Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Maniek974
Rejestracja: 23.02.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.01.2016 11:35





O mnie
>>Maniek<<
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 594
- Odwiedzin: 14 304
- Tytuł: Wszechwiedzący
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Styczeń 19, 1997
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Tomaszów Maz.
-
Zainteresowania
http://dogry.pl/r/marekzz
Kontakt
-
Steam
76561197978726332
#700717 Wymagania Cs:go
Napisane przez Pawlik4Ever
w 16.05.2015 13:18
#627800 [ROZWIĄZANE] Aim na Steam
Napisane przez MokrePiotrek
w 24.03.2014 13:39
#627802 [ROZWIĄZANE] Aim na Steam
Napisane przez DarkGL
w 24.03.2014 14:05
#627801 [ROZWIĄZANE] Aim na Steam
Napisane przez DarkGL
w 24.03.2014 14:05
#612225 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]
Napisane przez Droso
w 02.02.2014 15:25
JAILBREAK Mod Api Cypis
Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika: http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/
Autor niezmienny: Cypis
Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.
Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.
Aktualna wersja 1.0.7p
KOMPILUJEMY LOKALNIE!
PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!
Changelog
1.0.6 -> 1.0.7a
Usunięcie Crashy (ŁATKA: http://amxx.pl/topic...ńczeniu-rundy/)
Zablokowanie pewnego buga CS'a przez co można scrashować serwer!
Poprawa blokowania życzeń (nie działało blokowanie duszka i FD).
Poprawa funkcji od odliczania czasu zabaw.
Poprawienie menu od broni.
Poprawienie buga z dołączeniem do drużyny.
Poprawienie mniejszych błędów (kosmetyka, głupie błędy).
1.0.7a -> 1.0.7h
- Silnik działa na najnowszych binarkach!
- Dodanie komendy /cele!
- Nowe jailbreak.inc (nowe definicje itd.)
- Poprawa bugów!
- Poprawa jail_menu - zablokowanie kradnięcia broni i przeszukiwanie na zabawach/życzeniu.
- Dodanie wersji z nowymi życzeniami.
- Poprawa berka!
1.0.7h -> 1.0.7i
- Poprawa pliku .inc. Dobrze odlicza i dodaje bronie itd. na zabawach.
- Poprawa jail_menu.sma - działa kradnięcie broni.
1.0.7i -> 1.0.7j
- Poprawa literówki przez, którą były ErrorLogi;
- Poprawa pliku .inc;
- Próby usunięcia problemu z wyborem teamu.
1.0.7j -> 1.0.7k
- Usunięcie problemu z "Nie spamuj guzikami";
- Zmniejszenie liczby wiadomości;
1.0.7k -> 1.0.7L
- Silnik i zabawy powinny już normalnie działać na najnowszych binarkach, ale kij je tam wie ... (podziękować Valve za głupią aktualizacje)
- Aktywne opcje "Ban Na CT" oraz "Jail Cele" w amxmodmenu
1.0.7L -> 1.0.7M
- Poprawa wyboru drużyny (nie wiem czy naprawiłem na 100%);
- Poprawa odliczania na zabawach;
- Aktualizacja jailbreak.inc.
- Poprawki bugów - przystosowanie do nowszych binarek.
1.0.7M -> 1.0.7N
- Poprawa blokowanie menu teamu. Mój błąd, mimo iż na testowym działało ;_;.
- Poprawa jail_team sprawdzanie steama i Flag Admina.
1.0.7N -> 1.0.7o
- Naprawa wyboru teamu (by Cypis)
1.0.7o -> 1.0.7p
- Naprawa niewidocznego licznika (Nowe Binarki);
Podziękowanie
Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw!
Nowy HLDS oraz Stan Projektu
Stan Projektu: WSTRZYMANY!
Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K
WYMAGA AMXMODX 1.8.2!
Licznik dalej nie działa!
ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:
BINAREK 6153
Metamod v1.20-am
AMXX v1.8.2
DPROTO v0.9.548
+
Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...
Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?
#define KILLDAY_DAY PIATEK - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!
Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya
Aktualizacja wymagana:
jail_api_jailbreak.sma 60,72 KB 1583 Ilość pobrań
jail_api_jailbreak.amxx
(WERSJA P)
Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):
jail_team.sma 6,65 KB 1214 Ilość pobrań
jail_team.amxx
Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):
jailbreak.inc 11,88 KB 1708 Ilość pobrań
jail_freeday.sma 2,32 KB 1072 Ilość pobrań
jail_freeday.amxx
jail_kd.sma 2,29 KB 1031 Ilość pobrań
jail_kd.amxx
jail_menu.sma 10,64 KB 1214 Ilość pobrań
jail_menu.amxx
Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):
Wybierz życzenia:
NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc
Standardowe:
jail_zyczenia.sma 7,37 KB 917 Ilość pobrań
jail_zyczenia.amxx
lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):
http://www16.zippysh...13121/file.html
NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:
cs_player_models_api.sma 6,53 KB 795 Ilość pobrań
cs_player_models_api.amxx
Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:
http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/
(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)
Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM
Berek
Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!
[Autor: Cypis]
[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]
jail_berek.sma 8,33 KB 899 Ilość pobrań
jail_berek.amxx
#625482 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]
Napisane przez Droso
w 14.03.2014 21:17
AKTUALIZACJA!
L 03/05/2014 - 13:53:31: Start of error session. L 03/05/2014 - 13:53:31: Info (map "cs_747") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140305.log") L 03/05/2014 - 13:53:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_api_jailbreak.amxx") L 03/05/2014 - 13:53:31: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 03/05/2014 - 13:53:31: [AMXX] [0] jail_api_jailbreak.sma::setup_buttons (line 2179) L 03/05/2014 - 13:53:31: [AMXX] [1] jail_api_jailbreak.sma::WczytajCele (line 2088) L 03/05/2014 - 13:53:31: [AMXX] [2] jail_api_jailbreak.sma::plugin_init (line 156)Co może być nie tak?? gdyż nic jeszcze nie zmieniałem w silniku, a errorami sypie
@Edit
Dodam jeszcze że debug jest dopisany do jail_api_jailbreak.amxx i nie pomogło, a na serwerze w menu Admina pod 1 mam menu Cele co nawet nie jest podświetlone i zniknąć to nie chce
NAPRAWIONO!
Mam czasem problem z jail_team
Czasem wchodzę do CT i pisze że CT full, blokuje dostęp tak jak powinnoe, ale często się zdarza, że limit nie działa i pokazuje się menu z wyborem bohatera (jak na FFA) i wtedy jest nawet 8CT vs 10 TT.
Zauważyłem to nie tylko na moim serwerze, bo na innych z cypisem też.
PRÓBA NAPRAWIENIA, NIE WIEM CZY ZADZIAŁA ;_;.
(Muszę to potestować).
U mnie jak uruchamiam chowanego to serwer się crashuje, a na WG i KD buguje się główny czas i znika licznik.
Tak samo RPG wywala serwer.
Dziwne, dla mnie czegoś nie zainstalowałeś, a co do licznika to cóż sprawdzę, na razie jest jak jest, choć plik .inc został lekko zmieniony, więc przekompiluj zabawy jeszcze raz.
AKTUALIZACJA DWÓCH PLIKÓW!
jail_api_jailbreak.sma
jailbreak.inc
Reszty plików nie musicie aktualizować, chyba, że macie wersje poniżej 1.0.7i wtedy musicie .
P.S Radzę przekompilować wszystkie zabawy jeszcze raz z nowym .inc!!! UWAGA LOKALNIE!!!
NIE PRZYJMUJE ZGŁOSZEŃ BUGÓW BEZ POTWIERDZENIA, ŻE WSZYSTKO BYŁO KOMPILOWANE LOKALNIE!!!
#610703 EERS - Easy end round Sound
Napisane przez DarkGL
w 29.01.2014 16:10
Jest to nowa wersja tego pluginu
http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/
Tak jak w poprzedniej wersji ( 7000 pobrań wow =) ) chciałem aby plugin był optymalny i maksymalnie łatwy w użytkowaniu dla użytkownika.
Dodatkowo skupiłem się na poprawie bugów z poprzedniej wersji.
