Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

r0nalLdO - zdjęcie

r0nalLdO

Rejestracja: 05.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.06.2012 09:51
-----

#418818 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba

Napisane przez sCerR..*! w 08.06.2012 09:26

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#413997 Prośba.

Napisane przez Kołodziej w 24.05.2012 19:36

1.Pod bibliotekami dopisujesz :

#define DMG_BULLET (1<<1)

2. W plugin_init dopisujesz

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


3.Dodajesz public :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_[b]TUTAJ WPISZ BRON[/b] && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, [b]30.0[/b], 0.00, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

tu masz jak dodać :D a klase wykonaj w generatorze a dmg dodajesz tak jak wyżej
  • +
  • -
  • 1