Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TABASKOZdzislaw - zdjęcie

TABASKOZdzislaw

Rejestracja: 09.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.03.2013 20:29
-----

#524600 Prośba o 4 klasy mi. Hazardzista

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 14.03.2013 21:40

Łap powinno działać :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#495771 [ROZWIĄZANE] Prośba o dwie klasy "Gimbus" i "Brzytwiarz"

Napisane przez PlayTheGame w 30.12.2012 02:23

Proszę bardzo brzytwiarz :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
	  
new const nazwa[]   = "Brzytwiarz";
new const opis[]	= "1/4 na natychmiastowe zabicie z SG550 i 1/4 na natychmiastowe zabicie z noża (LPM).";
new const bronie	= (1<<CSW_SG550);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}




Proszę next klase Gimbus :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "Gimbus";
new const opis[]    = "1/25 na natychmiastowe zabicie z Mac10 i 1/7 na kradzież perku wroga.";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 24) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);

    if(!is_user_alive(idattacker))
        return;

    if(!ma_klase[idattacker])
        return;

    if(random_num(1, 7) != 1)
        return;

    client_cmd(id, "drop");
}





#495086 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę "BOT"

Napisane przez CR4ATOR w 28.12.2012 17:26

3maj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#491203 [ROZWIĄZANE] Prosiłbym 6 perków m.in Zawodowy Zelus

Napisane przez Play 4FuN w 17.12.2012 16:12

Załączony plik  codperk_TajemnicaCzolgisty.sma   7,97 KB  88 Ilość pobrań
  codperk_TajemnicaCzolgisty.amxx

Załączony plik  modele i dźwięki.rar   548,72 KB  87 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3


#491156 [ROZWIĄZANE] Prosiłbym 6 perków m.in Zawodowy Zelus

Napisane przez Bread Roll w 17.12.2012 13:37

Trzymaj

Załączone pliki




#490589 Perki 5 do zrobienia mi. Elektryczna Gitara

Napisane przez CR4ATOR w 15.12.2012 16:45

A teraz? :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#490316 Dwie klasy mi. Bandyta.

Napisane przez CR4ATOR w 14.12.2012 22:33

Bandyta sprawdz:)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#490291 Perki 5 do zrobienia mi. Elektryczna Gitara

Napisane przez CR4ATOR w 14.12.2012 21:08

Joint

Sprawdz i to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#472702 [ROZWIĄZANE] Anty

Napisane przez GoldenKill w 29.10.2012 20:07

Sorawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#451061 [ROZWIĄZANE] Poprawienie klasy

Napisane przez glut w 24.08.2012 21:36

Ty chcesz tą klase do coda starego jeżeli tak to na pewno nie będzie działać bo musisz edytować silnik CodModa. Bo nie dodaje się tak klas jak w Codzie Nowym(Plugin od klasy)

A jeżeli chodzi o CodNowy

masz sma ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1