Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kołodziej - zdjęcie

Kołodziej

Rejestracja: 06.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.01.2015 19:28
*****

#560331 Plugin podmiany modeli

Napisane przez DarkGL w 02.08.2013 10:39

Potrzebujesz obydwu modeli oba mają być w precache a jako nazwe modelu w pluginie używasz tej bez T


  • +
  • -
  • 1


#220348 Regulamin dodawania RoundSound'ów

Napisane przez kasza w 28.02.2011 20:22

Regulamin określa standard wrzucania roundsound'ów.

1. Każdy roundsound musi posiadać tytuły zamieszczonych w nim utworów.
2. Jeśli w paczce znajduje się gotowiec do wrzucenia na serwer, musi posiadać on opis instalacji pluginu i jego cvary.
3. Roundsound nie może zawierać reklam stron www.
4. W temacie powinny znaleźć się informacje takie jak:

  • Ilość kawałków
  • Typ dźwięku
  • Długość utworów

5. Paczka z dźwiękami musi znajdować się w załączniku lub jeśli przekracza ona maksymalną wielkość załącznika to na jednym z hostingów plików wymienionych poniżej:

Nie przestrzeganie wymienionych powyżej zasad będzie karane ostrzeżeniem.


  • +
  • -
  • 3


#559251 Problem z klasami i sklepem w nowym cod modzie

Napisane przez Play 4FuN w 29.07.2013 11:49

odblokuj amxmod_compat.amxx w plugins.ini zmień mapkę i zobacz czy pomogło


  • +
  • -
  • 1


#448720 Cake

Napisane przez Na 5tyk w 19.08.2012 20:27

opis
Dzięki temu pluginopwi dodajemy na serwer Item: Cake. Istnieją 2 rodzaje sprite eksplozji. Model w trzech wymiarach ( V, p., w ).

wymagane moduly
amxmodx
fakemeta
zombieplague
fun
hamsandwich
engine

Filmik:
Cake - YouTube

download
Załączony plik  zp_weapon_cake.rar   666,36 KB  91 Ilość pobrań


inne informacje
Źródło: Zombie-Mod.ru
Autor: * -_-*
  • +
  • -
  • 1


#448732 Skull7

Napisane przez Fili:P w 19.08.2012 20:45

opis
Plugin dodaję na serwer extra item broń skull7. Jest to lepsza odmiana krowy.
Dołączona grafika

cvary
zp_skull7_dmg 2.16 // mnoznik obrazen
zp_skull7_recoil 1.07 // mnoznik rozrzutu
zp_skull7_clip 120 // wielkosc magazynku
zp_skull7_spd 1.13 // szybkosc strzelania z tej broni
zp_skull7_ammo 240 // ilosc naboi w broni

wymagane moduly
amxmodx
engine
fakemeta
fun
hamsandwich
xs
cstrike
zombieplague

inne informacje
Źródło: http://zombie-mod.ru...skull7-sma.html

Dodano łatkę: http://amxx.pl/topic...elaniu-z-broni/

download
Załączony plik  azp_weapon_skull7.sma   17,89 KB  125 Ilość pobrań
  azp_weapon_skull7.amxx
Załączony plik  Models and sound.rar   454,33 KB  154 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3


#447981 [ROZWIĄZANE] Jak pograć z bratem w minecraft w jednej grze

Napisane przez Fili:P w 18.08.2012 11:51

W wersji 1.3.1 można w sieci domowej zaprosić kogoś do swojego świata, więc jeżeli brat nie jest w sieci domowej to możesz próbować z hamachi.
  • +
  • -
  • 1


#444090 Problem Reasonkicker

Napisane przez ` RPK . ' w 10.08.2012 19:09

mozebys tak kod podal?


