#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Exp o godzinach"
#define VERSION "0.9"
#define AUTHOR "QTM. Peyote"
#define minut(%1) ((%1)*60.0)
new pcvarOdgodziny,
pcvarDogodziny,
pcvarExpzazabojstwo,
pcvarExpzapake;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
pcvarOdgodziny = register_cvar("eog_expodgodziny", "21");
pcvarDogodziny = register_cvar("eog_expdogodziny", "8");
pcvarExpzazabojstwo = register_cvar("eog_killxp", "50");
pcvarExpzapake = register_cvar("eog_winxp", "100");
register_concmd("eog_przeladuj", "Sprawdz", ADMIN_KICK);
set_task(1.0, "Sprawdz");
set_task(200.0, "PokazInfo", _, _, _, "b");
}
public Sprawdz()
{
new timestr[3];
get_time("%H", timestr, 2);
new godzina = str_to_num(timestr);
new bool:aktywne;
new odgodziny = get_pcvar_num(pcvarOdgodziny),
dogodziny = get_pcvar_num(pcvarDogodziny);
if(odgodziny > dogodziny)
{
if(godzina >= odgodziny || godzina < dogodziny)
aktywne = true;
}
else
{
if(godzina >= odgodziny && godzina < dogodziny)
aktywne = false;
}
if(aktywne)
{
server_cmd("cod_killxp %i;cod_bombxp %i", get_pcvar_num(pcvarExpzazabojstwo), get_pcvar_num(pcvarExpzapake));
return;
}
get_time("%M", timestr, 2);
new minuta = str_to_num(timestr);
set_task(minut(60-minuta), "Sprawdz");
}
public PokazInfo()
ColorChat(0, GREEN, "Od godziny 21 do godziny 8 jest 2x wiekszy exp!");
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Fuck_Yeah
Rejestracja: 18.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2013 08:56





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 13
- Odwiedzin: 1 097
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Kacper
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zakrzewo
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Fuck_Yeah nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#357381 Nocny exp x2
Napisane przez WazzaP
w 03.02.2012 06:10
#205089 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM
Napisane przez Droso
w 11.01.2011 16:46
SIEMA.OTO PACZKA Z MODELAMI I PLUGINEM CWZ KTÓRY ZMIENIA CELOWNIK I
BULLET DAMAGE KTÓRY POKAZUJE OBRAŻENIA
Oto lista pluginÓw to trzeba dopisać do plugins.ini :
zamiana_modeli.amxx ; zmienia modele cwz.amxx ; dodaje celownik na ppm / jeśli nie chcesz celownika na PPM to wyłącz ten plug bulletdamage.amxx ;pokazuje obrazenia ktore zadales i ktore dostales
Cvary:
-brak
Jakie bronie zmienia plugin :
-m4
-ak47
-mp5
-tmp
-m249 (krowa)
-Xm1014 szybki szotgan
-m3 wolny shot
-usp
-glock
-p90
-aug
-awp
-deagle
-knife
ScreenShoty (nie wszystkie bronie!)
M4- CLICK
AWP: GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AWP > Silver awp > Screens)
Ak47 - screen brak jest podobne do starego bardziej nowoczesne i ma celownik laserowy jaki były w Cod MW
AUG- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AUG > MRC AUG > Screens)
P90 - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > p90 > MRC(P90) > Screens)
DEAGLE - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Desert Eagle > V1985 Deagle On shortez Anims > Screens)
M3- WYPAS : GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > M3 > Akimbo Shotguns: Spas 12 + Winchester Model 1887 > Screens)
XM- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Xm > Akimbo Shotguns:XM> Screens)
CELOWNIK JAK NACISNIESZ PPM : ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Wiem że to nie wszystkie, ale styl załapaliście

Instalacja:
cwz.ammx zamiana_modeli.amxx i bulletdamage.amxx wrzucić do addons/plugins i na końcu plugins.ini dopisać te trzy pluginy .
Jeszcze modele.ini wrzucić do addons/configs
Modele broni itp... wrzucić do cstrike/models/codgb/
To chyba wszystko jak by nie działało pisać.
DOWNLOAD:

lub hosting zewnętrzny:
Kliknij aby pobrać / Click to download
(jeśli chcecie .sma, pluginÓw są kilka postÓw niżej

Nie działa? Napisz w komentarzach może coś nie dodałem.
Jeśli czegoś nie wrzucisz (modeli) na pewno błąd .
Jest to paczka z mojego servera . Proszę pisać kto pobierał i oceniać paczkę .
#update 17.03.12r - nowy hosting + HubertTM nie zapomina o swoich paczkach/pluginach

