Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
SpeedEnd
Rejestracja: 29.02.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.12.2012 10:35





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 11
- Odwiedzin: 1 360
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
DALeko
Kontakt
1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
SpeedEnd nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#383316 Jak przypisać moce do klasy (DIABLO)
Napisane przez
kuxnicki
w 19.03.2012 16:48
Mam pytanie...
Jak przypisac moce do klasy? (Dalem frakcje itp ... klasy dodane)
Jak przypisac moce do klasy? (Dalem frakcje itp ... klasy dodane)
#383653 Szukam pluginu (DIABLOMOD 3Frakcje)
Napisane przez
kuxnicki
w 20.03.2012 13:56
Szukam diablo moda : 3Frakcje
Opisy klas :
BOHATEROWIE
1. Mag
Posiada na start 125 HP.
Posiada Magiczną Latarkę.
Na nożu ładuje Ogniste Kule, które może używać co 15 sekund, wyjœciowo zabierają 65 hp + iloœć inteligencji *2 –
Wbudowana redukcja obrażeń od noża 30%
Dostaje 100 armoru z hełmem na start
Gdy postrzeli z pistoletu spowolnienie wroga i zabiera mu przez 10 sekund po 3 HP co 1 sekundę
Inteligencja - 120
Sila - 90
Zrecznosc - 50
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 70
Zaradnosc - 50
Witalnosc - 80
2. Druid
Posiada na start 120 HP.
Ma wbudowany exp *2
Posiada 4 lecznicze totemy, które leczą członków drużyny. (1 na 15 sec). (Użycie E)
Totem leczniczy dodaje 15 HP co 3 sec. przez 15 sekund. (leczy i gracza i w pobliżu team mate`ów)
Każde 10 inteligencji dodaje o 2 dodatkowej regeneracji więcej przez totem.
Posiada fiolkę leczniczš, która jednorazowo dodaje mu 80 HP jednak nie może to przekraczać HP bazowego. (Użycie V)
Inteligencja - 100
Sila - 90
Zrecznosc - 70
Zwinnosc - 50
Grawitacja - 80
Zaradnosc - 65
Niewidzialnosc - 55
Witalnosc - 100
3. Paladyn
Posiada na start 115 HP.
może naładować się Magicznymi Pociskami ( większa szansa na trafienie Head Shoota, max 4 )
Może wykonywać długie skoki tj. long jumpy. Na start posiada 6 skoków każdy następny co 25 pkt. do inteligencji.
Nosi na sobie platynową zbroje która daje mu 1/5 szans na odbicie pocisku.
Inteligencja - 100
Sila - 100
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 90
Grawitacja - 40
Niewidzialnosc - 30
Zaradnosc - 70
Witalnosc - 90
4. Barbarzyńca
na start ma 110 HP
zabijając wroga dostaje 30 hp, 50 pancerza i odnawia mu się magazynek
może naładować Magiczny Pancerz max 3 (odbijają się pociski)
- 5 od szybkosci
Inteligencja - 70
Sila - 95
Zrecznosc - 100
Zwinnosc - 45
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 55
Zaradnosc - 95
Witalnosc - 80
5. Zabójca
Posiada na start 105 HP.
Nie słychać go gdy się porusza.
Ładuje niewidzialnoœć na nożu w miejscu. (5 sekund)
Może postawić 3 miny na rundę, zabierające 40 hp+ ilosc inteligencji
+10 do zwinnosci
Inteligencja - 115
Sila - 90
Zrecznosc - 45
Zwinnosc - 120
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 55
Zaradnosc - 40
Witalnosc - 80
6. Nekromanta
Posiada na start 135 HP.
Może ożywiać swoich towarzyszy
Posiada zdolnoœć wysysania energii z wrogów zyskując 40 HP.
Za wskrzeszanie kolegów oraz wsysanie swoich ofiar zyskuje doœwiadczenie.
Ma 1/3 szans na zmartwychwstanie po œmierci z ostatnio posiadaną bronią.
