Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

gunner98 - zdjęcie

gunner98

Rejestracja: 24.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.04.2012 09:24
-----

#337692 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Cypis' w 21.12.2011 19:45

Witam, przedstawiam wam plugin mojego autorstwa, który jak się zabije przeciwnika to dostajemy nagrodę czyli 'KillStreak'. Nagrody za zabicia są następujące:
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE

Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak

Cvary:
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie

Screenshot:
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Instalacja:
Standardowa

UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu

Changelog:

1.0:
- pierwsza wersja

1.0.1:
- poprawka spadającej paczki

1.1:
- Dodano nowe dźwięki,
- Dodano poprawki do Predatora, Care Package, Emp i Nuke,
- Dodano menu wyboru nagród,
- Zmniejszono trochę kod

1.1.1:
- dodana poprawka dotyku entów (były rlogi)

1.1.2:
- usunięcie native menu_addtext (przez to niektórym nie działał killstreak)

1.2:
- wersja niepublikowana (dodanie sentry guna)

1.3:
- naprawienie bugów w Sentry gunie,
- naprawienie bugów z EMP,
- dodanie paska jak wejdziemy w Care Package (pasek jak przy brojeniu bomby),
- dodanie nowych dźwięków

1.3.1:
- dodanie cvaru "ks_hpsentry",
- dodanie informacji w chat kto użył killstreaka

1.3.2:
- naprawienie Sentry Guna (jak kucaliśmy to nie strzelał),
- Jak zabijemy kogoś z Sentry Guna lub z Nalotu lub z innej rzeczy to liczy te zabicie do rankingu,
- Dodanie UAV dla całej drużyny i po 60s od użycia UAV znika (tak jak w COD MW2 tylko że tam jest 30s)

1.3.3:
- 1.3.2 była zła wersja nie ta wgrałem,
- dodanie cvara na usunięcie sentry guna

1.3.4:
- dodano do sentry guna materiał, żeby były odgłosy gdy strzelamy w niego
- dodano że jak mamy tarcze założną to sentry nie strzela
- poprawiono UAV (teraz podlicza cały czas z uav)

1.3.4a:
- naprawiono wszystkie bugi, które zrobiłem wczoraj

Plany:
- Dodanie Emergency AriDrop (jest w wersji BETA 1.4)

Załączony plik  killstreak.sma   30,55 KB  5078 Ilość pobrań
  killstreak.amxx
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  8055 Ilość pobrań


--------------------------------------------

Wersja BETA 1.4 :

Changelog:
1.4a:
- dodano Emergency AriDrop, jest on od 8 zabójstw
- dodano komendę say /ks2
- naprawiono wszelkie bugi
- dodano większą losowość nagród z skrzynki

1.4b
- naprawiono błąd z "[CSTRIKE] Invalid player 12"
- zamieniono kilka funkcji cs_get_user_team na get_user_team - ponieważ get_user_team nie wywala błedu po wyjsciu gracza
- naprawiono błąd że po użyciu nuke serwer creshował bo w cvar amx_nextmap posiadał nieprawidłową mape
- zmieniono kilka typów w message_begin z MSG_ONE_UNRELIABLE na MSG_BROADCAST, żeby plugin w pewnych miejscach nie używał pętli for
- w Emergency AriDrop naprawiono że w każdej paczce jest coś innego (wcześniej mogły być np. 4 sentry guny z paczek)

1.4c
- dodanie EngFunc_GetAttachment do sentryguna
- ta wersja będzie umożliwiać dodanie wyzwań, które później udostępnię

Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  8055 Ilość pobrań

po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :
Załączony plik  dzwieki-emergairdrop.rar   218,89 KB  2807 Ilość pobrań


SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-tarcza.sma   37,6 KB  1619 Ilość pobrań
  killstreak-tarcza.amxx

SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-bez.sma   37,6 KB  1502 Ilość pobrań
  killstreak-bez.amxx

Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4

Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------

Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna

Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
  • +
  • -
  • 69


#480 Custom_radio PL

Napisane przez ZoMm w 21.01.2008 15:49

polskie radio na Serwerze


- Dzwięki :
PL_FUN
Instalacja:
1.Ściągnąć: Custom_radio
2. Plik .amxx wrzucamy do /addons/amxmodx/plugins/
Plik .sma wrzucamy do /addons/amxmodx/scripting/
Plik .cfg wrzucamy do /addons/amxmodx/configs/
Dzwięki wrzucamy do /sound/radio/custom/ (na serwerze oczywiście)
3. W plugins.ini dodajemy linijke: custom_radio.amxx
4. W plliku custom_radio.cfg możemy sobie spolszczyć komendy pokazywane po naciśnięciu Z X lub C
5. Cieszymy się z polskiego radia :mrgreen:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#208454 Move - popędzacz

Napisane przez ZiuTeK w 23.01.2011 00:15

Opis:
Plugin ma za zadanie wypisywac wiadomosci imitujace wiadomosc od admina aby przyspieszyc gre.
Tekst wiadomosci mozna edytowac w pliku sma. Plugin jest przystosowany do mapek de_ ale jesli ktos przerobi napisy moze sie sprawdzic tez na mapkach cs_
Przykladowe wiadomosci to np; czekamy na pake ..., paka ..., cele mapy ... itp
Pierwsza wiadomosc jest wysylana gdy jest 40 sekund do konca rundy, ta wiadomosc jest wyswietlana wszystkim graczom.
Nastepna wiadomosc jest wyswietlana Graczowi, ktory posiada pake 25 sekund przed koncem rundy.
Jesli paka juz jest podlozona, lub jakis gracz jest w trakcie podkladania paki, wiadomosc nie zostanie wyswietlona.
Plugin jest przypominaczem dla mniej ogarnietych graczy, aby pamietali o pace.
Moze komus spodoba sie takie rozwiazanie zeby bez przerwy samemu nie upominac graczy o celach mapy.
Instalacja:
standardowa - plik amxx do plugins, plik sma do scripting, move.amxx dopisujemy do plugins.ini

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#401704 Prośba o zrobienie klas..

Napisane przez ToJaDevil w 25.04.2012 18:29

proszę Predator :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#401874 Prośba o zrobienie klas..

Napisane przez Droso w 26.04.2012 07:39

Proszę poprawiony predator.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#401698 Prośba o zrobienie klas..

Napisane przez Siedem w 25.04.2012 18:14

xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
w .sma edytujesz liczbę 999 żeby zmienić odległość teleportacji :) szczerze to dokładnie nie testowałem tej klasy bo chwilowo mam warunki polowe i nie mam jak :D

tutaj masz sma troszke poprawione :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#401451 Prośba o przerobienie klasy.

Napisane przez Siedem w 25.04.2012 08:47

:)
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
tutaj zmieniasz sobie wartośc by klasa byla bardziej lub mniej widzialna :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
new const nazwa[] = "[Premium]Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_klase[killer])
return;
if(random(3) != 0)
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

  • +
  • -
  • 1


#401047 Prośba o zrobienie klas..

Napisane przez Piotreq183 w 24.04.2012 13:00

Pomyliło mi się ;> Łap poprawione, powinno być dobrze :) Tamtych dwóch klas nie dam rady zrobić, zajmuję się tym wszystkim dopiero od dwóch dni i za wiele nie potrafię zrobić.

Załączone pliki




#401014 Prośba o przerobienie klasy.

Napisane przez Piotreq183 w 24.04.2012 11:28

dopiero zaczynam i nie jestem pewny które będzie dobre.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "HedMaster";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z Shotgun'a";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Skowron");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Klasa stworzona przez www.cslimanowa.xxa.pl.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits && random_num(1,3) == 1 && DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


Prawdopodobnie będzie ten, ale lepiej sprawdź :P
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "HedMaster";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z Shotgun'a";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Skowron");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Klasa stworzona przez www.cslimanowa.xxa.pl.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && random_num(1,3) == 1 && DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}