Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Split - zdjęcie

Split

Rejestracja: 05.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.01.2024 00:53
-----

#777565 Aktualizacja forum

Napisane przez Deus Vult w 21.10.2023 00:04

To jest bardziej skomplikowane niż myślisz. Na forum jest mnóstwo wtyczek które były robione specjalnie pod to forum i większość ludzi którzy to robili już tu z nami nie ma. Lepiej nie ruszać jeżeli działa. 
 
Poza tym kto nie lubi dostać fleshem z telefonu jadąc rano do roboty i wchodząc na forum?


Potężny dark poradzi sobie z aktualizacją wtyczek i innymi problemami
  • +
  • -
  • 1


#777564 Aktualizacja forum

Napisane przez dasiek w 20.10.2023 21:42

weź Darek no zaktualizuj.


  • +
  • -
  • 1


#777563 Aktualizacja forum

Napisane przez DarkGL w 20.10.2023 16:27

Plany są zobaczymy jak to wyjdzie

 

Ale nie nastąpi to szybko


  • +
  • -
  • 1


#777561 Aktualizacja forum

Napisane przez Engi w 20.10.2023 12:34

To jest bardziej skomplikowane niż myślisz. Na forum jest mnóstwo wtyczek które były robione specjalnie pod to forum i większość ludzi którzy to robili już tu z nami nie ma. Lepiej nie ruszać jeżeli działa. 

 

Poza tym kto nie lubi dostać fleshem z telefonu jadąc rano do roboty i wchodząc na forum? 


  • +
  • -
  • 3


#776894 Aktualizacje

Napisane przez DarkGL w 06.06.2023 17:40

Baza danych oraz serwer zostały zoptymalizowane.


  • +
  • -
  • 4


#777076 Aktualizacje

Napisane przez DarkGL w 19.07.2023 22:14

Zaktualizowana forum do wersji 3.4.9

 

Untitled.png


  • +
  • -
  • 3


#769663 Opis zmian w AMXMOD 1.10

Napisane przez Volter w 08.01.2021 20:26

Przesyłam listę niestety w języku Angielskim 

 

Zmiany w Wersji 5378

 

 

Wersja 5384

 

 

 

Zmiany w wersji  5386

 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5388

 

 

  • Fix compilation with GCC 8.2+ (#617)
    • GCC 8.2 support
    • Add GCC version check
    • -Werror=class-memaccess fix in code
    • Use assignment for Stats
  • Fix new lines with TextMsg and SayText (side-effect of #763) (#778)
    • Fix newlines for TextMsg
    • Fix newlines for SayText
    • Adjust comments
    • Replace hardcoded detination value with HUD_* constants
    • Make sure only official mods can use format string
    • Fix typos
    • Split condition for readability
    • CS only: Fix newlines in TextMsg and with print_center

 

Zmiany w wersji  5390

 

 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5392

 

 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5399

 

 

  • Turkish Translation Fixes/Addings
    • Update admin.txt
    • Fixed translation [tr]
      • Update adminchat.txt
      • Update admincmd.txt
      • Update adminhelp.txt
      • Update adminslots.txt
      • Update adminvote.txt
      • Update antiflood.txt
      • Update cmdmenu.txt
      • Update common.txt
      • Update imessage.txt
      • Update mapchooser.txt
      • Update menufront.txt
      • Update mapsmenu.txt
      • Update miscstats.txt
      • Update multilingual.txt
      • Update nextmap.txt
      • Update pausecfg.txt
      • Update plmenu.txt
      • Update restmenu.txt
      • Update scrollmsg.txt
      • Update stats_dod.txt
      • Update statscfg.txt
      • Update telemenu.txt
      • Update time.txt
      • Update timeleft.txt
      • Update statsx.txt
      • Update adminhelp.txt
      • Update admincmd.txt
  • Fix broken DoD Fun module natives
    • Update hardcorded offsets
    • Fixed using incorrect parameter for setting string
  • adminvote.sma exploit fix
    • Restrict having ".." character sequence in amx_votemap command arguments
      • Fixes exploit on Windows servers that allows executing potentially dangerous console commands
    • Fix typo
      • containi -> contain
  • admincmd.sma exploits fix
    • [admincmd.sma] Fix typo in isCommandArgSafe
      • '
    • [admincmd.sma] Update amx_cvar command handler
      • Fix exploiting of "mapchangecfgfile" cvar to execute potentially dangerous console commands
      • Add newline delimiter check and restrict for ****cfgfile cvars values
    • Restrict having ".." character sequence in amx_map command argument
      • Fixes exploit on Windows servers that allows executing potentially dangerous console commands
    • Do not allow admins to change cvars with FCVAR_SPONLY flag when not in singleplayer via amx_cvar
      • Make amx_cvar command obey FCVAR_SPONLY flag.
      • Fix exploiting of amx_nextmap cvar value which is used in nextmap plugin.
  • Yet another Hungarian langugage revise
  • Public vars for plugin data
    • Add public vars for plugin data and small refactoring get_xvar_id native
    • Add new command to display info about the plugin and add url to amxx plugins command
    • Add optional args to register_plugin native (url, description)
    • Add enum of args for register_plugin native
    • Creating a variable inside an if statement (C++17)
    • Displaying the URL of the plugin if it is present
    • Getting an ID only with more than three arguments
    • Creating a variable inside an if statement (C++17)
    • Fix typo
    • Revert "Creating a variable inside an if statement (C++17)"
    • Revert "Creating a variable inside an if statement (C++17)"
    • Revert "Displaying the URL of the plugin if it is present"
    • Binary compatibility for previously compiled plugins
    • Displaying the URL of the plugin if it is present
    • Quotation marks replaced by square brackets and change arg name to id
    • Fix getting url
    • The 'atoi' function replaced to 'stoi'
    • Add likely/unlikely defines for using built-in function provided by GCC
    • Small fixes with auto and inconsistent var name
    • Replace stoi to strtol function
    • Removed explicit buffer id
    • Revert "Add likely/unlikely defines for using built-in function provided by GCC"
    • Add url and description params to get_plugin function
  • Add menu_item_setaccess native
    • Add set access.
    • Update newmenus.inc
    • typo
    • Update newmenus.inc