Ma 1/5 szans że przy trafieniu wroga wyssie z niego 10 hp (tzn. on zyska, rywal straci)
Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 85
Zwinnosc - 105
Grawitacja - 50
Niewidzialnosc - 50
Zaradnosc - 90
Witalnosc - 100
7. Ninja
Posiada na start 110 HP.
Jego grawitacja jest 5x większa od normalnej. – czyli tak jak teraz
Na nożu ładuje dodatkową prędkoœć.
Jego niewidzialnoœć redukowana jest do 8 pkt.
Posiada tylko nóż.
Ma przy sobie 10 noży do rzucania.
Inteligencja - 20
Sila - 70
Zrecznosc - 110
Zwinnosc - 120
Grawitacja - 100
Niewidzialnosc - 100
Zaradnosc - 20
Witalnosc - 60
8. Łowca
Posiada na start 125 HP.
Może postawić pułapki z granatów.
Posiada kuszę.
Ma 12% na krytyczne obrażenia - zadane dmg*2
Dostaje zestaw granatów po naładowaniu.
Z każdej broni ma 12% szansy, że przeciwnik zostawi za sobą œlad.
Inteligencja - 100
Sila - 110
Zrecznosc - 55
Zwinnosc - 85
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 55
Witalnosc - 80
POTWORY
1. Imp
posiada na start 95 HP
na nożu może się teleportować (co 3 sekundy – PPM nóż)
na nożu ładuje szybkoœć (bez limitu)
przy trafieniu w przeciwnika ma 10% szansy, że przeciwnikowi zmieni sie bron na noz
na nożu porusza się szybciej niż inni
Inteligencja - 85
Sila - 100
Zrecznosc - 60
Zwinnosc - 95
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 50
Zaradnosc - 60
Witalnosc - 90
2. Duch
posiada na start 110hp
może użyć przenikania przez œciany na 5 sekund, co 20 sekund (jeżeli utknie = ginie) – użycie na V
widocznoœć zredukowana do 75
redukuje na sobie obrażenia o 10%
ma 8% na trafienie pociskiem ciemnosci
Inteligencja - 40
Sila - 95
Zrecznosc - 60
Zwinnosc - 110
Grawitacja - 75
Niewidzialnosc - 120
Zaradnosc - 40
Witalnosc - 70
3. Scavenger
posiada na start 130 HP
ma ubranie przeciwnika ( Kameleon )
ma 5% szans na wyssanie pieniędzy rywala - 300
po załadowaniu na nożu (5 sekund) - dostaje 30hp
Dostaje 100 armoru na start
Inteligencja - 60
Sila - 95
Zrecznosc - 75
Zwinnosc - 65
Grawitacja - 75
Niewidzialnosc - 50
Zaradnosc - 100
Witalnosc - 80
4. Duriel
posiada na start 120 HP
regeneracja życia 5HP co 3 sekundy
Na nożu ładuje korzenie, ktore blokuja ruch rywala, maksymalnie - 3
Na V aktywuje furię, raz na rundę, trwa 8 sekund.
Podczas szarzy regeneruje mu się 65 hp, bardzo szybko się porusza oraz zadaje o 15 obrażeń więcej.
Inteligencja - 35
Sila - 95
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 100
Witalnosc - 80
5. Baal
posiada na start 125 HP
ma Magiczny Hak (użycie – V) ograniczenie jedno użycie na 2 sekundy
strzelając z każdej broni ma 15% szansy w przeciwnika, trzęsie mu się ekran
9% że otruje przeciwnika na 5 sekund, co sekundę zabiera 15hp (zielony render, zielone oœlepienie)
odporny na x/x z he i meek stone
Inteligencja - 35
Sila - 105
Zrecznosc - 90
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 65
Zaradnosc - 80
Witalnosc - 90
6. Mangrel
Posiada na start 120 HP.
