Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

faken - zdjęcie

faken

Rejestracja: 13.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2022 14:58
-----

#773163 ReHLDS only steam reunion

Napisane przez faken w 25.01.2022 21:12

Jesli chcesz miec serwer only steam nie potrzebujesz modułu reunion, więc go usun.


  • +
  • -
  • 1


#770308 Team select - problem z kompilacja

Napisane przez faken w 04.02.2021 12:48

Pobierz i uzyj tego kompilatora


  • +
  • -
  • 1


#770058 [ROZWIĄZANE] Blad

Napisane przez faken w 25.01.2021 13:09

Wyłączaj pluginy po kolei i sprawdź który plugin to powoduje. 


  • +
  • -
  • 1


#770016 Dwa prefixy w jednym pluginie

Napisane przez faken w 23.01.2021 14:48

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);

    if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[Admin]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);

    return PLUGIN_CONTINUE;
    }		
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Spróbuj :)


  • +
  • -
  • 1


#769774 Mini lag gdy wciskam klawisz mikrofonu

Napisane przez faken w 13.01.2021 23:28

Mialem kiedys taki sam problem na starym pc mi pomogło wylaczenie trybu wyłączności. Panel sterowania -> dźwięk -> nagrywanie -> mikrofon -> wlasciwosci -> zaawansowane i wylaczenie tego trybu badz jednej z opcji. Oczywiscie moze ci to nie pomoc ale warto sprobować :)


  • +
  • -
  • 1


#769751 [ROZWIĄZANE] GAG/MUTE

Napisane przez faken w 12.01.2021 20:37

Wgraj sobie Voice Manager o ile masz baze danych - https://amxx.pl/topi...voice-manager/ 


  • +
  • -
  • 1


#769717 [ROZWIĄZANE] [ZP] Problem %s

Napisane przez faken w 11.01.2021 21:38

Taki problem maja gracze z clientem non-steam, wgraj to https://goldsrc.ru/threads/4261/i zresetuj caly serwer.


  • +
  • -
  • 3


#769499 Poszukuje Paczki Bf4

Napisane przez faken w 29.12.2020 22:42

Mały odkop ale ma ktoś teraz na zbyciu taką packze BF4?

https://www48.zippys...u144/file.html 

Trzymaj :)


  • +
  • -
  • 1


#769123 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu

Napisane przez faken w 05.12.2020 14:45

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin("Block Radio", "1.0", "ksaju");
	   
	register_clcmd("radio1","blokujradio")
	register_clcmd("radio2","blokujradio")
	register_clcmd("radio3","blokujradio")
}
public blokujradio(id) 
{	    
	return PLUGIN_HANDLED 
}

Trzymaj :)


  • +
  • -
  • 1


#768342 Spowolnienie na surfie

Napisane przez faken w 25.09.2020 21:46

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define AUTHOR "Lopol2010"
#define PLUGIN "Surf Fix"
#define VERSION "1.6"

#define TRACE_HULL_HEIGHT 0.01

new isAlive[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin ( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	register_forward( FM_CmdStart, "OnCmdStart" )

	RegisterHam( Ham_Spawn,  "player", "fw_PlayerSpawn",  1 )
	RegisterHam( Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled", 1 )
}

public client_disconnected( id )
{
    isAlive[id] = false
}

public fw_PlayerSpawn( id )
{
    // Filter out false Ham_Spawn triggers 
    if ( !is_user_alive( id ) || !cs_get_user_team( id ) )
        return;
    
    isAlive[id] = true
}

public fw_PlayerKilled( id /*, attacker, shouldgib*/ )
{
    isAlive[id] = false
}

public OnCmdStart( id /*, handle, seed*/ ) 
{

	if(!isAlive[id])
	{
		return
	}

	static Float:playerOrigin[3], Float:lastGoodVelocity[33][3], Float:basevelocity[3], Float:velocity[3], Float:velocity_unchanged[3]

	pev(id, pev_velocity, velocity)
	velocity_unchanged = velocity
	
	// Check if basevelocity affects velocity
	if(!is_vector_zero(velocity)) 
	{
		pev(id, pev_basevelocity, basevelocity)

		if (!is_vector_zero(basevelocity)) 
		{	
			velocity[0] = floatabs(velocity[0]) - floatabs(basevelocity[0])
			velocity[1] = floatabs(velocity[1]) - floatabs(basevelocity[1])
		}
	}