 

 

Zmiany w wersji  5401

 

 

  • Improve AdminSlot plugin
    • Adminslot: Trim spaces
    • Adminslot: Use semicolon everywhere
    • Adminslot: Use brackets everywhere
    • Adminslot: Hook cvars change and make sure max visible players is set right away
    • Adminslot: Rename g_sv_visiblemaxplayers
    • Adminslot: Move free slot calculation in its own function
    • Adminslot: Use create_cvar and define appropriate bounds
    • Adminslot: Use get_playersnum_ex with flag for clarity
    • Adminslot: Move all the logic inside setVisibleSlots

      Looks like the commit should have been split for clarity.

      The initial purpose is to avoid code duplication and regroup checks.
      The logic is the same with a little improvement to handle situations where a cvar is changed on-the-fly and sv_visiblemaxplayers needs to be reset.

      Ultimately, the logic is the following:

      - At player's connection:
      -- Do nothing if amx_reservation == 0 and sv_visiblemaxplayers <= 0. If sv_visiblemaxplayers is set, we reset it directly.
      -- Check if player needs to be kicked. If not, and amx_hideslots == 0, then do nothing.
      -- Otherwise we update sv_visiblemaxplayers

      - Others events:
      -- Do nothing if either amx_reservation == 0 or amx_hideslots == 0, and if sv_visiblemaxplayers <= 0. If sv_visiblemaxplayers is set, we reset it directly.
      -- Otherwise we update sv_visiblemaxplayers
    • Adminslot: Rename variables and adjust constantness
    • Adminslot: Add a description to the cvars
    • Adjust CVAR_HIDESLOTS english sentence
    • Add the Deutsch translations
  • Fix internal player's team id returning -1 in a specific but valid situation
    • Fix internal player's team id returning -1 in a specific but valid situation
    • Use a local variable
    • Fix spaces
 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5402

 

 

Revert "Do not allow admins to change cvars with FCVAR_SPONLY flag when not in singleplayer via amx_cvar"

  • Behavior change. For now reverting it to give time and decide how it should be handled properly.

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5406

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ten moment, wersja 5406 jest najnowsza, jeżeli trzeba podeślę również dowloandw załączniku 

 

 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5386


  • +
  • -
  • 6


#776066 RoundSound bY Doctorr #3

Napisane przez Doctorr90 w 16.01.2023 00:10

pA6IHOG.png

 

 

