Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kacp3ross - zdjęcie

Kacp3ross

Rejestracja: 26.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.04.2016 13:24
-----

#523517 Prośba o poprawienie silnika

Napisane przez Heineken w 10.03.2013 18:30

...


#523505 Prośba o poprawienie silnika

Napisane przez Heineken w 10.03.2013 18:12

Łap.

Załączone pliki




#456249 Serwer się wyłącza

Napisane przez Kentucky w 07.09.2012 16:30

Napisz do hostingu
  • +
  • -
  • 1


#456529 Serwer się wyłącza

Napisane przez Nestea****Lemon w 08.09.2012 15:29

Myślę że powinieneś się zgłosić do hostingu ;)
  • +
  • -
  • 1


#454909 Ninja i kucasz

Napisane przez Amaroq w 02.09.2012 19:06

Trzymaj poprawiony ninja(niewidzalnosc i zrobiona jako premium) Flaga G
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja[DiamondPremium]";
new const opis[] = "Jest kompletnie niewidzialny, ma zmniejszana grawitacje, nie slychac jego krokow moze odbic sie 20 razy w powietrzu oraz ma 1/1 z noza.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 500;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie mozesz wybrac tej klasy!");
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
set_user_footsteps(id, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 20;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#454710 Ninja i kucasz

Napisane przez Firefox w 02.09.2012 12:14

na razie zrobiłem klasę ninja z tym że nie zrobiłem póki co tego że chodzi po cichu.

http://www.speedysha...ondPremium.amxx


#454758 Ninja i kucasz

Napisane przez VolT. w 02.09.2012 13:54

Łap Kucacza :)

Załączony plik  codclass_kucaczdiamondpremium.sma   2,74 KB  53 Ilość pobrań
  codclass_kucaczdiamondpremium.amxx
  • +
  • -
  • 1


#454541 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Prośba o perk Hard DMG

Napisane przez F4St w 01.09.2012 21:46

Tu masz poprawione ze wszystkich broni a nie tylko z MP5

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Hard DMG";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 15(+int) obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}



#454384 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Prośba o perk Hard DMG

Napisane przez TheGrzegorz w 01.09.2012 16:14

łap::. tylko tu jest ,że zadajesz większe obrażenia(+inteligencja) z MP5 :)

Załączone pliki




#437233 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez dawido0099 w 28.07.2012 02:07

boze ale wy jestescie malo ogar...

sciagnij sobie amxx z neta na windowsa. i tam gdzie zaistalowales pobranego amxx moda teraz wejdz. otworz addons/amxmodx/dlls tam masz plik : amxmodx_mm.dll

teraz go skopiuj wklej do tego samego folderu z tej paczki, i wejdz do addons/metamod i otworz plugins .ini i dopisz : win32 addons\amxmodx\dlls\amxmodx_mm.dll

a przed : linux addons\amxmodx\dlls\amxmodx_...,dll Wpisz ";" czyli ma tak wygladac : ";linux addons\amxmodx\dlls\amxmodx_...,dll"