajmniej zaglądnął tutaj: http://www.amxmodx.org/downloads.php) to byś wiedział o jakie paczki mi chodzi. W linku podane masz wszystko co Ci trzeba, zainstaluj najpierw paczkę base, później Counter-Strike, oczywiście wersje dla Linuksa... W dev builds masz nowsze wersje (1.8.2) które raczej są do amxbans nowszego wymagane. Zainstaluj je, jeśli masz zamiar używać amxbans.

Masz może zainstalowanego AMXa, ale bez paczki Counter-Strike, czyli bez pluginów specyficznych dla CSa. Nie musisz kasować starego AMXa, będziesz musiał tylko później edytować pliki konfiguracyjne, aby włączyć inne pluginy.
  • +
  • -
  • 2


#473622 Problem z klasą Wampir

Napisane przez GoldenKill w 01.11.2012 00:30

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#470961 Wlamanie na konto i serwery

Napisane przez amator75 w 24.10.2012 17:13

Nie wszystkim wiadomo,ale wlamano sie nam(CIACH) na konto pukawki i zostaly tam zmodyfikowane pliki ftp serwerow, ktore mialy najlepszy ranking u nas w sieci,krotko mowiac serwery zostaly zniszczone.
Ale ze posiadamy "jaja" a nie jak te "dziewczynki",ktore boja sie do tego przyznac(choc posiadamy juz ich dane) nie bedziemy tolerowac tego typu zdarzen i wszystkie najmniejsze przewiniecia w tej dzieninie beda zglaszane do odpowiednich organow scigania,aby to bylo przestroga dla innych.
W tym przypadku postanowilem rowniez zglosic ta sprawe,dzisiaj otrzymalem dowody do tej sprawy i w tym tygodniu pozew trafi do prokuratury.
O przebiegu sprawy bedziemy informowac na bierzaco na naszym forum,a o wyniku rozprawy napisze tutaj.

Chcialbym rowniez prosic osoby ktore,posiadaja rowniez takie serwisy lub inne, aby nie odpuszczaly takich zdarzen jesli beda mialy u nich miejsce a zglaszaly tam gdzie trzeba,poniewaz to pozniej bedzie plaga i nie wiadomo do jakich czynow sie jeszcze posuna.

Jesli sa osoby rowniez poszkodowane w takim przypadku,a chca uzyskac jakies informacje zapraszam na PW lub moje forum.
Do administracji portalu; jesli temat jest w zlym dziale,proszę przeniesc lecz nie usuwac.
dziekuje i pozdrawiam
amator75 (CIACH)
  • +
  • -
  • 4