http://amxx.pl/topic...lnosci-na-nozu/ -->> Niewidka
http://amxx.pl/topic...-do-diablomoda/ -->> Rakiety
http://amxx.pl/topic...-mocy-do-klasy/ -->> Tu masz np. z MJ
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
`QwertY nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Napisane przez glut
w 05.03.2013 16:44
Napisane przez sebul
w 03.10.2010 18:46
new invisible_cast[33]
new niewidka[33]
invisible_cast[i] = 0
niewidka[i] = 0
invisible_cast[id] = 0
niewidka[id] = 0
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else if(niewidka[id]==1)
{
if(player_b_inv[id] > 0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((12.0/255.0)*player_b_inv[id]))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 12)
}
Napisane przez Onyke
w 21.10.2012 11:58
Napisane przez patryk1345
w 07.07.2010 10:51
Diablo Mod 5.9l Poprawiony i edytowany !


diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7) diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75) diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team diablo_durability 1 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)addons/amxmodx/configs/sql.cfg
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL" diablo_sql_user "Użytkownik bazy" diablo_sql_pass "Hasło użytkownika" diablo_sql_database "Nazwa bazy danych" diablo_sql_table "dbmod" diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2" 0 - Nick 1 - IP 2 - STEAMID


Zakaz kopiowania bez zgody autora.
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników.



Moja zawartość