Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aRphen - zdjęcie

aRphen

Rejestracja: 24.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.05.2012 12:49
-----

#404383 Inne rozdawanie statystyk i zamiana kolejności.

Napisane przez Fili:P w 01.05.2012 11:12

Sprawdź:


public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];


format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rwszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");
else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);

new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");

menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc;
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
ilosc = punkty_gracza[id];
else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {

case 0: {
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1: {
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2: {
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 4


#358652 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Eustachy8 w 05.02.2012 11:54

Zrobi mi ktoś żeby do 600 lvl było misje.

+ w miare exp do tego lvl.

dam 10 +++++++++++

Amxx + sma + gotowe misje.ini

Zrobi mi ktoś żeby do 600 lvl było misje.

+ w miare exp do tego lvl.

dam 10 +++++++++++

Amxx + sma + gotowe misje.ini


masz tutaj sma, misje.ini CI nie zrobię, gdyż raz, to dużo pracy, dwa, to twój serwer i tylko Ty wiesz ile exp ma być w nagrodę
wcześniej wrzuciłem do 201 lvl, możesz go zedytować jak chcesz
robi się je bardzo łatwo

"a" "b" "c" "d"

a - przedział lvl (u Ciebie od 0 do 23)
b - ilość zabić/postawień c4/rozbrojeń/obrażeń
c - typ misji :

1 - Zabij x razy
2 - Podloz bombe x razy
3 - Rozbroj bombe x razy
4 - Zabij z head shotem x razy
5 - Uratuj Hosty x razy
6 - Zadaj x dmg ( liczba calkowita)
d - nagroda za wykonanie (ile exp dostanie)

np.:
"0" "5" "1" "400"
czyli rozdział pierwszy, 5 zabić, rodziaj misji: zabij x osób, nagroda 400 exp

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#400978 [ROZWIĄZANE] 1/4 z Deagla nie działa.

Napisane przez Maniek974 w 24.04.2012 09:49

To
#define DMG_BULLET (1<<4)

Na
#define DMG_BULLET (1<<1)

  • +
  • -
  • 2