Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dave01 - zdjęcie

dave01

Rejestracja: 20.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2012 10:06
-----

#429077 Problem z Rakietkami/minami/apteczkami

Napisane przez Maniek974 w 06.07.2012 10:39

Może masz "e" zbindowane na coś innego a użycie itemu masz na innym przycisku.
  • +
  • -
  • 2


#426595 Prozba o klasy

Napisane przez Maniek974 w 01.07.2012 13:34

Hardkorowy i kapitan

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#196634 Instalacja AMXBans

Napisane przez Szyfrant w 15.12.2010 16:50

Co będzie nam potrzebne
1) AMXModX 1.8.1 lub 1.8.2 ( Zależne od modułu mysql)
2) Hosting WWW
3) Baza MySQL
4) Serwer
5) Włączone myślenie (Czytanie ze zrozumieniem, bo to zanika)


Instalacja od strony WWW.





a) Tworzymy sobie katalog na naszym ftp dajmy na to "bany"
Ściągamy paczkę [GmAMXBans] GmAMXBans 1.6 AMXX.pl: Support AMX Mod X

B) Po skopiowaniu USTAWIAMY CHMODY'y katalogowi Include (Całemu, pod foldery i pliki również :D ) Jeśli tego nie zrobimy wywali nam komunikat, i nie będziemy mogli rozpocząć instalacji
c) Gdy mamy nadane prawa, to przystępujemy do Instalacji. Wchodzimy na www.moja-strona.eu/bany (Taka jest w przypadku folderu bany) Naszym oczom ukaże się Kreator Instalacyjny. Jest on niezwykle prosty, w języku polski, a instrukcje w nim zawarte są bardzo zrozumiałe.



Krok 1. Start

Dołączona grafika


Akceptujemy i klikamy dalej .

-------------------------------------------




Krok 2. Informacje

Dołączona grafika


Kreator sprawdzi nasze ustawienia serwera, po czym klikamy dalej.

-------------------------------------------




Krok 3. Katalogi

Dołączona grafika


Kreator sprawdzi nasze Prawa Katalogów (CHMODY), jeśli wyskakuje błąd o złych uprawnieniach, wchodzimy do naszego FTP i je nadajemy ;]

Gdy nadamy uprawnienia klikamy "Sprawdź ponownie", gdy wszytko jest w porządku klikamy dalej.

-------------------------------------------




Krok 4. Baza Danych

Dołączona grafika


Wpisujemy dane naszej bazy MySQL. (Jeżeli bazę masz na innym hostingu niż stronkę wprowadź właściwy adres IP, natomiast gdy masz bazę na tym samym hostingu pozostaw pole "Adres Hosta Bazy"). Po wpisaniu danych klikamy "Sprawdz dane dostępu" Gdy wyskoczy zielony komunikat, klikamy Dalej.


-------------------------------------------




Krok 5. Administrator

Dołączona grafika


Nie ma co opisywać. Tworzymy Głównego Administratora Strony. Gdy wpiszemy dane , klikamy Dalej.

-------------------------------------------




Krok 6 i 7. Podsumowanie

Dołączona grafika


Pokaże nam się okienko z naszym podsumowaniem. Klikamy Kończenie Instalacji i Gotowe.



d)
Pozostaje nam tylko dodanie naszego adresu IP serwery gry do bazy MySql.

---------------------------------------------------------




Instalacja AMXBans'a od strony Serwera Gry (PLUGIN)






Zaczynamy !!!



[/size]

a) Kopiujemy zawartość folderu "plugin" (Zawartość nie folder) do katalogu cstrike/addons/amxmodx
B) Po skopiowaniu dodajmy na początek pliku plugins.ini


amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx

oraz dajemy ";" (średnik) przed pluginem
admin.amxx


c) Jeżeli chcemy włączyć pluginy opcjonalne np Oznaczanie gracza
Włączamy plik plugins-amxbans.ini i usuwamy ";" przed wybranym przez nas pluginem.


UWAGA!!
NIE dodajemy


amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx

do pliku plugins-amxbans.ini

d) Teraz wchodzimy do pliku sql.cfg i wpisujemy nasze Dane Bazy MySql


NO I GOTOWE !!!

------------------------------






(Opcjonalne)

Jeżeli chcemy, aby admini byli czytani z pliku users.ini wchodzimy w plik amxbans.cfg

Odnajdujemy

// How AMXBans should handle the admins
// 0=sql, 1=users.ini, 2=load no admins
amxbans_use_admins_file 0


i zamieniamy na

amxbans_use_admins_file 1


  • +
  • -
  • 57


#346920 Edytowanie klasy na perk (na szybko)

Napisane przez Alechandro w 09.01.2012 11:38

czy mozna zrobic na odwrót perk na klase??????
  • +
  • -
  • 2


#311049 Edytowanie klasy na perk (na szybko)

Napisane przez d0naciak w 20.10.2011 20:08

Nie rozumiem o co Ci chodzi, jutro dodam obrazki, bo miały byc ale o nich zapomniałem xD
  • +
  • -
  • 2


#311045 Edytowanie klasy na perk (na szybko)

Napisane przez prorok185 w 20.10.2011 20:07

Poradnik ładne 8/10, ale twoje słownictwo? Tera te i tym podobne, jezu człowieku skąd ty jestes z buszu?
  • +
  • -
  • 5


#306389 Edytowanie klasy na perk (na szybko)