Na V uderza piorunami ognia, zabierają 65HP+ ilosc inteligencji, co 20 sekund
Ładowanie na nożu 2 pociski max (lustrzane pociski) czas ładowania 5 sekund – przeciwnik dostaje obrażenia takie jak zadał, odbite od celu, maksymalnie 6 na rundę, 70% na odbicie
4 podskoki w powietrzu
Inteligencja - 135
Sila - 90
Zrecznosc - 65
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 35
Niewidzialnosc - 45
Zaradnosc - 60
Witalnosc - 100
7. Diablo
Posiada na start 135 HP.
Szybsze przeładowanie broni o 50%
Oœlepienie wroga 16%
Dostaje komplet granatów na start
Inteligencja - 40
Sila - 85
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 90
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 45
Zaradnosc - 85
Witalnosc - 75
8. Demonolog
Posiada na start 110 HP.
Na V uderza błyskawicami (3 na rundę, co 5 sekund, 50hp+int*2)
po œmierci wybucha w odległoœci 100 od siebie zabierając 40HP w zależnoœci od inta.
posiada niekonczaca sie amunicje w kazdej broni!
Inteligencja - 100
Sila - 95
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 40
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 55
Witalnosc - 100
DEMONY
1. Zniewolony
posiada na start 140 HP
całkowicie odporny na magię (kule, zatrucia, zamrożenie, podpalenie)
po załadowaniu dostaje Ak47 + full ammo (terro) M4a1 + full ammo (ct) – 5 sekund ładowanie
ma moc odpychania (co 15 sekund) - bind na V
zadaje o 10 obrazen wiecej
Inteligencja - 60
Sila - 90
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 50
Niewidzialnosc - 65
Zaradnosc - 65
Witalnosc - 120
2. Lilith
Posiada na start 150 HP.
Otrzymuje 150 pancerza na start.
Regeneruje swoje życie o 10 HP co 3 sekundy.
Dostaje bonus 20% do szybkoœci
Posiada 30% szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika po trafieniu w głowę.
Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 70
Zwinnosc - 100
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 70
Witalnosc - 100
3. Amon
posiada na start 140HP
archy ładowanie na nożu co 3 sekund – ładuje archy max. 3 sztuki(użycie co 5 sekund) – użycie na E
40% redukcji grawitacji
odpornoœć na archy
ma linę za pomocš której może przycišgać się do œcian. (Użycie V) (mod Onyke)
posiada Autobunny hopa
Inteligencja - 55
Sila - 90
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 90
Grawitacja - 70
Niewidzialnosc - 40
Zaradnosc - 55
Witalnosc - 120
4. Nihlathak
posiada na start 140HP
odpornoœć na flasze i HE
10% szans na podpalenie przeciwnika z każdej broni 10 HP na sekundę przez 5 sek
5% szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi
Przybliżenie jak w Aug na takich broniach : USP, DEAGLE, GLOCK18, TMP, MAC10, MP5NAVY, CSW_UMP45,P90, FAMAS, M4A1, GALIL, AK47, M249 (użycie – V)
dostaje 100 armoru z hełmem na start
Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 70
Niewidzialnosc - 40
Zaradnosc - 65
Witalnosc - 120
PS.
Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 70
Niewidzialnosc - 40
Zaradnosc - 65
Witalnosc - 120
to są max statystyki
proszę o taki plugin
Opisy klas :
BOHATEROWIE
1. Mag
Posiada na start 125 HP.
Posiada Magiczną Latarkę.
Na nożu ładuje Ogniste Kule, które może używać co 15 sekund, wyjœciowo zabierają 65 hp + iloœć inteligencji *2 –
Wbudowana redukcja obrażeń od noża 30%
Dostaje 100 armoru z hełmem na start
Gdy postrzeli z pistoletu spowolnienie wroga i zabiera mu przez 10 sekund po 3 HP co 1 sekundę
Inteligencja - 120
Sila - 90
Zrecznosc - 50
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 70
Zaradnosc - 50
Witalnosc - 80
2. Druid
Posiada na start 120 HP.
Ma wbudowany exp *2
Posiada 4 lecznicze totemy, które leczą członków drużyny. (1 na 15 sec). (Użycie E)
Totem leczniczy dodaje 15 HP co 3 sec. przez 15 sekund. (leczy i gracza i w pobliżu team mate`ów)
Każde 10 inteligencji dodaje o 2 dodatkowej regeneracji więcej przez totem.
