Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

grusia - zdjęcie

grusia

Rejestracja: 05.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.07.2012 22:09
-----

#295415 Jak rozkręcić swój pierwszy serwer

Napisane przez Gość w 12.09.2011 16:40

Z racji tego, że coraz częściej spotykam się z podobnymi pytaniami postanowiłem - korzystając z własnego doświadczenia - napisać kilka słów na ten temat. Artykuł skierowany jest również do osób, które miały lub mają już swój serwer, ale szukają sposobów na jego rozkręcenie. Chciałem zaznaczyć, że podane niżej wskazówki to nie recepta na sukces. Potrzeba przede wszystkim dużo zapału, cierpliwości i chęci.


Zacznę może chronologicznie od podjęcia decyzji o założeniu serwera.

Wybór hostingu - jeśli zamierzasz wykupić swój serwer w jednej z wielu firm oferujących tego typu usługi, to warto dobrze przemyśleć taką decyzję. Oczywiście powinniśmy kierować się jakością i ceną, ale ważnym elementem jest też reputacja jaką cieszy się wśród klientów dana firma. Bardzo wielu graczy, którzy szukają dla siebie nowego serwera do gry, patrzy w nazwie na to co znajduje się za @. Nie chcę w tym miejscu reklamować, ale wiadomo, że najbardziej oblegane są serwery znanych i renomowanych firm. Minusem może być jednak cena. Zanim dokonasz zakupu poczytaj opinię graczy na temat danego hostingu.

Gdy już wykupimy swój serwer, kolejnym ważnym krokiem jest podjęcie decyzji o rodzaju rozgrywki, a co się z tym wiąże o wyborze odpowiednich pluginów na serwer. Popyt na różnego rodzaju mody ciągle się zmienia. Nasz wybór powinien zależeć przede wszystkim od naszej wizji ;) Warto się zastanowić dla kogo ma to być w głównej mierze serwer: grupa wiekowa, jaka platforma (Steam, Non steam). Część graczy (głównie tych z dłuższym stażem wybiera najczęściej klasyczne rozwiązania (TP, FFA, DM), a pozostałą część (najczęściej ci młodsi) różnego rodzaju mody np Zombie Mod, Diablo Mod, Soccer Jam itp. Więc o tym też warto pamiętać. Polecam każdemu zacząć od serwera Non Steam, gdyż serwer only Steam bardzo trudno rozkręcić.

Zakładam, że mamy już swoje forum lub chociaż jesteśmy w trakcie jego tworzenia. Kolejnym krokiem jest więc wgranie odpowiednich pluginów. Część firm hostingowych oferuje możliwość automatycznego wgrywania wybranych przez siebie pluginów. Warto wgrać na początek te niezbędne, a następnie na forum założyć odpowiedni temat w którym swoje zdanie na temat nowych P. będą wypowiadać gracze. Odpowiednia, optymalna konfiguracja może trochę potrwać i mogą pojawić się w jej trakcie problemy. W takim wypadku należy korzystać z pomocy obsługi technicznej hostingu, google (amxx.pl) :^D , znajomych, a także metodą prób i błędów starać się znaleźć włąściwe rozwiązanie.

Gdy serwer już stoi, możemy zabrać się za reklamę. Najlepiej zacząć od znajomych ze steama. Prawda jest taka, że samemu jest bardzo ciężko rozkręcać. Najważniejsze kroki jakie możemy podjąć w kwestii reklamowania to przede wszystkim:

- założenie grupy steam, która umożliwi np wysłanie ogłoszeń do członków grpy.

- darmowa reklama na forach o tematyce CS

- wykupienie reklamy na największych stronach o tematyce CS (ceny w granicach od 2-25 zł)

- reklamowanie przy użyciu zbindowanego tekstu reklamy na innych serwerach (grozi banem) ;)


- konkurs z drobnymi nagrodami w stylu klucz steam lub admin/slot na serwerze

- zapraszanie znajomych do gry, którzy - jeśli serwer im się spodoba - mogą przyciągnąć również swoich znajomych

- umieszczenie w swojej sygnaturze na różnych forach nazwy strony www serwera i innych ważnych informacji z tym związanych. ;)

- nawiązanie współpracy z najlepiej dobrze już rozwiniętą siecią serwerów (np wymiana bannerami)


Na koniec jeszcze kilka ważnych rzeczy:

- podział obowiązków między kilka osób zarządzających wspólnie - podstawowy (serwer, strona www). Oczywiście może być główny H@+zarząd ;)

- ciągły rozwój np (wgrywanie nowych ulepszonych wersji pluginów, śledzenie nowości w sferze amxx )

- doświadczeni i ogarnięci admini, którzy będą podejmować obiektywne decyzje i nie zrażą do siebie graczy

- liczenie się ze zdaniem graczy

- organizowanie konkursów, showmatchy, ligi, zjazdów itp

- lepiej mieć mniej serwerów lub nawet 1, ale dobrze prowadzony, niż kilka zaniedbanych

- zaczynaj najlepiej od jednego serwera. Gdy już jest dobrze rozkręcony (full co najmniej od południa do późnej nocy możesz myśleć o kolejnym

- warto na początku nie pobierać opłat od adminów (jeśli wogóle zamierzamy to robić)

- dobrze zrobiona, czytelna, funkcjonalna i ładna strona www serwera lub sieci serwerów

- przemyślany i dobrze skonstruowany regulamin serwera, strony i adminów


Wiem, że na pewno o czymś zapomniałem, więc jeśli sobie przypomnę to będę aktualizował. Zaznaczam, że to moje spostrzeżenia i na pewno jest też wiele innych ciekawych i wartościowych porad. Postanowiłem jednak wyłowić te najważniejsze i zapisać w formie poradnika. Mam nadzieję, że się komuś przyda :)

Proszę nie kopiować i nie wrzucać tego poradnika na żadne inne fora bez zgody autora.


