Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

siusiak1000 - zdjęcie

siusiak1000

Rejestracja: 28.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.02.2015 20:11
-----

#430105 [ROZWIĄZANE] motd- dodanie strony www

Napisane przez jot`. w 09.07.2012 11:00

Przeglądarka w cs'ie nie zawiera wszystkich potrzebnych wtyczek ;)
  • +
  • -
  • 1


#429966 [ROZWIĄZANE] motd- dodanie strony www

Napisane przez jot`. w 08.07.2012 19:09

Dodajesz do motd.txt

<html>
<head>
<meta http-equiv="Refresh" content="0;url=ADRES_TWOJEJ_STRONY">
</head>
<body bgcolor="black">
</body>
</html>

  • +
  • -
  • 4


#426393 Informacja o klasie po zgonie ( lvl, hp,perk, statystyki )

Napisane przez d0naciak w 30.06.2012 21:26

I jest jeszcze jeden problem z inforamacja kto ile ma statów dodanych ... Jak patrze to piszę tego kogoś nick a nie jego staty


nie rozumiem, a co to miejsca polozenia wiadomosci, zamien PokazInformacje na
public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
       
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
   
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
   
        if(target)
        {
            new name[32];
            get_user_name(target, name, 31);
            new int, zdrowie, wytrz, kond;
            int = PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1);
            zdrowie = PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1);
            wytrz = PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1);
            kond = PobierzKondycje(target, 1, 1, 1);
            set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, 0.75, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nHP : %d^nInteligencja : %d^nZdrowie : %s^nWytrzymalosc : %s^nKondycja : %s", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target), int, zdrowie, wytrz, kond );
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }
   
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.1, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#426422 Informacja o klasie po zgonie ( lvl, hp,perk, statystyki )

Napisane przez d0naciak w 30.06.2012 22:38

przekompiluj to na nowo i tyle

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#426020 Proszę o perk murzyn w nocy

Napisane przez d0naciak w 30.06.2012 08:21

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#425988 Dodanie ubranie wroga do klasy

Napisane przez Lukasz5 w 30.06.2012 01:29

Hmmm... Nigdy nie robiłem żadnych klas do coda itp... więc może pomogę dając Ci link jak to zrobić:
Dokumentacja AMXX.pl: Cstrike >> cstrike > cs_set_user_model
Masz tan nawet zrobiony warunek jeżeli gracz jest w TT/CT.
  • +
  • -
  • 1


#425828 [ROZWIĄZANE COD NOWY] [problem]Perk +100 do statow

Napisane przez Pan PrO w 29.06.2012 18:36

Nie wiem skąd wytrzasnołeś ten kod

proszę.



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Bimber";
new const perk_desc[] = "Dostajesz po 100 pkt. do statystyk";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+100);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+100);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-100);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-100);
}

  • +
  • -
  • 1


#425577 Darmowy serwer fast dl, problem z linkiem

Napisane przez Flk w 28.06.2012 22:44

sv_downloadurl "http://fast-dl.pl/in...go.pl/cstrike/"
o tak spróbuj :)


#425448 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] QTM_CodMod ograniczenie statów.

Napisane przez Kosa :D w 28.06.2012 18:02

damy rade i bez .sma jak nam powiesz czy cod stary czy nowy to powiemy co i jak zmienić :D
  • +
  • -
  • 1


#425520 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] QTM_CodMod ograniczenie statów.

Napisane przez Kosa :D w 28.06.2012 20:00

limit_int = 400;
limit_zdr = 3500;
limit_kon = 80;
limit_wyt = 450;


tutaj gdzie są te cyfry dajesz ile chcesz mieć max do rozdania w statystykach oczywiście to będziesz miał w Silniku cod'a. na wszelki wypadek Wytłumacze ci to bardziej
jak masz limit_int = 400; to tutaj gdzie czerwone dajesz swoja cyfre która określa ile maxymalnie możesz dodać w daną statystykę czyli w inteligencje w tym przypadku będziesz mógł dać tylko 400 max i to tyle mam nadzieję, że zrozumiałeś a jak nie to podrzuć silnik to ci zrobię :)
a i jakbyś nie miał tego w silniku to też wrzuć to ci dodam :)
  • +
  • -
  • 1


#425548 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] QTM_CodMod ograniczenie statów.

Napisane przez Kosa :D w 28.06.2012 20:58

dodaj tak jak ci podałem wyżej jak nie umiesz to daj .sma :D to ja zobacze co i jak
  • +
  • -
  • 1