Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

walka - zdjęcie

walka

Rejestracja: 14.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.12.2014 13:35
-----

#616464 [KOSZ] serwer nie odpala

Napisane przez Ogen Dogen w 15.02.2014 17:12

FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/QTM_CodMod/falszywa_paka.mdl not found

Brak modelu falszywa_paka.mdl

Musisz go dograć lub wyłączyć plugin korzystający z niego.


  • +
  • -
  • 1


#434076 Prośba o klasy VIP

Napisane przez 55DEUgCgZsjZHWpM w 19.07.2012 18:12

każda klasa na flage M czyli ADMIN_LVL_A

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#433884 Prośba o klasy VIP

Napisane przez TheRock w 19.07.2012 11:28

Koszarowiec

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#433879 Prośba o klasy VIP

Napisane przez 55DEUgCgZsjZHWpM w 19.07.2012 11:05

yy flaga U czyli ADMIN_MENU to chyba jednak nie dla vipa ? jak chcesz można i też takie klasy robić dla admina, napisz jaka flaga ma być to ci zrobię
  • +
  • -
  • 1


#433264 Prosba o plugin vip

Napisane przez pfkers w 17.07.2012 16:58


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Vip DD2"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pfk"

new hp_za_hs;
new hp_za_killa;
new hp_dla_vipa;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

hp_za_hs = get_cvar_num("hp_hs");
hp_za_killa = get_cvar_num("hp_kill");
hp_dla_vipa = get_cvar_num("hp_vip");

register_cvar("hp_hs", "15");
register_cvar("hp_kill", "10");
register_cvar("hp_vip", "15");
}
public Respawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new zdrowie = get_user_health(id);

new zdrowie_vip = zdrowie + hp_dla_vipa;

set_user_health(id, zdrowie_vip);


give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
}
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new zdrowie = get_user_health(attacker);

new nowe_zdrowie = zdrowie + hp_za_killa;

set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
}




return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) {

if(!killer || !victim || TK)
return;

new zdrowie = get_user_health(killer);

if(hitplace == HIT_HEAD && (get_user_flags(killer) & ADMIN_LEVEL_H))
{

new nowe_zdrowie = zdrowie + hp_za_hs;

set_user_health(killer, nowe_zdrowie);

}
}



Wszystkie hp za hs,killa i dla vipa masz w cvarach


#390993 klasa nie chce się skomplikować do .amxx

Napisane przez prezes. w 04.04.2012 09:36

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<3)
new ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Natian_ xD";
new const opis[] = "M4A1 1/4, AWP 1/2, HE 1/2.";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 120;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Trikolo");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
client_print(id, print_chat, "[Prezes] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 20) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
{
client_print(id, print_chat, "[Natian_ xD] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#391226 klasa nie chce się skomplikować do .amxx

Napisane przez prezes. w 04.04.2012 16:48

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "walka";
new const opis[] = "ma 1/4 z M4A1 i 1/1 z Scout";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
client_print(id, print_chat, "[walka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#391119 każda klasa ma 1 na coś na natychmiastowe zabicie

Napisane przez prezes. w 04.04.2012 14:31

nie wiem co się stało każda klasa ma 1 na coś na natychmiastowe zabicie jak usunąć ten bug proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 1