Posiada fiolkę leczniczš, która jednorazowo dodaje mu 80 HP jednak nie może to przekraczać HP bazowego. (Użycie V)
Inteligencja - 100
Sila - 90
Zrecznosc - 70
Zwinnosc - 50
Grawitacja - 80
Zaradnosc - 65
Niewidzialnosc - 55
Witalnosc - 100
3. Paladyn
Posiada na start 115 HP.
może naładować się Magicznymi Pociskami ( większa szansa na trafienie Head Shoota, max 4 )
Może wykonywać długie skoki tj. long jumpy. Na start posiada 6 skoków każdy następny co 25 pkt. do inteligencji.
Nosi na sobie platynową zbroje która daje mu 1/5 szans na odbicie pocisku.
Inteligencja - 100
Sila - 100
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 90
Grawitacja - 40
Niewidzialnosc - 30
Zaradnosc - 70
Witalnosc - 90
4. Barbarzyńca
na start ma 110 HP
zabijając wroga dostaje 30 hp, 50 pancerza i odnawia mu się magazynek
może naładować Magiczny Pancerz max 3 (odbijają się pociski)
- 5 od szybkosci
Inteligencja - 70
Sila - 95
Zrecznosc - 100
Zwinnosc - 45
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 55
Zaradnosc - 95
Witalnosc - 80
5. Zabójca
Posiada na start 105 HP.
Nie słychać go gdy się porusza.
Ładuje niewidzialnoœć na nożu w miejscu. (5 sekund)
Może postawić 3 miny na rundę, zabierające 40 hp+ ilosc inteligencji
+10 do zwinnosci
Inteligencja - 115
Sila - 90
Zrecznosc - 45
Zwinnosc - 120
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 55
Zaradnosc - 40
Witalnosc - 80
6. Nekromanta
Posiada na start 135 HP.
Może ożywiać swoich towarzyszy
Posiada zdolnoœć wysysania energii z wrogów zyskując 40 HP.
Za wskrzeszanie kolegów oraz wsysanie swoich ofiar zyskuje doœwiadczenie.
Ma 1/3 szans na zmartwychwstanie po œmierci z ostatnio posiadaną bronią.
Ma 1/5 szans że przy trafieniu wroga wyssie z niego 10 hp (tzn. on zyska, rywal straci)
Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 85
Zwinnosc - 105
Grawitacja - 50
Niewidzialnosc - 50
Zaradnosc - 90
Witalnosc - 100
7. Ninja
Posiada na start 110 HP.
Jego grawitacja jest 5x większa od normalnej. – czyli tak jak teraz
Na nożu ładuje dodatkową prędkoœć.
Jego niewidzialnoœć redukowana jest do 8 pkt.
Posiada tylko nóż.
Ma przy sobie 10 noży do rzucania.
Inteligencja - 20
Sila - 70
Zrecznosc - 110
Zwinnosc - 120
Grawitacja - 100
Niewidzialnosc - 100
Zaradnosc - 20
Witalnosc - 60
8. Łowca
Posiada na start 125 HP.
Może postawić pułapki z granatów.
Posiada kuszę.
Ma 12% na krytyczne obrażenia - zadane dmg*2
Dostaje zestaw granatów po naładowaniu.
Z każdej broni ma 12% szansy, że przeciwnik zostawi za sobą œlad.
