Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ziomalpb - zdjęcie

ziomalpb

Rejestracja: 23.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.06.2013 18:03
-----

#546334 Prośba o 11 klas m.in Aniol

Napisane przez Rodzyn w 29.05.2013 18:58

public client_connect(id)
{
	client_cmd(id, "connect 31.186.**.**:27014");
usun to :P

 

 

Sam możesz to usunąć :) wystarczy że tylko sam public usuniesz i już :)

A co do kolegi to chyba bana dostanie za to. ..

 

Masz wersję bez tego connect 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#546230 Prośba o 11 klas m.in Aniol

Napisane przez PCPlayerPL w 29.05.2013 12:53

Wszystkie modele tak jak w rar

 

proszę Czolgista

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#544473 Prośba o 29 klas m.in Morderca

Napisane przez Hardcor w 21.05.2013 19:20

http://speedy.sh/wKZhm/Klasy.zip

 

 

 

Proszę

 

Inzynier + dzięki i model do działka

Komandos

Kucacz

Medyczek

powstaniec

saper

skoczek

zwiny zolnierz




#446173 Exp w procentach

Napisane przez Hleb w 14.08.2012 13:54

Łap gotowca

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   42,28 KB  65 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 1


#417058 4 klasy premium

Napisane przez Szlendii w 02.06.2012 17:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

new const nazwa[] = " Progamer";
new const opis[] = "Dostaje m4a1 + scout z m4 ma 1/10 , scout 1/1 , z kosy 1/2";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 30;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Szlendi");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[ Progamer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
oneonone[id][CSW_M4A1] = 10
oneonone[id][CSW_SCOUT] = 1

}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
oneonone[id][CSW_SCOUT] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


Pro Gamer :)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

new const nazwa[] = "Aimer";
new const opis[] = "Posiada eliminator rozrzutu , 1/9 z m4a1 oraz ak47";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 60;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Szlendi");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Aimer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
oneonone[id][CSW_M4A1] = 9
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
Aimer ;)
  • +
  • -
  • 1


#352131 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Gh0st w 21.01.2012 12:26

"zadać minimum 1000 dmg"

i już jest kolejny typ misji :) Zadaj x dmg w ciągu jednej rundy ;)
Ale to najwcześniej jutro zrobię :)
  • +
  • -
  • 6


#352127 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Gh0st w 21.01.2012 12:22

Propozycja Dodać wczytywanie misji z pliku *.ini :D Łapaj +

nie głupie ^^
  • +
  • -
  • 8


#352122 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Gh0st w 21.01.2012 12:10

Misje do CoDMod
by Gh0st Company

opis
Nie wiem co tu napisać, gdyż każdy domyśli się o co chodzi w questach / misjach .. mogę jedynie powiedzieć że dodawanie questów nie będzie już dla was niczym trudnym, questy są pod długich testach na dobrym serwerze ( 5 min na botach ) ^^ questy są zapisywane, można wykonać jeden raz jednego questa ;)


instalacja
Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Plik misje.inido scieżka/do/addons/amxmodx/configs/

Dodawanie Questa:
Aby dodać Questa otwieramy plik misje.ini i dodajemy na końcu :
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa"
  • Przedział:
    • 0 - od 1 do 25
    • 1 - od 26 do 50
    • 2 - od 51 do 75
    • 3 - od 76 do 100
  • Ile - Ile razy mamy wykonać daną akcje ( typ misji )
  • Typy Misji:
    • 1 - ZABIĆ x osób
    • 2 - Podłożyć x bombę
    • 3 - rozbroić x bombe
    • 4 - Zabić x razy z Head shotem
    • 5 - Uratować x hosty
    • 6 - Zadać x obrażeń.
    • x = pole ILE
  • Nagroda Expa - Nagroda w postaci expa otrzymana podczas ukończenia danej misji
Proszę o zgłaszanie wszelkich propozycji co można dodać itp. :) no i oczywiście do komentowania

ChengeLog:
Wersja 1 ( 21.01.2012 ):
- Opublikowanie pluginu.

Wersja 2 ( 22.01.2012 ):
- Dodanie odczytu misji z pliku misje.ini
- Dodano możliwość resetowania questów.
- Dodano menu główne.
- Wyświetlanie w HUD
- Dodanie zapis postępu questa do następnej mapy / do ponownego wrócenia na serwer
- Nowy typ misji: DMG - zadaj x obrażeń.
- Podziękowania dla byCZUS'sia za pomoc na gg z przerobieniem questów na Array: i pomoc przy napisaniu kodu odpowiadjącego za wczytanie misji

Wersja 3 ( 28.01.2012 ):
- Naprawiono bug z dodawaniem postępu poprzez wpisanie komendy KILL w konsoli
- W menu brakowało opisu dla questu RESUCE_HOSTAGES - teraz już jest
- Dźwięki z CoDMoD, (select)
- i naprawiono bug w związku z questami powyżej rozdziału pierwszego! :) Zamiast blokowania opcji w menu pojawia się komunikat :
Dołączona grafika
Jest to o wiele prostsze rozwiązanie, które u mnie działa ! :)
WYMAGANE USUNIĘCIUE PLIKóW
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_akt_quests
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_quests

Wersja 4 ( 02.02.2012 ):
- Poprawiono wyświetlanie HUDU
- Dodano możliwość zmiany wyglądu Hudu
- Dodano możliwość wyłączenia HUDU
- Nowa opcja w menu ( /questy ) - Zarzadzaj HUD

- Naprawa błędu dotycząca funkcji ... get_user_progress_need(id)
- * Info - w paczce Questy V4. nie ma pliku misje.ini gdyż, wystarczy podmienić plik .amxx i wszystko będzie działać jak należy



[info=Update]Zaktualizowano Questy do wersji 4 02.02.2012r. :)[/info]

Proszę o zrobienie nowych SS i wstawienie do postu :) bo ja jestem leniwy i mi się nie chce

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 81


#327785 sklep na cod mod'a

Napisane przez Gh0st w 28.11.2011 18:05

Łap Prosto od autora ^D^
http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
  • +
  • -
  • 1