Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Remix12
Rejestracja: 19.05.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2012 15:44





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 80
- Odwiedzin: 2 053
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
parczew
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Remix12 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#461777 Proszę o pare klas :))
Napisane przez Remix12
w 26.09.2012 19:01
#460462 Prosze o sporo perków i klas
Napisane przez Remix12
w 22.09.2012 20:24
Załączone pliki
-
codclass_ninjacienia.sma 1,68 KB 54 Ilość pobrań
codclass_ninjacienia.amxx
#460343 Prosze o sporo perków i klas
Napisane przez Remix12
w 22.09.2012 14:44
#457974 Prośba o dużo klas i kilka perków
Napisane przez Remix12
w 14.09.2012 14:26
Załączone pliki
-
codclass_famaster.sma 1,49 KB 63 Ilość pobrań
codclass_famaster.amxx
#457967 Prośba o dużo klas i kilka perków
Napisane przez Remix12
w 14.09.2012 14:13
#457938 Prośba o dużo klas i kilka perków
Napisane przez Remix12
w 14.09.2012 10:26
Załączone pliki
-
codclass_telegrafista.sma 1,53 KB 65 Ilość pobrań
codclass_telegrafista.amxx
-
codclass_rebeliant.sma 1,26 KB 58 Ilość pobrań
codclass_rebeliant.amxx
#457934 prosze o klasy / perki blagam
Napisane przez Remix12
w 14.09.2012 10:05
Edit. Masz jeszcze krolika
Załączone pliki
-
codclass_talib.sma 1,23 KB 50 Ilość pobrań
codclass_talib.amxx
-
codclass_krolik.sma 1,81 KB 46 Ilość pobrań
codclass_krolik.amxx
#454949 8 perków proszę
Napisane przez Remix12
w 02.09.2012 19:52
#433083 kilka klas premium i zwyklych
Napisane przez Remix12
w 17.07.2012 08:19
Załączone pliki
-
codclass_General.sma 1,83 KB 105 Ilość pobrań
codclass_General.amxx
-
codclass_lekarz.sma 5,2 KB 60 Ilość pobrań
codclass_lekarz.amxx
#428795 [ROZWIĄZANE COD NOWY] 1 klasa i 1 perk
Napisane przez Remix12
w 05.07.2012 15:52
#428785 [ROZWIĄZANE COD NOWY] 1 klasa i 1 perk
Napisane przez Remix12
w 05.07.2012 15:25
#428777 [ROZWIĄZANE COD NOWY] 1 klasa i 1 perk
Napisane przez Remix12
w 05.07.2012 15:02
#417096 Przerobienie Rusher , Szturmowiec
Napisane przez Remix12
w 02.06.2012 18:31
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Dodatkowe 7 obrazen z M4";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}return HAM_IGNORED;
}
TYlko staty zmienisz bo nie zapamietalem

#417090 Prośba o zrobienie 4 klas zwyklych
Napisane przez Remix12
w 02.06.2012 18:23
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Pacyfikator II";
new const opis[] = "dostaje ak47 + 15 DmG z niego";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}return HAM_IGNORED;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Remix12
- Regulamin