Kilka informacji
- Opcja pokazywania playlisty
- Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
- Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić
- Informacje dla graczy o granym utworze (5 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć
)
- Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
- Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór
//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin roundsound_tag AMXX.PL //w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text d- dhud e - chat mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie roundsound_information_play b //jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji roundsound_information_show 300 //sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_ct_path misc/CT //sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_tt_path misc/TT // 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt) roundsound_playlist_on 1 //czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda roundsound_roundsound_on 1 //ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo roundsound_mode 0 //kolor wiadomosci hud roundsound_hud_color "0 255 42" //pozycja wiadomosci hud roundsound_hud_pos_x -1.0 roundsound_hud_pos_y 0.2
Cvary umieszczamy w pliku roundsound.cfg w folderze config jeśli takiego pliku nie będzie plugin utworzy go za nas
w czacie
/roundsound
i
/playlista
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach
roundsound.sma 16,07 KB 2700 Ilość pobrań
roundsound.amxx
#585159 Prywatna wiadomość! [ŁATWY] [WYSYŁANIE WIADOMOŚCI DO KILKU GRACZY]
Napisane przez Droso
w 13.11.2013 21:20
Autor: HubertTM
Plugin pozwala wysłać między graczami prywatne wiadomości! Plugin jest prosty - NIE wymaga wpisywania nicku gracza na say itd., do którego chcemy wysłać wiadomości, ponieważ tego gracza wybieramy z menu
Genialnie się spisuje, możesz gadać, plotkować na serwerze, obgadywać adminów
Na myśl przyjdzie, a co z reklamami? A no dodałem mini-filtr, który wychwyci ip i adresy stron bez problemu (nawet takie IP: 53x46x53x52/27015).
Dodałem także filtr najczęstszych wulgaryzmów - można usunąć sobie samemu wulgaryzmy poprzez edycję .sma
Komendy + Działanie
Say /pw - otwiera menu z graczami do oznaczenia do wyslania wiadomosci :) Obok nickow mamy w nawiasie ID gracza, zeby wysylac wiadomosc do danego gracza bez otwierania menu! (Patrz nizej)
Say /pw NUMEREK, NUMEREK2, NUMEREK3 W wersju 2.0 pojawilo sie szybkie wysylanie wiadomosci z juz z chatu wpisz /pw i numerki gracza z menu z nawiasu np. /pw 4 otworzy pole do pisania do gracza o id 4, a /pw 4,5,6,7 - otworzy menu do pisania do graczy 4,5,6,7
Najpierw z menu wybieramy gracza, następnie wpisujemy wiadomość jak na chacie, klikamy enter i to tyle
Inne informacje
Plugin został wyciągnięty z mojego VIP'a, ale powinno wszystko ładnie działać
Instalacja
Standardowa.
Cvar
pw_msgtoalive 1 // Czy zezwalac na podpowiadanie? Czyli wysylanie wiadomosci do zywych bedąc niezywym? // 1 - tak // 0 - nie
Changelog
Wersja 1.0:
- Podstawowa wersja - możliwość pisania tylko do jednej osoby.
Wersja 2.0c:
- Możliwość pisania do wielu osób! Zaznaczanie w menu jak i w say! /pw numerkizmenu
- Plugin porządkuje osoby w menu - osoby, do których pisaliśmy są na początku
- Graczy, których zaznaczyliśmy idą na początek menu.
- Łatwe wysyłanie kilku wiadomości na raz! Po wysłaniu wiadomości nadal mamy pole do pisania, dopóty dopóki nie wyślemy pustej wiadomości!
- Dodanie nowych wulgaryzmów.
- W menu nie pojawią się boty oraz HLTV!
- Wiadomość zawsze trafi do właściwej osoby - problemy były jak gracz w trakcie wybierania z menu - rozłączył się.
- Dodanie cvara pw_msgtoalive - czy można wysyłać wiadomość do żywych będąc nieżywym? Czyli zakaz podpowiadania
- Wiele innych!
Download
Załączone pliki
-
PWmsg.sma 8,86 KB 458 Ilość pobrań
PWmsg.amxx
#597513 uzywanie MAX_PLAYERS w kazdym pluginie
Napisane przez Fili:P
w 27.12.2013 19:25
#590861 [Zapowiedz] AMXX Editor Online
Napisane przez DarkGL
w 06.12.2013 17:24
Cel to wpełni działające środowisko programistyczne w przeglądarce ( wraz z znanymi ułatwieniami tzn. generatory ) oraz możliwość przenoszenia kodu między różnymi komputerami itp.