Rh1tKMf.png

Długość 15-17 sekund


1.mp3" "Art of Beatbox feat. Liroy - Cicha noc" 
2.mp3" "Chris Rea - Driving Home For Christmas" 
3.mp3" "Jacek Stachursky - Wesolych Swiat" 
4.mp3" "Last Christmas - HVME House remix" 
5.mp3" "PDG (Gural, Rafi, RY23, Qlop, Matheo, Bubel, Sheller, Koni) KOLEDA" 
6.mp3" "Margaret - A Kto Wie Czy Za Rogiem" 
7.mp3" "Michal Urbaniak feat. donGURALesko - Swiateczna Serenada (prod. Piotr Walicki)" 
8.mp3" "Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone (FAIR PLAY REMIX) " 
9.mp3" "Jingle Bells (Trap Remix) [Bass Boosted] " 
10.mp3" "Pete Bas - You Know Its Christmas" 
11.mp3" "KIZO - KROL BALU, ale SWIETA TUZ TUZ" 
12.mp3" "Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You" 
13.mp3" "Piekni i Mlodzi - To nasze Świeta" 
14.mp3" "Wham - Last Christmas" 
15.mp3" "Slon Mikser - Swieta" 
16.mp3" "Margaret - Coraz blizej Swieta Podaruj Radosc" 
17.mp3" "WAC TOJA - KOLEDA (Official Video)" 
18.mp3" "Noel Remix  Christmas Remix" 
19.mp3" "S Club 7 - Perfect Christmas" 
20.mp3" "Matheo gosc. Wini, Rena, Sobota, Bonson, Tomb - Essa Kolynda (prod. Matheo)" 

NKVVYdu.png

 

 

--  http://www29.zippyshare.com/v/lpceBIN3/file.html  --


  • +
  • -
  • 1


#755294 Problem z shavit bhop timer

Napisane przez Rivit w 18.01.2019 18:24

sudo apt-get install libcurl3

?


  • +
  • -
  • 1


#763189 [FIX]Nie tworzące się tabele w gm amxbans

Napisane przez Maciuś20 w 16.12.2019 23:53

Witajcie wielu pewnie z was miało problem z zainstalowaniem gmamxbans. Wywala mu błędy takie jak 

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' use_static_bantime enum('yes','no') NOT DEFAULT 'yes' ) ENGINE=MyISAM DEFAULT' at line 4
amx_amxadmins	Stworzono
amx_bans	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DEFAULT '0', expired int(1) NOT DEFAULT '0', imported int(1) NOT DEFAULT '0'' at line 16
amx_bans_edit	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'auto_increment, `bid` int(11) NOT , `edit_time` int(11) NOT , `admin_nick` va' at line 2
amx_bbcode	Stworzono
amx_comments	Stworzono
amx_files	Stworzono
amx_levels	Stworzono
amx_logs	Stworzono
amx_modulconfig	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DEFAULT '1', PRIMARY KEY (id) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8 COLLATE=utf8' at line 6
amx_reasons	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DEFAULT '0', PRIMARY KEY (id) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8 COLLATE=utf8' at line 4
amx_reasons_set	Stworzono
amx_reasons_to_set	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' reasonid int(11) NOT , PRIMARY KEY (id) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8 ' at line 3
amx_serverinfo	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DEFAULT '1', reasons int(10) , timezone_fixx int(11) NOT DEFAULT '0', PRIMAR' at line 11
amx_smilies	Stworzono
amx_usermenu	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DEFAULT '1', lang_key varchar(64) , url varchar(64) , lang_key2 varchar(64) ,' at line 4
amx_webadmins	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'default '0', PRIMARY KEY (id),UNIQUE (username,email) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT C' at line 9
amx_webconfig	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' default_lang varchar(32) , start_page varchar(64) , show_comment_count int(1' at line 7
amx_flagged	You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'auto_increment, `player_ip` varchar(32) , `player_id` varchar(35) , `player_n' at line 2

Wgraj ten plik w folder install i ciesz się zainstalowanym amxbansem

testowane na https://amxx.pl/topi...oprawki-amxxpl/

 

FLuk7Kb.png

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#750202 AMXX Editor Online - IDE w przeglądarce

Napisane przez DarkGL w 16.06.2018 14:14

Edytor pluginów online został ponownie uruchomiony !

https://editor.amxx.pl/
  • +
  • -
  • 3


#761686 SHOP-ENGINE OD XVAK

Napisane przez Baniak94 w 25.09.2019 17:13

Witam, 

 

udostępniam za zgodą autora najnowszą wersje shop-engine ( odkodowany cały ) pliki od samego autora.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#742289 Problem z pobieraniem textu

Napisane przez _McHappy w 28.08.2017 21:09

param_convert() używane jest dla natywów o parametrze 'style'=1
Funkcja ta przygotowuje zwykły parametr do przekazania poprzez referencję.
  • +
  • -
  • 1


#742286 Problem z pobieraniem textu

Napisane przez Robiin w 28.08.2017 20:47

Możesz pokazać cały public? Mam wrażenie, że błędem jest wyświetlanie opcji w menu, a nie samo formatowanie (bo z tego co widzę, to chyba kod jest spójny).


  • +
  • -
  • 1