	// Player might got surf bug
	if(is_vector_zero(velocity) && !is_vector_zero(lastGoodVelocity[id]))
	{
		if(is_player_on_slope(id))
		{
			set_pev(id, pev_velocity, lastGoodVelocity[id])
			
			pev(id, pev_origin, playerOrigin)
			playerOrigin[2] = playerOrigin[2] + UNSTUCK_HEIGHT
			set_pev(id, pev_origin, playerOrigin)
		}
	}
	else
	{
		lastGoodVelocity[id] = velocity_unchanged
	}
}

public bool:is_vector_zero(const Float:v[3]) 
{
	return v[0] == 0.0 && v[1] == 0.0
}

// Slope with any angle
public bool:is_player_on_slope(id) 
{
	static Float:planeNormal[3], Float:traceHullEnd[3], Float:playerOrigin[3]
	static Float:rampAngle, hull

	pev(id, pev_origin, playerOrigin)

	traceHullEnd[0] = playerOrigin[0]
	traceHullEnd[1] = playerOrigin[1]
	traceHullEnd[2] = playerOrigin[2] - TRACE_HULL_HEIGHT

	hull = pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN

	engfunc(EngFunc_TraceHull, playerOrigin, traceHullEnd, IGNORE_MONSTERS | IGNORE_MISSILE, hull, id, 0)
	get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, planeNormal)

	rampAngle = planeNormal[2]

	return rampAngle != 0.0 && rampAngle != 1.0
}

Znalazłem taki plugin na pendrive, nie testowałem może Ci pomoże.


  • +
  • -
  • 1


#768124 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu

Napisane przez faken w 21.08.2020 18:45

https://darkgl.pl/20...aczenia-modeli/


  • +
  • -
  • 1


#767727 %s zamiast tekstu

Napisane przez faken w 13.07.2020 15:09

https://goldsrc.ru/threads/4261/ wgraj to powinno pomóc. 


  • +
  • -
  • 1


#767472 Teleport do innego gracza

Napisane przez faken w 21.06.2020 21:33

trzeba pobrać pev_origin gracza do ktorego chcesz sie teleportować i ustawic taki sam temu drugiemu oczywiscie, zmieniajac zmienna zeby w sobie sie nie zbugowali.


  • +
  • -
  • 1


#767271 Teleport na respa

Napisane przez faken w 07.06.2020 10:42

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new Array:g_aSpawnPoints;
new g_iTotalSpawns;

public plugin_init()
{
	register_clcmd("say /tp", "TeleportToSpawn");

    	g_aSpawnPoints = ArrayCreate(5);
    
    	new iEnt = -1
    
    	while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "info_player_start")))
    	{
        	ArrayPushCell(g_aSpawnPoints, iEnt);
       		g_iTotalSpawns++;
    	}
}

public GetRandomSpawn(Float:fOrigin[3])
{
    	new iEnt = ArrayGetCell(g_aSpawnPoints, random(g_iTotalSpawns));
    	pev(iEnt, pev_origin, fOrigin);
}

public TeleportToSpawn(id)
{
    	new Float:fOrigin[3];

    	GetRandomSpawn(fOrigin);

    	set_pev(id, pev_origin, fOrigin);
} 

Masz funkcję, a teraz zrób sobie pod JB :)


  • +
  • -
  • 2


#767226 Blokada skoku

Napisane przez faken w 04.06.2020 18:41

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < hamsandwich >

#pragma semicolon 1

#define PLUGIN "Block jump"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init( )
{    
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ksaju" );   
    
    	RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "PlayerJump", true );    
}

public PlayerJump( id )
{        
	static iOldButtons;
    	iOldButtons = entity_get_int( id, EV_INT_oldbuttons );
    
    	if( !( iOldButtons & IN_JUMP ) &&  entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND )
	{
        	entity_set_int( id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP );
	}              
}

Sprobuj :)


  • +
  • -
  • 2