Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

nero31 - zdjęcie

nero31

Rejestracja: 18.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.04.2015 18:23
-----

#583600 Ruletka CodMod

Napisane przez koong w 08.11.2013 13:46

Przerobiłem ruletke by NaXe do CodModa(dodałem więcej umiejętności oraz ruletke za monety, itp.)

 

opis

Ruletka posiada do wylosowania:

 

-Wylosowales 200 punktow kamizelki.

-Wylosowales spowolnienie, na 25 sekund.

-Wylosowales smierc.

-Wylosowales przyspieszenie, na 15 sekund.

-Wylosowales 2x nizsza grawitacje, na 25 sekund.

-Wylosowales  XHP. (można wylosować od 100-1000 hp)

-Wylosowales 1HP powodzenia

-Wylosowales zatrucie. Zabiera ci 1 HP co sekunde przez 20  sekund.

-Wylosowales  dodatkowe skoki w powietrzu.

-Wylosowales Auto Bunny Hop. Trzymaj caly czas spacje, aby sie rozpedzic.

-Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.

-Wylosowales 2x wieksze obrazenia.

-Wylosowales wieksze DMG noza

-Wylosowales eliminator rozrzutu w broniach.

-Wylosowales nieskonczonsc amunicji. Strzelaj do bolu :)

-Wylosowales anty flash'a. Nie dzialaja na Ciebie granaty oslepiajace.

-Straciles wszystkie bronie.

-Wylosowales Niesmiertelnosc na 15 sekund

-Wylosowales Niesmiertelnosc na 15 sekund + eliminator rozrzutu

-Wylosowales przyspieszenie na 15 sekund,oraz (od 100 do 1000 hp) Wylosowales HP.

-Wylosowales przyspieszenie na 15 sekund, 2x wieksze dmg oraz nieskonczone ammo.

-Niestety nic nie wylosowales

-Wygrales 16 000$

-Jestes slapowany!!

-Wygrales 12000 expa!Gratulacje!

-Wygrales 6000 expa!

 

cvary

 

register_cvar("amx_ruletka_koszt","25")                                     (Koszt ruletki, za monety)

pCvarAP = register_cvar("ruletka_kamizelka", "200")                 (ilość kamizelki)
pCvarZatrucie = register_cvar("ruletka_zatrucie", "1")                (ile hp ma odejmować za zatrucie)
pCvarSkoki = register_cvar("ruletka_skoki", "4")                        (ilość skoków)
pCvarWolno = register_cvar("ruletka_wolno_speed", "100")      (spowolnienie)
pCvarSzybko = register_cvar("ruletka_szybko_speed", "610")   (przyspieszenie)
pCvarGrawitacja = register_cvar("ruletka_grawitacja", "0.4")      (grawitacja)
pCvarNiesmiertelnosc= register_cvar("cod_timegod", "20.0");    (nieśmiertelność)
 
pCvarNowaMapaCzas = register_cvar("ruletka_nowamapa_czas", "180")  (po zmianie mapy, aby użyć ruletki trzeba poczekać 180sek.)
pCvarPoczekajCzas = register_cvar("ruletka_poczekaj_czas", "120")         (po użyciu ruletki musisz poczekać 120 sekund)
pCvarWolnoCzas = register_cvar("ruletka_wolno_czas", "25")                    (czas spowolnienia)
pCvarSzybkoCzas = register_cvar("ruletka_szybko_czas", "15")                 (czas przyspieszenia)
pCvarGrawitacjaCzas = register_cvar("ruletka_grawitacja_czas", "25")       (czas grawitacji)
pCvarZatrucieCzas = register_cvar("ruletka_zatrucie_czas", "20")              (czas zatrucia)
 
inne informacje
 
-Ruletkę można użyć za 25 monet
-Ruletka posiada Vipa na flagę "b" można to zmienić tu (#define VIP ADMIN_RESERVATION), jeśli masz vipa to cię chroni przez wylosowaniem śmierci, wylosowania 1 hp, (na sayu piszę: Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed dedem.)
-Tag ustawiony na środku ekranu 
 
komendy
/ruletka
 
instalacja
standardowa,
.sma do scryptingu
.amx do plugins
i dopisać do plugins. ini na końcu ruletkacod.amxx
 
Pozdrawiam.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#353515 Kolejka do tt na deathrun

Napisane przez DarkGL w 25.01.2012 09:50

opis
Plugin to dodatek do tego pluginu
Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Ustawia on osoby które przejdą mapę w kolejkę ( nicki pokazane w hudzie ) pierwsza osoba na liście może zabić tt.
W zasadzie nie wiem po co taki plugin ale nie grywam na deathrun ;)

cvary

//kolor listy w hud

kolejka_kolorek 0 255 0

instalacja
Standardowa

wymagane moduly
A raczej plugin
Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X

download
Załączony plik  kolejka_do_tt.sma   3,12 KB  2045 Ilość pobrań
  kolejka_do_tt.amxx


  • +
  • -
  • 10


#492872 [ROZWIĄZANE] Jak ustawić by za fraga nie przyznawało perka?