Mam nadzieję że projekt uda się ukończyć jednak jest mnóstwo problemów z obsługą w różnych przeglądarkach oraz problemów wydajnościowych.
#542240 [ROZWIĄZANE] Da sie zrobic klase np z psem ??
Napisane przez DarkGL
w 11.05.2013 16:17
#534937 Przykładowe tworzenie broni w GGPro
Napisane przez d0naciak
w 16.04.2013 16:50
Nowe bronie i edycja broni jest podobna jak nowe perki/klasy w codmodzie.
Ale nie będę tak mocno do CodModa przywiązywał bo CheQ będzie zły
Przejdźmy do rzeczy, jako skrypter wychwytujemy otrzymanie i stracenie broni tak, aby plugin wiedział kiedy gracz ma broń, a kiedy nie.
Robimy to w ten sposób, rejestrujemy bibliotekę ggpro dodając pod
#include <amxmodx>to
#include <ggpro>
I tworzymy nową zmienną globalną który przyjmie wartość true, kiedy gracz będzie miał broń, robimy to dodając jakąś tam zmienną nad plugin_init (głupio brzmi ;D)
Moja będzie się nazywała ma_bron, a linijka z dodaniem wygląda tak
new bool:ma_bron[33];
Teraz ustawienie zmiennej na true dla gracza, kiedy on zdobędzie daną broń, w moim przypadku bronią będzie ... "Extra AK47"
public gg_weapon_gived(id, bron[]) if(equal(bron, "Extra AK47")) ma_bron[id] = true;
I ustawienie na false kiedy broń straci
public gg_weapon_taked(id, bron[]) if(equal(bron, "Extra AK47")) ma_bron[id] = false;
Tera operacje kiedy gracz ma broń, u mnie gracz będzie dostawał brak rozrzutu, trzeba dodać do plugin_init
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
I na koniec pluginu to
public PreThink(id) { if(ma_bron[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_bron[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
I zarejestrować bibliotekę fakemeta'y
#include <fakemeta>
Teraz jeszcze dawanie jakiejś broni przy spawnie gracza i przy otrzymaniu broni, nie trzeba wyrzucać broni po jej odebraniu gdyż bronie resetowane są tak czy tak.
A więc zamieniamy public gg_weapon_gived na
public gg_weapon_gived(id, bron[]) { if(equal(bron, "Extra AK47")) { ma_bron[id] = true; give_item(id, "weapon_ak47"); //moja broń to ak47 } }
Dodajemy na koniec pluginu
public gg_user_spawned(id) { if(ma_bron[id]) { give_item(id, "weapon_ak47"); } }
I rejestrujemy fun'a dodając pod
#include <ggpro>to
#include <fun>
I nowa broń gotowa, w moim przypadku dostanie on ak47 i brak rozrzutu. Oczywiście trzeba dodać broń "Extra AK47" do listy w gg_weapons.
Gotowiec
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <ggpro> #include <fun> #define PLUGIN "GG Weapon: Extra AK47" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "d0naciak" new bool:ma_bron[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public gg_weapon_gived(id, bron[]) { if(equal(bron, "Extra AK47")) { ma_bron[id] = true; give_item(id, "weapon_ak47"); //moja broń to ak47 } } public gg_weapon_taked(id, bron[]) if(equal(bron, "Extra AK47")) ma_bron[id] = false; public gg_user_spawned(id) { if(ma_bron[id]) { give_item(id, "weapon_ak47"); } } public PreThink(id) { if(ma_bron[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_bron[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
#533359 Aktualizacja IPB do 3.4.4 / 3.4.5
Napisane przez
bulka
w 10.04.2013 12:31
1. Załączanie plików raz mi działa a raz nie. I nie teraz opcji dodania załącznika do tematu
2. Jak się klika w tą strzałkę to wyskakuje od razu temat:
3. W aktualizacja statusu jak się kliknie Pokaż komentarze to przeskakuje do góry zamiast pokazać komentarze
#521737 Spadochron by H.RED.ZONE
Napisane przez
Gość
w 05.03.2013 07:55

Spadochron nie powoduje resetu ani zmiany grawitacji gracza.
