Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BartusZak - zdjęcie

BartusZak

Rejestracja: 11.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2012 22:51
-----

#125283 [5.8d/5.9l] Naprawa long jumpa u Paladyna

Napisane przez Vertricus w 11.04.2010 20:35

Łatkę zrobił Miczu ^D^
5.8d:
Spoiler

5.9l
Spoiler

Gdyby coś nie działało poproszę PW
  • +
  • -
  • 8


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#385410 [ROZWIĄZANE] Spadochron, a użycie przedmiotu ?!

Napisane przez KadrO w 24.03.2012 09:30

Wyszukaj w swoim kodzie:

 if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)


i IN_USE podmień na np. IN_ALT1.
  • +
  • -
  • 1


#381686 [ROZWIĄZANE] Error z pluginem + modyfikacja html

Napisane przez Goliath w 16.03.2012 17:01

Czy normal jest dopuszczalny także? NORMAL ?

Chyba tak. A jeśli kompilator wywali błąd, używaj zamiast tego YELLOW.


showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu <color=^"blue^">zamrazasz</color> wroga i zabierasz mu <color=^"red^">5</color><color=^green^>hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><a href=^"http://4.bp.blogspot.com/-iWPbpjo8tbo/TzTaJ25rytI/AAAAAAAAAto/aS2zrzm-w_o/s1600/ninja.png^"><br>")


<color=^green^>

Zmień to na:

<color=^"green^">


BTW, na HTML'u się zbytnio nie znam, ale koloru czcionki chyba nie ustala się znacznikiem <color>, tylko:
<span style="color: green">Tekst</span>

To powinno dać ci kolor zielony. Dla użycia koloru w postaci RGB, wygląda to tak:
<span style="color: #123456">Tekst</span>

  • +
  • -
  • 1


#381613 [ROZWIĄZANE] Error z pluginem + modyfikacja html

Napisane przez Goliath w 16.03.2012 15:12

1. Jeśli chcesz używać ColorChat'u, podmień "print_chat", na wybrany przez siebie kolor. To lista kolorów:

enum Color{
YELLOW = 1, //Zółty (klient może zmienić go na inny - con_color "R G B")
GREEN, // Zielony
TEAM_COLOR, // Czerwony, niebieski lub szary
GREY, // Szary
RED, // Czerwony
BLUE, // Niebieski
}

2.
public mag(id)
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu <color=^"red^">5</color><color=^"green^">hp</color> co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><a href=^"http://4.bp.blogspot...nja.png^"><br>")

HTML jest jak najbardziej dozwolony (jeśli chodzi o wyświetlanie tekstu w MOTD). Po prostu, jeśli chcesz umieścić w ciągu znaków cudzysłów, to zastępuj go:
^"

  • +
  • -
  • 1


#380068 [ROZWIĄZANE] Diablo Mod - kolorowe napisy w czacie !

Napisane przez speedkill w 13.03.2012 16:56

client_print(id,print_chat,"Dostales *%i* doswiadczenia za polozenie bomby przez twoj team",get_cvar_num("diablo_xpbonus2"))
na :
ColorChat(id,YELLOW,"Dostales ^x04*%i*^x02 doswiadczenia za polozenie bomby ^x03przez twoj team",get_cvar_num("diablo_xpbonus2"))
+ na samej górze pluginu dodaj
#include <ColorChat>

  • +
  • -
  • 1


#379568 [ROZWIĄZANE] Kolor w chacie - plugin "kontakt"

Napisane przez kapi10072 w 12.03.2012 15:36

1. Jest to tylko cvar, zupełnie niepotrzebny.
2. Zmieniasz tą wartość, jest to wartość float, zmiennoprzecinkowa, dlatego masz 90.0, czyli półtorej minuty .
3. Tak, cały tekst będziesz miał na czerwono.
4. pokaz_info(id), parametr id nie jest Ci do niczego potrzebny, bo po wpisaniu wyświetli Ci wiadomość do wszystkich graczy, więc jest pokaz_info()
  • +
  • -
  • 1


#379178 [ROZWIĄZANE] Kolor w chacie - plugin "kontakt"

Napisane przez speedkill w 11.03.2012 20:28

^x04 - Zielony
^x03 - Kolor teamu
^x01 - Normalny ( taki jak client_print )
zmieniłem wyświetlanie infomacji co 90 sekund.
Skoro znasz już kolory to infomacje dodasz sobie sam ? ;)
#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Show kontakt"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "FakeNick"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /kontakt","kontakt")
	set_task(90.0,"pokaz_info",_,_,_,"b")
}
public kontakt(id)
{
	show_motd(id,"/addons/amxmodx/data/kontakt.txt","Kontakt z administracja")
}
public pokaz_info()
{
	ColorChat(0,RED,"")
}
w "" wstaw kolory + infomacje.
  • +
  • -
  • 1