Inteligencja - 100
Sila - 110
Zrecznosc - 55
Zwinnosc - 85
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 55
Witalnosc - 80
POTWORY
1. Imp
posiada na start 95 HP
na nożu może się teleportować (co 3 sekundy – PPM nóż)
na nożu ładuje szybkoœć (bez limitu)
przy trafieniu w przeciwnika ma 10% szansy, że przeciwnikowi zmieni sie bron na noz
na nożu porusza się szybciej niż inni
Inteligencja - 85
Sila - 100
Zrecznosc - 60
Zwinnosc - 95
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 50
Zaradnosc - 60
Witalnosc - 90
2. Duch
posiada na start 110hp
może użyć przenikania przez œciany na 5 sekund, co 20 sekund (jeżeli utknie = ginie) – użycie na V
widocznoœć zredukowana do 75
redukuje na sobie obrażenia o 10%
ma 8% na trafienie pociskiem ciemnosci
Inteligencja - 40
Sila - 95
Zrecznosc - 60
Zwinnosc - 110
Grawitacja - 75
Niewidzialnosc - 120
Zaradnosc - 40
Witalnosc - 70
3. Scavenger
posiada na start 130 HP
ma ubranie przeciwnika ( Kameleon )
ma 5% szans na wyssanie pieniędzy rywala - 300
po załadowaniu na nożu (5 sekund) - dostaje 30hp
Dostaje 100 armoru na start
Inteligencja - 60
Sila - 95
Zrecznosc - 75
Zwinnosc - 65
Grawitacja - 75
Niewidzialnosc - 50
Zaradnosc - 100
Witalnosc - 80
4. Duriel
posiada na start 120 HP
regeneracja życia 5HP co 3 sekundy
Na nożu ładuje korzenie, ktore blokuja ruch rywala, maksymalnie - 3
Na V aktywuje furię, raz na rundę, trwa 8 sekund.
Podczas szarzy regeneruje mu się 65 hp, bardzo szybko się porusza oraz zadaje o 15 obrażeń więcej.
Inteligencja - 35
Sila - 95
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 100
Witalnosc - 80
5. Baal
posiada na start 125 HP
ma Magiczny Hak (użycie – V) ograniczenie jedno użycie na 2 sekundy
strzelając z każdej broni ma 15% szansy w przeciwnika, trzęsie mu się ekran
9% że otruje przeciwnika na 5 sekund, co sekundę zabiera 15hp (zielony render, zielone oœlepienie)
odporny na x/x z he i meek stone
Inteligencja - 35
Sila - 105
Zrecznosc - 90
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 65
Zaradnosc - 80
Witalnosc - 90
6. Mangrel
Posiada na start 120 HP.
Na V uderza piorunami ognia, zabierają 65HP+ ilosc inteligencji, co 20 sekund
Ładowanie na nożu 2 pociski max (lustrzane pociski) czas ładowania 5 sekund – przeciwnik dostaje obrażenia takie jak zadał, odbite od celu, maksymalnie 6 na rundę, 70% na odbicie
4 podskoki w powietrzu
Inteligencja - 135
Sila - 90
Zrecznosc - 65
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 35
Niewidzialnosc - 45
Zaradnosc - 60
Witalnosc - 100
7. Diablo
Posiada na start 135 HP.
Szybsze przeładowanie broni o 50%
Oœlepienie wroga 16%
Dostaje komplet granatów na start
Inteligencja - 40
Sila - 85
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 90
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 45
Zaradnosc - 85
Witalnosc - 75
8. Demonolog
Posiada na start 110 HP.
Na V uderza błyskawicami (3 na rundę, co 5 sekund, 50hp+int*2)
po œmierci wybucha w odległoœci 100 od siebie zabierając 40HP w zależnoœci od inta.
posiada niekonczaca sie amunicje w kazdej broni!
Inteligencja - 100
Sila - 95
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 40
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 55
Witalnosc - 100
DEMONY
1. Zniewolony
posiada na start 140 HP
całkowicie odporny na magię (kule, zatrucia, zamrożenie, podpalenie)
po załadowaniu dostaje Ak47 + full ammo (terro) M4a1 + full ammo (ct) – 5 sekund ładowanie
ma moc odpychania (co 15 sekund) - bind na V
zadaje o 10 obrazen wiecej
Inteligencja - 60
Sila - 90
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 50
Niewidzialnosc - 65
Zaradnosc - 65
Witalnosc - 120
2. Lilith
Posiada na start 150 HP.
Otrzymuje 150 pancerza na start.
Regeneruje swoje życie o 10 HP co 3 sekundy.