Spadochron przyjmuje poziom widzialności gracza go używającego.
Tym samym, plugin powinien być kompatybilny ze wszelkimi innymi pluginami i modami.
Spadochron jest do wykorzystania dla każdego, za darmo i bez limitów na standardowe +use.

Krótki filmik prezentujący brak resetu grawitacji u gracza:
http://youtu.be/hffRMMa4YQY
Krótki filmik prezentujący przyjęcie poziomu widzialności gracza:
http://youtu.be/Or0PxoyXU9c

parachute_fallspeed 30 // szybkość lotu spadochronem





amxmodx fakemeta hamsandwich

Autor: H.RED.ZONE
Modyfikacja: benio101
Wersja: 1.6
#515514 [LINUX] Aktualizacja HLDS, Metamoda i AMXX pod CS 1.6
Napisane przez
Gość
w 15.02.2013 16:41
Wymogi:
- Dostęp przez konsolę SSH z uprawnieniami roota
Ze Steam CMD możemy korzystać na 2 sposoby:
- anonimowo, wówczas naszym loginem jest anonymous, hasła nie podajemy, a konto Steam nie jest wymagane.
- nieanonimowo, wówczas naszymi danymi do logowania są dane konta Steam, które jest w tym przypadku wymagane.
Kroki instalacji przeznaczone tylko do instalacji anonimowej będą oznaczone dodatkowym przyrostkiem [a] tuż po numerze kroku.
Kroki instalacji przeznaczone do obydwu typów instalacji (wykonywane zawsze) nie będą oznaczone dodatkowym przyrostkiem.
Zalecam korzystać ze Steam CMD nieanonimowo, by wyrobić sobie odpowiedni nawyk, ze względu na to, że wiele innych,
młodszych serwerów wymaga autoryzacji i niewykluczone, że HLDS też kiedyś będzie posiadał taką konieczność.
Mimo wszystko, instalacja anonimowa wciąż jest możliwa dla niektórych usług Steam, w tym serwera HLDS.
Instalacja:
1. Pobieramy Steam Console Client, następcę HLDS Update Tool.
wget http://media.steampowered.com/client/steamcmd_linux.tar.gz
2. Rozpakowujemy pobrany Steam CMD
tar xvfz steamcmd_linux.tar.gz && rm steamcmd_linux.tar.gz
3.1. Uruchamiamy Steam CMD
./steamcmd.sh
Redirecting stderr to '/home/steam/logs/stderr.txt' ILocalize::AddFile() failed to load file "public/steambootstrapper_english.txt". [ 0%] Checking for available update... [ 0%] Downloading update (0 of 11,211 KB)... [ 0%] Downloading update (2,414 of 11,211 KB)... [ 21%] Downloading update (4,822 of 11,211 KB)... [ 43%] Downloading update (6,999 of 11,211 KB)... [ 62%] Downloading update (8,943 of 11,211 KB)... [ 79%] Downloading update (10,886 of 11,211 KB)... [ 97%] Downloading update (11,211 of 11,211 KB)... [100%] Download Complete. [----] Applying update... [----] Extracting package... [----] Extracting package... [----] Extracting package... [----] Installing update... [----] Installing update... [----] Installing update... [----] Cleaning up... [----] Update complete, launching... Redirecting stderr to '/home/steam/logs/stderr.txt' [ 0%] Checking for available updates... [ 0%] Download complete. [----] Verifying installation... Steam Console Client (c) Valve Corporation -- type 'quit' to exit -- Loading Steam3...OK. Loading Steam2...OK.
3.2 [a]. Logujemy się do Steam, podając za LOGIN swój login do Steam
login LOGIN
3.3 [a]. Podajemy hasło
Login Failure: Account Logon Denied This computer has not been authenticated for your account using Steam Guard. Please check your email for the message from Steam, and enter the Steam Guard code from that message. You can also enter this code at any time using 'set_steam_guard_code' at the console. Steam Guard code:
3.4 [a]. Podajemy wysłany przez Steam Guard kod kontrolny wysłany na naszego maila.