Napisane przez Maciek332 w 23.12.2012 14:54

Znajdź:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)


i usuń w nim to:


if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);


Daj znać na PW czy działa :)
  • +
  • -
  • 1


#457801 [ROZWIĄZANE] Exp w % ?

Napisane przez glut w 13.09.2012 17:57

Proszę :)

http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/
  • +
  • -
  • 1


#35733 FakeFull Original v1.7.6

Napisane przez Abes Mapper w 18.01.2009 13:31

FakeFull Original v1.7.6
by (current) JTP10181, (oryginal) Freecode


Dołączona grafika
Plugin daje na serwer fikcyjne boty. Po prostu siedzą sobie na serwerze (na spec).
Jak wchodzi jakiś gracz to jeden bot wychodzi.

Dołączona grafika
amx_addfake <X | @FILL> - Dodaj X botów (X - ilość botów) albo zapełnij serwer (@FILL)
amx_removefake <X | @ALL> - Skasuj X botów (X - ilość botów) albo skasuj wszystkie (@ALL)

Dołączona grafika
Dodaj całość do amxx.cfg

// ****************** FakeFull Settings ******************
//Włącz plugin automatycznie.
//ff_players musi być większe niż 0.
//<1 = ON || 0 = OFF>
ff_automode 1

//Minimum botów które wbiją na serwer.
//Nie wolno ustawiać większej wartości niż taką
//jaką twój serwer może pomieścić graczy bo nikt nie będzie mógł wejść.
//Wymagana wartość powyżej 0 dla ff_automode 1.
ff_players 2

//Opóźnienie kiedy bot wchodzi lub wychodzi.
//Wymagane powyżej 0 dla ff_automode 1 lub ręczne dodawanie botów.
ff_delay 1


Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]
Plik botnames.txt dodajemy do addons/amxmodx/configs
Tam edytujemy nazwy botów.

Dołączona grafika
Fakemeta
Fun

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#239295 Remove Weapons

Napisane przez R3X w 20.04.2011 14:55

Poprawione, dzięki
  • +
  • -
  • 3


#221468 Remove Weapons

Napisane przez ToRRent w 04.03.2011 15:14

Jest bug: kiedy usuwa broni ktore upuscimy to paka lezaca na ziemi tez znika xD mógłbyś to poprawić ?
  • +
  • -
  • 3


#70750 Remove Weapons

Napisane przez R3X w 03.07.2009 20:37

Remove Weapons

Plugin pozwala usunąć broń leżącą standardowo na mapie lub/i wyrzucaną (drop i po śmierci) przez gracza.

Cvary

amx_remove_default 0|1

Zostawia | usuwa broń z mapy

amx_remove_dropped 0|1

Zostawia | usuwa broń wyrzucaną

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#407998 Bardzo ęteligentny komentarzomentarz z facebooka

Napisane przez Leihto w 07.05.2012 22:06

Tak dla rozluźnienia wrzucam pewien komentarz z facebooka, który rozbawił mnie do łez. :D

To ciekawe, że piszesz skrypty, choć nie sądzę, żebyś umiał, skoro nawet styl jest nie twój.


Enjoy ;D
  • +
  • -
  • 1


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#23911 Mute Menu

Napisane przez Abes Mapper w 16.11.2008 04:23

Mute Menu 1.0
by cheap_suit


Dołączona grafika
Menu dla graczy którzy mogą uciszyć innych graczy.
Np.: jak nie chcemy kogoś słuchać przez mikro albo na chacie.

Dołączona grafika
Standardowa ( http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 )

Dołączona grafika
say /mute
say_team /mute

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#404951 Bardzo prosze o kilka klas; )

Napisane przez Hleb w 02.05.2012 10:19

Masz to, na czym ci najbardziej zależało :D
Załączony plik  codclass_intrygant.sma   1,56 KB  59 Ilość pobrań
  codclass_intrygant.amxx
  • +
  • -
  • 1


#402536 Modele noży, mieczy

Napisane przez White w 27.04.2012 15:13

Musisz mieć ten plugin na serwerze: http://amxx.pl/topic...replacement-13/ A jak chcesz zamienić model u siebie na komputerze to musisz nazwę zmienić na taką jaką masz oryginalnie zapisany model noża. Bo jak tak wrzucić tak po prostu to wiadomo, że nie będzie działało.
  • +
  • -
  • 2


#402492 Modele noży, mieczy

Napisane przez White w 27.04.2012 13:33

Modele mieczy, noży. Może komuś się przyda.

Dołączona grafika

Download:
http://www65.zippyshare.com/v/21550171/file.html
http://speedy.sh/zuCbp/mieczyki.rar
http://sendfile.pl/160142/mieczyki.rar

  • +
  • -
  • 14


#226045 DeathRun Timer + Save Records

Napisane przez xandis w 16.03.2011 17:57

mam problem. podczas kompilacji aby zmienić plugin z podstawowych modeli na własny wyskakuje mi błąd

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

timer.sma(13) : fatal error 100: cannot read from file: "timer/buttons.inl"

Compilation aborted.
1 Error.

Nie wiem jak go naprawic.
To kompiluje, a chodzi o fragment //#define _CustomButtons na #define _CustomButtons
  • +
  • -
  • 0