Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dhwdp1 - zdjęcie

dhwdp1

Rejestracja: 02.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.05.2012 09:32
-----

#406286 Prosze o 2 klasy jak najpredzej

Napisane przez Kaski w 04.05.2012 14:18

Hmm przy kucaniu na nozu czy przy kucaniu z auto kampa ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}


proszę Cie bardzo licze na ++