Jesli chcesz miec serwer only steam nie potrzebujesz modułu reunion, więc go usun.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
faken
Rejestracja: 13.04.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2022 14:58
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 192
- Odwiedzin: 6 680
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#773163 ReHLDS only steam reunion
Napisane przez faken w 25.01.2022 21:12
#770308 Team select - problem z kompilacja
Napisane przez faken w 04.02.2021 12:48
#770058 [ROZWIĄZANE] Blad
Napisane przez faken w 25.01.2021 13:09
#770016 Dwa prefixy w jednym pluginie
Napisane przez faken w 23.01.2021 14:48
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){ new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[Admin]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; } if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Spróbuj
#769774 Mini lag gdy wciskam klawisz mikrofonu
Napisane przez faken w 13.01.2021 23:28
#769751 [ROZWIĄZANE] GAG/MUTE
Napisane przez faken w 12.01.2021 20:37
#769717 [ROZWIĄZANE] [ZP] Problem %s
Napisane przez faken w 11.01.2021 21:38
Taki problem maja gracze z clientem non-steam, wgraj to https://goldsrc.ru/threads/4261/i zresetuj caly serwer.
#769499 Poszukuje Paczki Bf4
Napisane przez faken w 29.12.2020 22:42
Mały odkop ale ma ktoś teraz na zbyciu taką packze BF4?
https://www48.zippys...u144/file.html
Trzymaj
#769123 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu
Napisane przez faken w 05.12.2020 14:45
#768342 Spowolnienie na surfie
Napisane przez faken w 25.09.2020 21:46
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define AUTHOR "Lopol2010" #define PLUGIN "Surf Fix" #define VERSION "1.6" #define TRACE_HULL_HEIGHT 0.01 new isAlive[33] public plugin_init() { register_plugin ( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ) register_forward( FM_CmdStart, "OnCmdStart" ) RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn", 1 ) RegisterHam( Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled", 1 ) } public client_disconnected( id ) { isAlive[id] = false } public fw_PlayerSpawn( id ) { // Filter out false Ham_Spawn triggers if ( !is_user_alive( id ) || !cs_get_user_team( id ) ) return; isAlive[id] = true } public fw_PlayerKilled( id /*, attacker, shouldgib*/ ) { isAlive[id] = false } public OnCmdStart( id /*, handle, seed*/ ) { if(!isAlive[id]) { return } static Float:playerOrigin[3], Float:lastGoodVelocity[33][3], Float:basevelocity[3], Float:velocity[3], Float:velocity_unchanged[3] pev(id, pev_velocity, velocity) velocity_unchanged = velocity // Check if basevelocity affects velocity if(!is_vector_zero(velocity)) { pev(id, pev_basevelocity, basevelocity) if (!is_vector_zero(basevelocity)) { velocity[0] = floatabs(velocity[0]) - floatabs(basevelocity[0]) velocity[1] = floatabs(velocity[1]) - floatabs(basevelocity[1]) } } // Player might got surf bug if(is_vector_zero(velocity) && !is_vector_zero(lastGoodVelocity[id])) { if(is_player_on_slope(id)) { set_pev(id, pev_velocity, lastGoodVelocity[id]) pev(id, pev_origin, playerOrigin) playerOrigin[2] = playerOrigin[2] + UNSTUCK_HEIGHT set_pev(id, pev_origin, playerOrigin) } } else { lastGoodVelocity[id] = velocity_unchanged } } public bool:is_vector_zero(const Float:v[3]) { return v[0] == 0.0 && v[1] == 0.0 } // Slope with any angle public bool:is_player_on_slope(id) { static Float:planeNormal[3], Float:traceHullEnd[3], Float:playerOrigin[3] static Float:rampAngle, hull pev(id, pev_origin, playerOrigin) traceHullEnd[0] = playerOrigin[0] traceHullEnd[1] = playerOrigin[1] traceHullEnd[2] = playerOrigin[2] - TRACE_HULL_HEIGHT hull = pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN engfunc(EngFunc_TraceHull, playerOrigin, traceHullEnd, IGNORE_MONSTERS | IGNORE_MISSILE, hull, id, 0) get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, planeNormal) rampAngle = planeNormal[2] return rampAngle != 0.0 && rampAngle != 1.0 }
Znalazłem taki plugin na pendrive, nie testowałem może Ci pomoże.
#768124 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu
Napisane przez faken w 21.08.2020 18:45
#767727 %s zamiast tekstu
Napisane przez faken w 13.07.2020 15:09
#767472 Teleport do innego gracza
Napisane przez faken w 21.06.2020 21:33
#767271 Teleport na respa
Napisane przez faken w 07.06.2020 10:42
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> new Array:g_aSpawnPoints; new g_iTotalSpawns; public plugin_init() { register_clcmd("say /tp", "TeleportToSpawn"); g_aSpawnPoints = ArrayCreate(5); new iEnt = -1 while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "info_player_start"))) { ArrayPushCell(g_aSpawnPoints, iEnt); g_iTotalSpawns++; } } public GetRandomSpawn(Float:fOrigin[3]) { new iEnt = ArrayGetCell(g_aSpawnPoints, random(g_iTotalSpawns)); pev(iEnt, pev_origin, fOrigin); } public TeleportToSpawn(id) { new Float:fOrigin[3]; GetRandomSpawn(fOrigin); set_pev(id, pev_origin, fOrigin); }
Masz funkcję, a teraz zrób sobie pod JB
#767226 Blokada skoku
Napisane przez faken w 04.06.2020 18:41
#include < amxmodx > #include < engine > #include < hamsandwich > #pragma semicolon 1 #define PLUGIN "Block jump" #define VERSION "1.0" public plugin_init( ) { register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ksaju" ); RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "PlayerJump", true ); } public PlayerJump( id ) { static iOldButtons; iOldButtons = entity_get_int( id, EV_INT_oldbuttons ); if( !( iOldButtons & IN_JUMP ) && entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND ) { entity_set_int( id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP ); } }
Sprobuj
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: faken
- Regulamin