#443204 2 Perki "Semtex" i "Zestaw Semtexowy"

Napisane przez Hleb w 09.08.2012 12:45

Perki te zostały oparte o plugin Sticky Nades autorstwa VEN

Sticky Nades - AlliedModders

Granat typu "Semtex" istnieje naprawdę w MW2

Dołączona grafika

Nazwa I Perku: Semtex
Opis perku: Dostajesz 2-3 granaty HE, które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

Nazwa II Perku: Zestaw Semtexowy
Opis perku: Dostajesz 2-3 zestawy granatów (HE, FLASH i SMOKE), które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

UWAGA: nie warto rzucić smoke'a z zestawu w ścianę czy w gracza, bo nie wybuchnie.

Dołączona grafika

Semtex:
Załączony plik  codperk_semtex.sma   1,86 KB  186 Ilość pobrań
  codperk_semtex.amxx

Zestaw Semtexowy
Załączony plik  codperk_zestawsemtexowy.sma   2,57 KB  101 Ilość pobrań
  codperk_zestawsemtexowy.amxx
  • +
  • -
  • 17


#443457 [ROZWIĄZANE] Poprawa klasy grabarz

Napisane przez иєxт w 09.08.2012 19:14

1 prosty błąd

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#443444 Skarga G[o]Q

Napisane przez Hiroshima w 09.08.2012 19:01

OMFG....
Nie rozumiem jaki jest sens składać skargę na osobę która pilnuje tu porządku.
Rozumiałbym, gdyby zaczął banować bez powodu, dawać ostrzeżenia za coś za co dać nie powinien lub nie był obiektywny rozstrzygając czyjś spór.
Z takim 'problemem' jaki tu opisałeś a także problemami innych użytkowników "bo dostałem minusa" - udaj się do Polsatu (program nazywa się "Trudne sprawy")

Nie będę pisał referatu dlaczego mam tą skargę głęboko w D, ale pragnę podkreślić, że czasami nie da się przejść obojętnie czytając niektóre posty / tematy.
Czasami zdarzy się, że ktoś z załogi 'skłoni' autora jakże inteligentnych i naiwnych wypowiedzi bądź też postów do dłuższej refleksji nad swoją bezsensowną propozycją lub opinią. Nie zmienia to jednak faktu, że nikt nikogo nie obraża.

Swoją drogą moderator nie spamuje - on po prostu ma więcej do powiedzenia.
Jeśli szkoła nie nauczy Cię myśleć to my to zrobimy i może kiedyś za to podziękujesz ;>
  • +
  • -
  • 5


#442970 DPROTO [ HELP ME ]

Napisane przez Shadow Lechu123 w 08.08.2012 23:11

Witam .
Mam pewne błedy w konsoli , czy mógłby ktoś mi to ogarnąć ?
Serwer się czasami crashuje po zmianie mapy , oraz zamienie SteamID , na Steam_ID_VALVE

Wyciąg z konsoli :


