Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
dave01
Rejestracja: 20.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2012 10:06





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 15
- Odwiedzin: 1 935
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
piątkowa
Kontakt
#429077 Problem z Rakietkami/minami/apteczkami
Napisane przez Maniek974
w 06.07.2012 10:39
#426595 Prozba o klasy
Napisane przez Maniek974
w 01.07.2012 13:34
Załączone pliki
-
codclass_hardkorowy.sma 5,59 KB 32 Ilość pobrań
codclass_hardkorowy.amxx
-
codclass_kapitan.sma 1,82 KB 39 Ilość pobrań
codclass_kapitan.amxx
#196634 Instalacja AMXBans
Napisane przez Szyfrant
w 15.12.2010 16:50
1) AMXModX 1.8.1 lub 1.8.2 ( Zależne od modułu mysql)
2) Hosting WWW
3) Baza MySQL
4) Serwer
5) Włączone myślenie (Czytanie ze zrozumieniem, bo to zanika)
Instalacja od strony WWW.
a) Tworzymy sobie katalog na naszym ftp dajmy na to "bany"
Ściągamy paczkę [GmAMXBans] GmAMXBans 1.6 AMXX.pl: Support AMX Mod X


c) Gdy mamy nadane prawa, to przystępujemy do Instalacji. Wchodzimy na www.moja-strona.eu/bany (Taka jest w przypadku folderu bany) Naszym oczom ukaże się Kreator Instalacyjny. Jest on niezwykle prosty, w języku polski, a instrukcje w nim zawarte są bardzo zrozumiałe.
Krok 1. Start

Akceptujemy i klikamy dalej .
-------------------------------------------
Krok 2. Informacje

Kreator sprawdzi nasze ustawienia serwera, po czym klikamy dalej.
-------------------------------------------
Krok 3. Katalogi

Kreator sprawdzi nasze Prawa Katalogów (CHMODY), jeśli wyskakuje błąd o złych uprawnieniach, wchodzimy do naszego FTP i je nadajemy ;]
Gdy nadamy uprawnienia klikamy "Sprawdź ponownie", gdy wszytko jest w porządku klikamy dalej.
-------------------------------------------
Krok 4. Baza Danych

Wpisujemy dane naszej bazy MySQL. (Jeżeli bazę masz na innym hostingu niż stronkę wprowadź właściwy adres IP, natomiast gdy masz bazę na tym samym hostingu pozostaw pole "Adres Hosta Bazy"). Po wpisaniu danych klikamy "Sprawdz dane dostępu" Gdy wyskoczy zielony komunikat, klikamy Dalej.
-------------------------------------------
Krok 5. Administrator

Nie ma co opisywać. Tworzymy Głównego Administratora Strony. Gdy wpiszemy dane , klikamy Dalej.
-------------------------------------------
Krok 6 i 7. Podsumowanie

Pokaże nam się okienko z naszym podsumowaniem. Klikamy Kończenie Instalacji i Gotowe.
d)
Pozostaje nam tylko dodanie naszego adresu IP serwery gry do bazy MySql.
---------------------------------------------------------
Instalacja AMXBans'a od strony Serwera Gry (PLUGIN)
Zaczynamy !!!
[/size]
a) Kopiujemy zawartość folderu "plugin" (Zawartość nie folder) do katalogu cstrike/addons/amxmodx

amxbans_core.amxx amxbans_main.amxx
oraz dajemy ";" (średnik) przed pluginem
admin.amxx
c) Jeżeli chcemy włączyć pluginy opcjonalne np Oznaczanie gracza
Włączamy plik plugins-amxbans.ini i usuwamy ";" przed wybranym przez nas pluginem.
UWAGA!!
NIE dodajemy
amxbans_core.amxx amxbans_main.amxx
do pliku plugins-amxbans.ini
d) Teraz wchodzimy do pliku sql.cfg i wpisujemy nasze Dane Bazy MySql
NO I GOTOWE !!!
------------------------------
(Opcjonalne)
Jeżeli chcemy, aby admini byli czytani z pliku users.ini wchodzimy w plik amxbans.cfg
Odnajdujemy
// How AMXBans should handle the admins
// 0=sql, 1=users.ini, 2=load no admins
amxbans_use_admins_file 0
i zamieniamy na
amxbans_use_admins_file 1
#346920 Edytowanie klasy na perk (na szybko)
Napisane przez Alechandro
w 09.01.2012 11:38
#311049 Edytowanie klasy na perk (na szybko)
Napisane przez d0naciak
w 20.10.2011 20:08
#311045 Edytowanie klasy na perk (na szybko)
Napisane przez prorok185
w 20.10.2011 20:07
#306389 Edytowanie klasy na perk (na szybko)
Napisane przez d0naciak
w 11.10.2011 16:59
#306371 Edytowanie klasy na perk (na szybko)
Napisane przez radim
w 11.10.2011 16:39
#384702 Proźba o PROSzpiega
Napisane przez ILikeSpam
w 22.03.2012 19:56
Amxx masz pod sma (pobierz plugin)
Załączone pliki
-
proszpieg.sma 4,83 KB 77 Ilość pobrań
proszpieg.amxx
#376088 Paczka Perkow
Napisane przez Pietras11
w 05.03.2012 22:23
#376338 Paczka Perkow
Napisane przez TheRock
w 06.03.2012 17:28
#376049 Paczka Perkow
Napisane przez Legenda
w 05.03.2012 20:54
opis"Dostajesz 25 kondycji oraz 400/800 grawitacji"
nazwa = "Deagle Master";
opis "Dostajesz DEAGLE i +40 dmg z niego";
nazwa = "Zestaw Pulkownika";
opis = "Dostajesz USP i +45 dmg, MP5NAVY i +60 dmg z niego oraz ubranie wroga";
"Legenda SWAT";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1 i 40/50/60 dmg z niego";
nazwa = "Extra 3mod"
opis = "Dostajesz 50 kondycji oraz mniejsza grawitacja"
Wszystkie perki działające bez bugów
Załączone pliki
-
Perki Cod mod Nowy.rar 19,32 KB 725 Ilość pobrań
#384618 Proźba o PROSzpiega
Napisane przez Pietras11
w 22.03.2012 18:21
/* Plugin generated by AMXX-Studio */[/color] [color="#880000"]#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <engine>[/color] [color="#880000"]//rakiety new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; //koniec rakiety[/color] [color="#880000"]new bool:ma_klase[33];[/color] [color="#880000"]new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}[/color] [color="#880000"]new const nazwa[] = "Terrorysta"; new const opis[] = "Ma 1 rakiete oraz 1/3 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0;[/color] [color="#880000"]public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); //rakiety register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); //koniec rakiety RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); }[/color] [color="#880000"]//rakiety public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } //koniec rakiety[/color] [color="#880000"]public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Head Admina", nazwa); ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; }[/color] [color="#880000"]public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; }[/color] [color="#880000"]public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,3) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } ZmienUbranie(id, 0); }[/color] [color="#880000"]public ZmienUbranie(id, reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }[/color] [color="#880000"]//rakiety public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--;[/color] [color="#880000"] new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; }[/color] [color="#880000"]public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return;[/color] [color="#880000"]new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);[/color] [color="#880000"]new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end();[/color] [color="#880000"]new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } [/color] [color="#880000"]public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;[/color] [color="#880000"]public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }[/color] [color="#880000"]//koniec rakiety[/color] [color="#880000"]
#383912 [ROZWIĄZANE] Elektryk
Napisane przez Pietras11
w 20.03.2012 21:15
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: dave01
- Regulamin