Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
TABASKOZdzislaw
Rejestracja: 09.06.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.03.2013 20:29




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 20
- Odwiedzin: 1 240
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Krosno / Rogi
Kontakt
#524600 Prośba o 4 klasy mi. Hazardzista
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 14.03.2013 21:40
Łap powinno działać
#495771 [ROZWIĄZANE] Prośba o dwie klasy "Gimbus" i "Brzytwiarz"
Napisane przez
PlayTheGame
w 30.12.2012 02:23
Proszę bardzo brzytwiarz :
Proszę next klase Gimbus :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Brzytwiarz";
new const opis[] = "1/4 na natychmiastowe zabicie z SG550 i 1/4 na natychmiastowe zabicie z noża (LPM).";
new const bronie = (1<<CSW_SG550);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Proszę next klase Gimbus :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Gimbus";
new const opis[] = "1/25 na natychmiastowe zabicie z Mac10 i 1/7 na kradzież perku wroga.";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 24) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 7) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
#495086 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę "BOT"
Napisane przez CR4ATOR
w 28.12.2012 17:26
#491203 [ROZWIĄZANE] Prosiłbym 6 perków m.in Zawodowy Zelus
Napisane przez Play 4FuN
w 17.12.2012 16:12
codperk_TajemnicaCzolgisty.sma 7,97 KB 90 Ilość pobrań
codperk_TajemnicaCzolgisty.amxx
modele i dźwięki.rar 548,72 KB 92 Ilość pobrań#491156 [ROZWIĄZANE] Prosiłbym 6 perków m.in Zawodowy Zelus
Napisane przez
Bread Roll
w 17.12.2012 13:37
Trzymaj
Załączone pliki
-
codperk_PrzebranieOmena.sma 555 bajtów 81 Ilość pobrań
codperk_PrzebranieOmena.amxx
-
codperk_ZawodowyZelus.sma 1,14 KB 75 Ilość pobrań
codperk_ZawodowyZelus.amxx
#490589 Perki 5 do zrobienia mi. Elektryczna Gitara
Napisane przez CR4ATOR
w 15.12.2012 16:45
A teraz?
Załączone pliki
-
codperk_niesmiertelnosc.sma 1,07 KB 98 Ilość pobrań
codperk_niesmiertelnosc.amxx
#490316 Dwie klasy mi. Bandyta.
Napisane przez CR4ATOR
w 14.12.2012 22:33
Bandyta sprawdz:)
Załączone pliki
-
codclass_bandyta.sma 1,37 KB 79 Ilość pobrań
codclass_bandyta.amxx
#490291 Perki 5 do zrobienia mi. Elektryczna Gitara
Napisane przez CR4ATOR
w 14.12.2012 21:08
Joint
Sprawdz i to
Sprawdz i to
Załączone pliki
-
codperk_joint.sma 584 bajtów 91 Ilość pobrań
codperk_joint.amxx
-
codperk_niesmiertelnosc.sma 2,39 KB 101 Ilość pobrań
codperk_niesmiertelnosc.amxx
#472702 [ROZWIĄZANE] Anty
Napisane przez GoldenKill
w 29.10.2012 20:07
#451061 [ROZWIĄZANE] Poprawienie klasy
Napisane przez glut
w 24.08.2012 21:36
Ty chcesz tą klase do coda starego jeżeli tak to na pewno nie będzie działać bo musisz edytować silnik CodModa. Bo nie dodaje się tak klas jak w Codzie Nowym(Plugin od klasy)
A jeżeli chodzi o CodNowy
masz sma
A jeżeli chodzi o CodNowy
masz sma
Załączone pliki
-
codclass_policjant.sma 1,61 KB 38 Ilość pobrań
codclass_policjant.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: TABASKOZdzislaw
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