#424601 [ROZWIĄZANE] szukam pluginu /vip

Napisane przez xstrime w 26.06.2012 12:03

Załączony plik  vippp.sma   906 bajtów  24 Ilość pobrań
  vippp.amxx


#424569 [ROZWIĄZANE] szukam pluginu /vip

Napisane przez Misiaczek ;c w 26.06.2012 10:17

Proszę bardzo, falge vip ustawiasz w sma dokladnie tutaj
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H

zmieniasz
ADMIN_LEVEL_H
na ta ktora chcesz, liste masz tutaj Flagi - Tutoriale - AMXX.pl: Support AMX Mod X

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MisieQ"

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /vips","ViPLista");
register_clcmd("say_team /vips","ViPLista");
}

public ViPLista(id)
{
new nazwy_vip[33][32];
new count, x;

for(new i = 1 ; i <= get_maxplayers() ; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
get_user_name(i, nazwy_vip[count++], 31);
}
}
}

if(count > 0)
{
for(x = 0 ; x < count ; x++)
{
ColorChat(id, GREEN, "V.i.P ONLINE: %s%s", nazwy_vip[x], x < (count-1) ? ", ":"");
}
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "V.i.P ONLINE: Brak V.i.P'ow Online");
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2


#424559 [ROZWIĄZANE] szukam pluginu /vip

Napisane przez LopeZ w 26.06.2012 10:04

Mam Pytanie
ma ktos plugin z Vip
ze jak sie wpisze /vip
to pokazuje kto ma vipa
ale zebyc nic innego nie mnial. tylko to co napisalem
Dziekuje za Pomoc


#159600 [Statystyki WWW do Cod MOD MW] Jak zaintalować

Napisane przez Intex w 12.08.2010 23:59

Witajcie

W tym poradniku, opiszę wam instalacje statystyk Call of Duty Mod: MW na stronę www . Wpadłem na ten pomysł ponieważ, nie znalazłem w Internecie, jednego i dobrze opisanego poradnika, a sam miałem z tym problem.

Na początek pobieramy plugin stąd:

www.splowka.org.pl/download/StatystykiCodMOD.rar

Gdy już pobierzemy go rozpakowywujemy na pulpit, po czym otwieramy go i widzimy dwa foldery.

Dołączona grafika


1)AMXX - zawartość wrzucamy na FTP serwera Cs.
Plik

1)Klient.amxx to plugins
2)Klient.sma do scripting

Gdy wrzucimy to, wchodzimy do configs-> plugins.ini otwieramy to i na samym dole dopisujemy Klient.amxx, zapisujemy i przechodzimy dalej.

Dołączona grafika


2)WWW wrzucamy na FTP serwera WWW do katalogu public_html. Nazwę WWW możemy zmienić np: na cod.

Gdy zrobimy to wszystko otwieramy plik config.php z folderu WWW

i szukamy:

$host = "127.0.0.1"; - Wpisujemy IP swojego serwera Cs, bez portu.
$user = "Uzytkownik"; Nazwę użytkownika do logowania na FTP serwera Cs
$password = "Haslo"; Hasło do logowania na FTP serwera Cs.

Potem szukamy

$tytul = 'Tytul strony (wyswietlany u gory)';

I w miejsce tytuł strony wpisujemy nazwę ja wpisałem Statystyki serwera Cod.

$opis_strony = 'www.adres-strony-www.pl';
Natomiast Tu wpisujemy adres własnej strony/forum itp.

Jak to zrobimy, zapisujemy, to wchodzimy w przeglądarke i wpisujemy:

www.moja-strona.pl/nazwa-katalogu-WWW/update/php

Gdy pokaże nam się takie coś:

Dołączona grafika



Znaczy że wszystko zrobiliśmy dobrze, i statystyki już działają i powinno to wygląda taK:

Dołączona grafika



Aby to sprawdzić wchodzimy na www.moja-strona.pl/nazwa-katalogu-WWW

Jeśli ktoś z was ma wersję z 16 klasami, musi wejść do FTP www
public_html/nazwa_twojego_katalogu/index.php otwieramy to i szukamy:

public static $names = array(
		"NONE",
		"Snajper",
		"Komandos",
		"Strzelec wyborowy",
		"Obronca",
		"Medyk",
		"Wsparcie ogniowe",
		"Saper",
		"Demolitions",
		"Rusher",
		"Rambo (Klasa Premium)",
	);

I po Rambo dopisujemy swoje klasy np:

"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturomowiec",
"Terrorysta",
"Rebeliant",
"Lekki Zolnierz"

Każdy wers musi być zakończony przecinkiem, oprócz ostatniego, jeśli tego nie zrobicie wyskoczy wam błąd.

Mam nadzieję że pomogłem niektórym z was. Nie śmiejcie się. ;)

Wykonane dla Splowka.org.pl. Zakaz kopiowania bez zgody autora.
By Intex.
  • +
  • -
  • 9


#280027 Klasa inżynier - Stawianie działka

Napisane przez DarkGL w 09.08.2011 10:40

Jest to klasa z cod mod dark edition przerobiona do nowego coda może ona stawiać działko które strzela do przeciwników

http://www.youtube.com/watch?v=fqTQZK67DQU

Cvary:
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 4
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 600
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
inzynier_damage 15.0

Wersja że tylko przeciwnik może rozwalić ci działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,55 KB  2125 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   23,18 KB  415 Ilość pobrań


Wersja że każdy może rozwalić działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,09 KB  708 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   22,7 KB  123 Ilość pobrań



models do folderu models i sounds do folderu sounds
Załączony plik  modele i dzwieki.rar   102,86 KB  10947 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 48