#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <csx> public plugin_init() { register_plugin("Odrzut po kosie", "1.0", "asiap123"); } public client_damage(attacker, id, iDamage, iWeapon) { if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_alive(id) || iWeapon != CSW_KNIFE) { return; } static Float:fPunchAngle[3]; fPunchAngle[0] = random_float(-50.0, 50.0); fPunchAngle[1] = random_float(-50.0, 50.0); fPunchAngle[2] = random_float(-50.0, 50.0); set_pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse