Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mosquito1992 - zdjęcie

mosquito1992

Rejestracja: 24.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.04.2018 12:44
-----

#415820 Admin Say@@ znika po 1 sek

Napisane przez GwynBleidD w 29.05.2012 23:32

Widać jakiś plugin sieje pustymi wiadomościami. Musisz go ręcznie namierzyć, przeglądaj źródła i szukaj które pluginy korzystają z funkcji od hud.
  • +
  • -
  • 1


#415548 Admin Say@@ znika po 1 sek

Napisane przez GwynBleidD w 29.05.2012 04:12

Abyś lepiej zrozumiał specyfikę problemu: kanałów do napisów HUD jest 4. Na każdym z nich formalnie możesz nadawać jedną wiadomość (w praktyce da się pogodzić 2 nadające na innych połowach ekranu, ale nie zawsze). Kanały te są do użytku przez wszystkie pluginy, większość pluginów używa sztucznego kanału 0, który jest po prostu następnym w kolejce kanałem (czyli jeśli poprzednia wiadomość została wysłana na kanał 3, to ta zostanie wysłana na 4, jeśli na 4 to ta na 1 etc). Dodatkowo jeszcze pluginy bardzo często odświeżają hud, przez co jeden źle napisany potrafi całkowicie "wyłączyć" wszystkie inne napisy w HUD.

Jakie są tego rozwiązania? Jeśli maksymalnie wyświetlasz tylko 4 różne informacje w HUD (na całym serwerze), możesz każdą z nich umieścić na osobnym kanale. Jest z tym trochę zabawy, ale jest skuteczne. Jest również 2ga metoda: HudSyncObj. Są to specjalne obiekty, które wiedzą jaki plugin zajmuje dany kanał HUD i przez jaki czas. Dzięki temu potrafią synchronizować informacje HUD tak, żeby każda była (w miarę możliwości) widoczna. W każdym pluginie musisz umieścić kilka obiektów HudSync i za pomocą nich wyświetlać dane. Sposób bardzo skuteczny, jednak nie perfekcyjny, bo dalej mamy 4 kanały, jednak inteligentnie zarządzane. Trzeba tylko odpowiednio przerobić wszystkie pluginy. Potrzebne funkcje znajdziesz w dokumentacji (wpisz hudSync i na pewno się wyświetl wszystko).
  • +
  • -
  • 1