Pozdrawiam HubertTM
#337692 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania
Napisane przez Cypis'
w 21.12.2011 19:45
Witam, przedstawiam wam plugin mojego autorstwa, który jak się zabije przeciwnika to dostajemy nagrodę czyli 'KillStreak'. Nagrody za zabicia są następujące:
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE
Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak
Cvary:
Screenshot:


Instalacja:
Standardowa
UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu
Changelog:
Plany:
- Dodanie Emergency AriDrop (jest w wersji BETA 1.4)
killstreak.sma 30,55 KB 5079 Ilość pobrań
killstreak.amxx
modele-dzwieki.rar 3,85 MB 8058 Ilość pobrań
--------------------------------------------
Wersja BETA 1.4 :
Changelog:
Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):
modele-dzwieki.rar 3,85 MB 8058 Ilość pobrań
po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :
dzwieki-emergairdrop.rar 218,89 KB 2807 Ilość pobrań
SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:
killstreak-tarcza.sma 37,6 KB 1619 Ilość pobrań
killstreak-tarcza.amxx
SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:
killstreak-bez.sma 37,6 KB 1502 Ilość pobrań
killstreak-bez.amxx
Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4
Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------
Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna
Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE
Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak
Cvary:
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie
Screenshot:


Instalacja:
Standardowa
UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu
Changelog:
1.0: - pierwsza wersja 1.0.1: - poprawka spadającej paczki 1.1: - Dodano nowe dźwięki, - Dodano poprawki do Predatora, Care Package, Emp i Nuke, - Dodano menu wyboru nagród, - Zmniejszono trochę kod 1.1.1: - dodana poprawka dotyku entów (były rlogi) 1.1.2: - usunięcie native menu_addtext (przez to niektórym nie działał killstreak) 1.2: - wersja niepublikowana (dodanie sentry guna) 1.3: - naprawienie bugów w Sentry gunie, - naprawienie bugów z EMP, - dodanie paska jak wejdziemy w Care Package (pasek jak przy brojeniu bomby), - dodanie nowych dźwięków 1.3.1: - dodanie cvaru "ks_hpsentry", - dodanie informacji w chat kto użył killstreaka 1.3.2: - naprawienie Sentry Guna (jak kucaliśmy to nie strzelał), - Jak zabijemy kogoś z Sentry Guna lub z Nalotu lub z innej rzeczy to liczy te zabicie do rankingu, - Dodanie UAV dla całej drużyny i po 60s od użycia UAV znika (tak jak w COD MW2 tylko że tam jest 30s) 1.3.3: - 1.3.2 była zła wersja nie ta wgrałem, - dodanie cvara na usunięcie sentry guna 1.3.4: - dodano do sentry guna materiał, żeby były odgłosy gdy strzelamy w niego - dodano że jak mamy tarcze założną to sentry nie strzela - poprawiono UAV (teraz podlicza cały czas z uav) 1.3.4a: - naprawiono wszystkie bugi, które zrobiłem wczoraj
Plany:



--------------------------------------------
Wersja BETA 1.4 :
Changelog:
1.4a: - dodano Emergency AriDrop, jest on od 8 zabójstw - dodano komendę say /ks2 - naprawiono wszelkie bugi - dodano większą losowość nagród z skrzynki 1.4b - naprawiono błąd z "[CSTRIKE] Invalid player 12" - zamieniono kilka funkcji cs_get_user_team na get_user_team - ponieważ get_user_team nie wywala błedu po wyjsciu gracza - naprawiono błąd że po użyciu nuke serwer creshował bo w cvar amx_nextmap posiadał nieprawidłową mape - zmieniono kilka typów w message_begin z MSG_ONE_UNRELIABLE na MSG_BROADCAST, żeby plugin w pewnych miejscach nie używał pętli for - w Emergency AriDrop naprawiono że w każdej paczce jest coś innego (wcześniej mogły być np. 4 sentry guny z paczek) 1.4c - dodanie EngFunc_GetAttachment do sentryguna - ta wersja będzie umożliwiać dodanie wyzwań, które później udostępnię
Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):

po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :

SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:


SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:


Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4
Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------
Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna
Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

(Tylko dla skrypterów)
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/

(Tylko dla skrypterów)
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/


----------------> Link

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328
Ostatnie zmiany:
- Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
- Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
- Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
- Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
- Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
- Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
- Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
- Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
- Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
- Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Fuck_Yeah
- Regulamin