proszę zamienic
Spoiler
w public fw_traceline na koncu dodajemy
if(player_glowaoff[hit]>0) set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
if(player_glowaoff[hit]>0) set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
Spoiler
w public fw_traceline na koncu dodajemy
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
if(glowaoff[hit]>0) set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
if(glowaoff[hit]>0) set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
Teraz ze zła konfiguracja mogło komuś nie działać , Pamiętajcie ,że musi to być na końcu funkcji
A jako ,że mówiłem ,że wam dorobie coś nowego to proszę
Item , Antylatarka
Spoiler
Na gorze
w public reset_item_skills(id)
w public iteminfo(id)
Teraz tworzenie itemu
case 224:
{
player_item_name[id] = "Tomb raider"
player_item_id[id] = rannum
antylatarka[id] = true
}
Oczywiście nr case od tego jaki macie najwyższy i potem ostawić losowanie(więcej info w 1 itemku)
Teraz trzeba się spiąc i poszukać w public client_PreThink ( id )(u kazdego to moze wygladac inaczej ,wiec tu musicie sami poszukac linijki)
u mnie to wyglada tak
czyi szukacie linijki
Na gorze
new bool:antylatarka[33]
w public reset_item_skills(id)
antylatarka[id] = false
w public iteminfo(id)
if (antylatarka[id])
{
add(itemEffect,699,"Jestes odporny na latarke Vampira i Itemy z latarka.<br>")
}
Teraz tworzenie itemu
case 224:
{
player_item_name[id] = "Tomb raider"
player_item_id[id] = rannum
antylatarka[id] = true
}
Oczywiście nr case od tego jaki macie najwyższy i potem ostawić losowanie(więcej info w 1 itemku)
Teraz trzeba się spiąc i poszukać w public client_PreThink ( id )(u kazdego to moze wygladac inaczej ,wiec tu musicie sami poszukac linijki)
u mnie to wyglada tak
Spoiler
if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && ((player_class[id] == Czarodziej) || player_b_latarka[id] == 1 || skill_latarka[id] == 1) ) {
new num1, num2, num3
num1=random_num(0,2)
num2=random_num(-1,1)
num3=random_num(-1,1)
flashlight_r+=1+num1
if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245
flashlight_g+=1+num2
if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245
flashlight_b+=-1+num3
if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240
new origin[3];
get_user_origin(id,origin,3);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27); // TE_DLIGHT
write_coord(origin[0]); // X
write_coord(origin[1]); // Y
write_coord(origin[2]); // Z
write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius
write_byte(flashlight_r); // R
write_byte(flashlight_g); // G
write_byte(flashlight_ B); // B
write_byte(1); // life
write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate
message_end();
new index1, bodypart1
get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))&& antylatarka[index1]==false)
if(naswietlony[index1] == 0){
naswietlony[index1] = 1;
set_renderchange(index1);
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander", TASK_FLASH_LIGHT+index1, "", 0, "a", 1);
}
}
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))&& antylatarka[index1]==false)
czyi szukacie linijki
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1)))
Dziękuje za wszytskie +. Wieczorem dorobie jeszcze coś nowego