[DPROTO]: traffic temporary blocked from 75.17.109.251 for flooding; PPS=31.053675; WarnLevel=10.782221
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 24.109.3.71 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=6.505853
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 77.164.113.1 for flooding; PPS=1.129315; WarnLevel=7.792719
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 190.80.50.202 for flooding; PPS=100.000000; WarnLevel=3.333333
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 71.64.3.121 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.708776
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 66.44.115.113 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.442415
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 96.35.28.103 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.567674
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 75.17.109.251 for flooding; PPS=98.000000; WarnLevel=5.282583
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 24.109.3.71 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=3.062393
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 77.164.113.1 for flooding; PPS=23.540449; WarnLevel=19.870687
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 190.80.50.202 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.561670
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 71.64.3.121 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=5.830752
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 142.11.125.205 for flooding; PPS=100.000000; WarnLevel=3.333333
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 100.0.84.38 for flooding; PPS=32.211720; WarnLevel=2.249724
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 66.44.115.113 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=5.459655
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 96.35.28.103 for flooding; PPS=100.000000; WarnLevel=3.333333
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 75.17.109.251 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.833460
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 24.109.3.71 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=7.994603
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 77.164.113.1 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=3.790977
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 190.80.50.202 for flooding; PPS=100.000000; WarnLevel=3.333333
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 66.131.66.55 for flooding; PPS=100.000000; WarnLevel=3.333333
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 71.64.3.121 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=7.029763
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 142.11.125.205 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.637593
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 66.44.115.113 for flooding; PPS=6.353628; WarnLevel=15.700828
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 96.35.28.103 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.651255
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 75.17.109.251 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=6.060954
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 24.109.3.71 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=9.707701
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 77.164.113.1 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=6.665176
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 190.80.50.202 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.553823
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 66.131.66.55 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.568137
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 71.64.3.121 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=7.826916
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 142.11.125.205 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=3.109030
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 66.44.115.113 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=2.935532
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 96.35.28.103 for flooding; PPS=100.000000; WarnLevel=3.333333
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 75.17.109.251 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=2.740211
GrzeChu : to bylo po rozkazie
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 24.109.3.71 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.368811
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 77.164.113.1 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=9.604319
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 190.80.50.202 for flooding; PPS=100.000000; WarnLevel=3.333333
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 71.64.3.121 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.372923
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 66.131.66.55 for flooding; PPS=100.000000; WarnLevel=3.333333
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 142.11.125.205 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=6.042960
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 66.44.115.113 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=5.524340
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 96.35.28.103 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.549415
Bacos : a on?
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 75.17.109.251 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=6.680493
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 24.109.3.71 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=3.720923
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 77.164.113.1 for flooding; PPS=6.310304; WarnLevel=16.511936
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 190.80.50.202 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=4.661223
[DPROTO]: traffic temporary blocked from 71.64.3.121 for flooding; PPS=0.000000; WarnLevel=9.543664



#442410 Nauka pisania pluginów od podstaw

Napisane przez Leihto w 07.08.2012 23:08

Z mojego 'doświadczenia' (nie koniecznie w pawnie), wiem że pisanie 'programów' czy pluginów to w głównej mierze umiejętność korzystania z dokumentacji, tutoriali (z forum) oraz logicznego myślenia.

Najprościej jest postawić sobie jakiś cel i próbować go spełnić.
Jeżeli będziesz próbował napisać 'większego moda', to rozpisz sobie wszystkie czynności na zwykłej kartce, bo w pamięci możesz coś pomieszać.

Jeżeli napiszesz coś 'nieoptymanie' to też nie szkodzi. Przecież nikt się nie urodził od razu tak 'za***isty' żeby wszystko umieć bezbłędnie (no pomijając jedną osobę [która twierdzi że umiała wszystko od razu]).

Ucz się na błędach, bo je przynajmniej zapamiętasz.
Praktyka, praktyka, praktyka!
  • +
  • -
  • 5


#442390 Generowanie SteamID dla gracza NonSteam!

Napisane przez Portek w 07.08.2012 22:17

Przechodząc do rzeczy, revEmu to dzieło naszych przyjaciół zza granicy, dzieło, dość stare, ale nadal rozwijane i przede wszystkim skuteczne. Program o który mówimy ma na celu emulowanie graczom NonSteam działanie programu Steam, a tym samym generowanie SteamID na podstawie HardwareID. Bezpośrednim następstwem jest fakt że każdy NonSteam z zainstalowanym revEmu posiada własny INDYWIDUALNY i NIEZMIENNY identyfikator, nie zależnie od tego czy posiada zmienne IP, czy też nie. Gracz nie ma możliwości zmiany wygenerowanego SteamID i na każdym serwerze z którym się on łączy jest ono takie samo.

Co zrobić by dla gracza NonSteam SteamID zostało wygenerowane? Taki gracz musi pobrać revEmu, oraz odpowiednio spreparować skrót odnoszący się do Counter-Strike. W tym celu powstał plugin, który należy zainstalować na serwerze, przy każdym wejściu gracza będzie on sprawdzał czy gracz NonSteam posiada już revEmu, w wypadku gdyby go nie posiadał, by móc dalej grać na serwerze zostanie zmuszony do downloadu i instalacji programu.