Napisane przez d0naciak w 11.10.2011 16:59

Zamienić

new bool:ma_klase[33];
na:
new bool:ma_perk[33];
I wszystkie linijki, gdzie występuje
ma_klase[id];
bądź
ma_klase[this];
I tak dalej, zamienić na
ma_perk[id];
ma_perk[this];

Hah, wiedziałem że ktoś to napisze :D Przecież gdy zrobimy pkt. 4 To wyjdzie na to samo ;)
  • +
  • -
  • 3


#306371 Edytowanie klasy na perk (na szybko)

Napisane przez radim w 11.10.2011 16:39

Zamienić
new bool:ma_klase[33];
na:
new bool:ma_perk[33];
I wszystkie linijki, gdzie występuje
ma_klase[id];
bądź
ma_klase[this];
I tak dalej, zamienić na
ma_perk[id];
ma_perk[this];

  • +
  • -
  • 8


#384702 Proźba o PROSzpiega

Napisane przez ILikeSpam w 22.03.2012 19:56

Plugin kolegi wyżej w SMA.

Amxx masz pod sma (pobierz plugin)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#376088 Paczka Perkow

Napisane przez Pietras11 w 05.03.2012 22:23

2,3,4 mi się przydadzą łap +.
  • +
  • -
  • 1


#376338 Paczka Perkow

Napisane przez TheRock w 06.03.2012 17:28

Szału to nie ma -;-
zresztą trochę mało ich!
  • +
  • -
  • 1


#376049 Paczka Perkow

Napisane przez Legenda w 05.03.2012 20:54

nazwa "3mod"
opis"Dostajesz 25 kondycji oraz 400/800 grawitacji"

nazwa = "Deagle Master";
opis "Dostajesz DEAGLE i +40 dmg z niego";


nazwa = "Zestaw Pulkownika";
opis = "Dostajesz USP i +45 dmg, MP5NAVY i +60 dmg z niego oraz ubranie wroga";



"Legenda SWAT";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1 i 40/50/60 dmg z niego";


nazwa = "Extra 3mod"
opis = "Dostajesz 50 kondycji oraz mniejsza grawitacja"

Wszystkie perki działające bez bugów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 20


#385454 [ROZWIĄZANE] Prozba o perki do nowego cod moda

Napisane przez Bloody_ w 24.03.2012 12:15

proszę wszystkie perki w paczce

Cy ktos wie jak dodac muzyke do nowego cod moda jezeli tak proszę pisac na pw ;)

to zależy jak dodać czy podczas gry, albo podczas wygrania rundy itp...

Załączone pliki

  • Załączony plik  Perki.rar   38,18 KB  82 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 5


#384618 Proźba o PROSzpiega

Napisane przez Pietras11 w 22.03.2012 18:21


/* Plugin generated by AMXX-Studio */[/color]

[color="#880000"]#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <colorchat>

#include <engine>[/color]

[color="#880000"]//rakiety

new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

//koniec rakiety[/color]

[color="#880000"]new bool:ma_klase[33];[/color]

[color="#880000"]new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}[/color]

[color="#880000"]new const nazwa[] = "Terrorysta";

new const opis[] = "Ma 1 rakiete oraz 1/3 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 5;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;[/color]

[color="#880000"]public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

//rakiety

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

//koniec rakiety

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}[/color]

[color="#880000"]//rakiety

public plugin_precache()

{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

//koniec rakiety[/color]

[color="#880000"]public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Head Admina", nazwa);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;

}[/color]

[color="#880000"]public cod_class_disabled(id)

{

ZmienUbranie(id, 1);

ma_klase[id] = false;

}[/color]

[color="#880000"]public Spawn(id)

{

if(!is_user_alive(id))

  return;

 

if(!ma_klase[id])

  return;

 

if(random_num(1,3) == 1)

{

  new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

 

  cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);

  ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

 

  cs_set_user_team(id, team);

}

ZmienUbranie(id, 0);

}[/color]

[color="#880000"]public ZmienUbranie(id, reset)

{

if (!is_user_connected(id))

  return PLUGIN_CONTINUE;



if(reset)

  cs_reset_user_model(id);

else

{

  new num = random_num(0,3);

  cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

}



return PLUGIN_CONTINUE;

}[/color]

[color="#880000"]//rakiety

public cod_class_skill_used(id)

{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

{

  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

  return PLUGIN_CONTINUE;

}



if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

{

  client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

  return PLUGIN_CONTINUE;

}



if (is_user_alive(id))

{

  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

  ilosc_rakiet_gracza[id]--;[/color]

[color="#880000"]  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

 

  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);



  new Ent = create_entity("info_target");



  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

  entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");



  vAngle[0] *= -1.0;



  entity_set_origin(Ent, Origin);

  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);



  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);



  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}[/color]

[color="#880000"]public DotykRakiety(ent)

{

if (!is_valid_ent(ent))

  return;[/color]

[color="#880000"]new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);[/color]

[color="#880000"]new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();[/color]

[color="#880000"]new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{ 

  new pid = entlist[i];

 

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

   continue;

  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

} [/color]

[color="#880000"]public ResetHUD(id)

ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;[/color]

[color="#880000"]public client_disconnect(id)

{

new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");

while(ent > 0)

{

  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)

   remove_entity(ent);

  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");

}

}[/color]

[color="#880000"]//koniec rakiety[/color]

[color="#880000"]

  • +
  • -
  • 1


#383912 [ROZWIĄZANE] Elektryk

Napisane przez Pietras11 w 20.03.2012 21:15

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1