Dostaje bonus 20% do szybkoœci
Posiada 30% szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika po trafieniu w głowę.
Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 70
Zwinnosc - 100
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 70
Witalnosc - 100
3. Amon
posiada na start 140HP
archy ładowanie na nożu co 3 sekund – ładuje archy max. 3 sztuki(użycie co 5 sekund) – użycie na E
40% redukcji grawitacji
odpornoœć na archy
ma linę za pomocš której może przycišgać się do œcian. (Użycie V) (mod Onyke)
posiada Autobunny hopa
Inteligencja - 55
Sila - 90
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 90
Grawitacja - 70
Niewidzialnosc - 40
Zaradnosc - 55
Witalnosc - 120
4. Nihlathak
posiada na start 140HP
odpornoœć na flasze i HE
10% szans na podpalenie przeciwnika z każdej broni 10 HP na sekundę przez 5 sek
5% szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi
Przybliżenie jak w Aug na takich broniach : USP, DEAGLE, GLOCK18, TMP, MAC10, MP5NAVY, CSW_UMP45,P90, FAMAS, M4A1, GALIL, AK47, M249 (użycie – V)
dostaje 100 armoru z hełmem na start
Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 70
Niewidzialnosc - 40
Zaradnosc - 65
Witalnosc - 120
PS.
Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 70
Niewidzialnosc - 40
Zaradnosc - 65
Witalnosc - 120
to są max statystyki
proszę o taki plugin

#384160 Proszę o 2 klasy :)
Napisane przez
kuxnicki
w 21.03.2012 15:45
#380355 Pliki .sma
Napisane przez Goliath
w 13.03.2012 21:53
#323141 ADMIN_LEVEL_
Napisane przez Kmf!p
w 18.11.2011 01:57
#351166 plugin aimbotdetect_14beta
Napisane przez Kmf!p
w 18.01.2012 21:23
#373811 [ROZWIĄZANE] Potrzebna klasa
Napisane przez Kmf!p
w 02.03.2012 00:36
5 nie dasz bo sie nieda 
a masz powinno dzialac, nie testowalem moze byc jedynie problem z nabojami bo w shocie mniej ale nie pamietam ile.

a masz powinno dzialac, nie testowalem moze byc jedynie problem z nabojami bo w shocie mniej ale nie pamietam ile.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Czolgista [Premium]";
new const opis[] = "Ma 6 podskoków, Nieskńczonść nababoi z XM11014,Posiada ubranie wroga.";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Czolgista] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ZmienUbranie(id, 0);
skoki[id] = 6;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 6;
return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) != CSW_XM1014 )
return;
set_user_clip(id, 31);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
Załączone pliki
-
codclass_czolgista.sma 2,91 KB 110 Ilość pobrań
codclass_czolgista.amxx
-
codclass_czolgista.amxx 5,86 KB 1 Ilość pobrań
#369238 Prośba o trudne klasy :)
Napisane przez Dreeks
w 23.02.2012 00:43
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const perk_name[] = "Bron Amadeusza"; new const perk_desc[] = "Dostajesz M5 i +15dmg z niego."; new bool:ma_perk[32] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1) } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY) ma_perk[id] = true } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY) ma_perk[id] = false } public TakeDamage(this, idattacker, Float:damage) { new weapon = get_user_weapon(idattacker) if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]==true) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]==true && weapon==CSW_AUG) SetHamParamFloat(3, damage+15.0) return HAM_IGNORED }
#373695 Proszę o 2 klasy :)
Napisane przez Dreeks
w 01.03.2012 20:57
trzymaj
Załączone pliki
-
codclass_morderca.sma 4,26 KB 43 Ilość pobrań
codclass_morderca.amxx
-
codclass_morderca.amxx 7,73 KB 2 Ilość pobrań
-
codclass_kapitan.amxx 3,46 KB 3 Ilość pobrań
-
codclass_kapitan.sma 1,61 KB 45 Ilość pobrań
codclass_kapitan.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: SpeedEnd
- Regulamin