Pobieramy więc plugin: Załączony plik  revEmu_plugin.rar   62,05 KB  1402 Ilość pobrań
- instalacja standardowa, przerobiona wersja multilang, więc plik txt ląduje w folderze addons/amxmodx/data/lang.
Interesują Was dwa cvary:
  • amx_revtime "2" - odpowiedzialny za czas (w minutach), w ciągu którego gracz NonSteam bez revEmu będzie dostawał komunikat że musi zainstalować modyfikacje, by nadal grać
  • amx_revpage "http://portek.net.pl...mu/revemu.html" - odpowiedzialny za wyświetlenie graczowi odpowiedniego komunikatu w MOTD, obecnie pliki są na moim serwerze, dobrze było by jednak gdyby każdy wrzucił sobie pliki zawarte w archiwum powyżej w folderze www na swój serwer i podał dokładny link doń w tym cvarze
Po upływie ustalonego czasu gracz zobaczy okno MOTD z zawartością, oraz zobaczy link do bezpośredniego pobrania przygotowanego przeze mnie instalatora revEmu.

Instalator został sprawdzony przez serwis VirusTotal i możecie być w 101% pewni że jest on wolny od jakichkolwiek zagrożeń, expliotów, backdorów i innych tego typu przygód - dwa komunikaty o "wirusie" to efekt kompresji plików z wykorzystaniem metody LZMA.

Sam instalator dostępny jest do pobrania z poziomu mojego konta dropbox, jak również udostępniam go do pobrania bezpośrednio z tego tematu:
Załączony plik  revEmu.rar   4,87 MB  1755 Ilość pobrań
Suma kontrolna: Załączony plik  md5sum.txt   376 bajtów  483 Ilość pobrań


Wersja instalacyjna ma tę przewagę nad wersją do instalacji ręcznej iż wskazuje na domyślny folder w którym Counter-Strike 1.6 w wersji NS chce się zainstalować (C:\Program Files\Valve) - oczywiście jest to mój domysł, w przeciwnym wypadku gracz musi sam wskazać folder do którego instalował CS'a (folder w który jest plik hl.exe, folder cstrike itd.), kompresja plików którą zapewnia LZMA pozwoliła na prawie 50% utratę na wadze, więc gracz musi pobrać zaledwie 5Mb, a nie blisko 11.

revEmu można bez przeszkód instalować w połączeniu z każdym dostępnym w sieci patchem, więc gracze z patchem v23 i większymi nie będą mieli żadnego problemu z kompatybilnością. Po instalacji należy zmodyfikować skrót prowadzący do CS'a:
  • Klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonie Counter-Strike na pulpicie
  • Z listy wybieramy opcje "Właściwości"
  • W polu "Element docelowy" parametr "-nomaster" zastępujemy parametrem "-steam" - bez ""!
    Przykładowy efekt zmian: C:\Program Files\Valve\hl.exe" -steam -game cstrike
  • Dołączona grafika
Po instalacji i wykonaniu modyfikacji skrótu gracz NonSteam będzie widziany na serwerze jako pełnoprawny gracz Steam, posiadał będzie wygenerowany na podstawie HardwareID niezmienny SteamID. Jako że graczy Steam i tych z emulowanym Steamem ciężko na serwerze będzie rozpoznać proponuję wykonać małą modyfikację dodatkową ustawień dproto. W pliku dproto.cfg zmieniamy parametr RevEmu_Prefix1 np. na 4 (RevEmu_Prefix1 = 4;), po restarcie serwera, dzięki tej operacji gracz NonSteam będzie posiadał SteamID w postaci: STEAM_4_{WYGENEROWANY SID}.


Bzdety:
Spoiler

  • +
  • -
  • 35


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39448 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#441655 Prośba o klasy

Napisane przez иєxт w 06.08.2012 17:11

Sierżant, wróciłem xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1