Success
3.5. Wychodzimy ze Steam Console Client
quit
Ad.3 [a]. Wraz z rozpoczęciem nowej sesji, po ponownym uruchomieniu Steam CMD na tej samej
maszynie (po wcześniejszej pozytywnej weryfikacji przez Steam Guard), logujemy się komendą
login LOGIN PASSWORD
gdzie LOGIN to nasz login, a PASSWORD to hasło do konta Steam. Nowy kod do przepisania
na maila ponownie nie przyjdzie, gdyż maszyna została już uwierzytelniona przez Steam Guard.
4.1. Aktualizujemy nasz HLDS
- LOGIN - Twój do Steam (w przypadku instalacji anonimowej, za login podajemy anonymous)
- DIR - adres do instalacji gry
- APP - numer identyfikacyjny aktualizowanej aplikacji (dział: Server Files), dla HLDS pod CS 1.6 będzie to 90
./steamcmd.sh +login LOGIN +force_install_dir DIR +app_update APP validate
W przypadku instalowania modyfikacji aplikacji, jak np. CS 1.6 (modyfikacja do HL), musimy koniecznie wskazać, jaką modyfikację chcemy zainstalować.
./steamcmd.sh +login LOGIN +force_install_dir DIR +app_update APP +app_set_config APP mod MOD validate
- MOD - identyfikator modyfikacji do zainstalowania, dla HLDS pod CS 1.6 będzie to cstrike
Przykład:
./steamcmd.sh +login Benio_101 +force_install_dir cs16/4fun +app_update 90 +app_set_config 90 mod cstrike validate
Redirecting stderr to '/home/steam/logs/stderr.txt' [ 0%] Checking for available updates... [ 0%] Download complete. [----] Verifying installation... Steam Console Client (c) Valve Corporation -- type 'quit' to exit -- Loading Steam3...OK. Loading Steam2...OK. Logging in user 'Benio_101' to Steam Public...Using cached credentials. . . Success. Initial App state (0x4) installed App state (0x20104) validating, progress: 0.34 (2436750 / 723824133) App state (0x20104) validating, progress: 28.28 (204729972 / 723824133) App state (0x20104) validating, progress: 59.80 (432874625 / 723824133) App state (0x20104) validating, progress: 91.11 (659500323 / 723824133) Success! App '90' already up to date.
Możemy także wydać komendę instalacji / aktualizacji wraz z parametrem +quit, który spowoduje wyjście z konsoli po instalacji / aktualizacji serwera.
Przykład gotowej komendy dla instalacji anonimowej do podkatalogu hlds:
./steamcmd.sh +login anonymous +force_install_dir hlds +app_update 90 +app_set_config 90 mod cstrike validate +quit
Teraz nasz CS powinien zostać zaktualizowany, a zawartość nowego liblist.gam powinna wyglądać tak:
game "Counter-Strike" url_info "www.counter-strike.net" url_dl "" version "1.6" size "184000000" svonly "0" secure "1" type "multiplayer_only" cldll "1" hlversion "1111" nomodels "1" nohimodel "1" mpentity "info_player_start" gamedll "dlls\mp.dll" gamedll_linux "dlls/cs.so" gamedll_osx "dlls/cs.dylib" trainmap "tr_1"
4.2. Usuwamy plik cstrike/dlls/cs_i386.so
5. Instalujemy metamoda 1.20-am.
- Pobieramy nowego metamoda stąd.
- Wypakowujemy zawartość do katalogu cstrike naszego zaktualizowanego serwera HLDS
6. Włączamy metamoda, zamieniając w pliku cstrike/listlib.gam linijkę
gamedll_linux "dlls/cs.so"
na
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod.so"
7. Instalujemy nowe AMXX
- Pobieramy AMXX 1.8.2 stąd.
- Wypakowujemy zawartość do folderu cstrike, pamiętając, że ew. pliki konfiguracyjne (np. plugins.ini) zostaną nadpisane.
8. Uruchamiamy nasz serwer HLDS (zalecam z parametrami -dev oraz -master)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Maniek974
- Regulamin