1. vip.txt w cstrike (możesz mieć inną nazwę )
2. Przestaw klasy premium na pierwsze miejsce tzn
codclass_komandos codclass_wsparcieogniowe codclass_twojapremium
to ustawisz tak
codclass_twojapremium codclass_komandos codclass_wsparcieogniowe
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
^^.GoodLike.^^ nie posiada znajomych
Napisane przez Warjat
w 28.04.2014 09:41
Napisane przez ThCe
w 28.04.2014 10:33
Napisane przez
szalony53
w 21.06.2012 16:39
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Wartownik"; new const opis[] = "Posiada all pistolety."; new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "szalony53"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Napisane przez
szalony53
w 20.06.2012 13:40
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> new const nazwa[] = "Oficer(Premium)"; new const opis[] = "1/8 wyrzucenie broni z MP5 Zmniejszona widoczność"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 60; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 30; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Oficer(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 8) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
Napisane przez grzesiu131
w 19.06.2012 17:20
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Komendant(Premium)";
new const opis[] = "1/2 awp skok x 3 he 1/2";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Komendant(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idAtt) == CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(idAtt) == CSW_AWP)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}
return HAM_HANDLED;
}