Polecasz problemy z ilością połączeń do baz? Promujesz limity nałożone na serwery które są bez sensu?na home.pl polecam
http://unixstorm.org, http://chmurka.pl, http://idhosting.pl
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Portek
w 13.05.2012 14:29
Polecasz problemy z ilością połączeń do baz? Promujesz limity nałożone na serwery które są bez sensu?na home.pl polecam
Napisane przez
Flk
w 30.06.2012 12:00
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
enum { BRAK = 0, pierwszy, drugi ,trzeci}
new kolor[4][33];
cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); /
register_clcmd("say /hud","zmianahuda")
vault = nvault_open("kolor")
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
Wczytajhud(id)
if(kolor[pierwszy][id] == 0 && kolor[drugi][id] == 0 && kolor[trzeci][id] == 0){
kolor[pierwszy][id] = 255
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 0
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id]
new kolordrugi = kolor[drugi][id]
new kolortrzeci = kolor[trzeci][id]
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;
public Zapiszhud(id){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[256];
format(key,255,"q-%s",name);
new data[32]
formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d#%d", kolor[pierwszy][id], kolor[drugi][id], kolor[trzeci][id]);
nvault_set(vault,key,data);
}
public Wczytajhud(id){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[256];
format(key,255,"q-%s",name);
new data[32];
nvault_get(vault,key,data,31);
replace_all(data,31,"#"," ");
new kasa[32] , xp[32] , lvl[32]
parse(data,kasa, 31, xp, 31, lvl, 31)
kolor[pierwszy][id] = str_to_num(kasa)
kolor[drugi][id] = str_to_num(xp)
kolor[trzeci][id] = str_to_num(lvl)
}
public zmianahuda(id) {
new tekst[512]
formatex(tekst, 511, "Jaki kolor huda chcialbys miec?");
new menu = menu_create(tekst, "WyborKoloru");
menu_additem(menu, "Standardowy");
menu_additem(menu, "Zielony");
menu_additem(menu, "Czerwony");
menu_additem(menu, "Niebieski");
menu_additem(menu, "Niebieski(jasny)");
menu_display(id, menu);
}
public WyborKoloru(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
kolor[pierwszy][id] = 255
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 1
zmianahuda(id)
}
case 1:
{
kolor[pierwszy][id] =1
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 1
zmianahuda(id)
}
case 2:
{
kolor[pierwszy][id] = 202
kolor[drugi][id] = 0
kolor[trzeci][id] = 0
zmianahuda(id)
}
case 3:
{
kolor[pierwszy][id] = 0
kolor[drugi][id] = 0
kolor[trzeci][id] = 255
zmianahuda(id)
}
case 4:
{
kolor[pierwszy][id] = 19
kolor[drugi][id] = 237
kolor[trzeci][id] = 223
zmianahuda(id)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Napisane przez Szyfrant
w 12.10.2010 19:00
Napisane przez Portek
w 30.08.2011 21:58
EEEE moją modyfikacjąWitam po zainstalowaniu AMXBANS mam takie spamy w logach:
L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 5 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 10L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 10 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 6L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 6 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] AMXBans Gm 1.6 jest wlaczonyL 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 7L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 7 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 8L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 8 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 2L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 2 | Name:
czym to może być spowodowane ?
Napisane przez M&M's
w 02.01.2012 16:11
new bool:freezetime = true;
new weaponname[22];
public CurWeapon(id)na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new team = get_user_team(id);
if(team > 2)
return;
new bron = read_data(2);
new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}
if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0
if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}
Napisane przez Najkon
w 11.11.2011 15:30
#include <nvault>dodajemy
#include <engine>
public CurWeapon(id) { if(!is_user_alive(id) ) return; new team = get_user_team(id); if(team > 2) return; new bron = read_data(2); if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone))) ham_strip_weapon_short( id ); if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id]) engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield"); UstawSzybkosc(id); } stock ham_strip_weapon_short(id) { new szWeapon[64]; get_weaponname( get_user_weapon( id ) , szWeapon , charsmax ( szWeapon ) ) new wId = get_weaponid(szWeapon); if(!wId) return 0; new wEnt = find_ent_by_owner( -1,szWeapon,id ) if(!wEnt) return 0; ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt); ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt) ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt); set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId)); return 1; }
stock ham_strip_weapon(id, weapon[]) { if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0 new wId = get_weaponid(weapon) if(!wId) return 0 new wEnt while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {} if(!wEnt) return 0 if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt) if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0 ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt) set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) ) return 1 }
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 12.02.2010 22:51
win32 addons\dproto\dproto.dll(dla serwera windows)
linux addons/dproto/dproto_i386.so(dla serwera linux)
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
[ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
2 plugins, 2 running
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll(dla serwera windows)
linux addons/xdsopt/xds_opt.so(dla serwera linux)
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.[ 3] xdsopt RUN - xds_opt.so v0.1 ini Start Never
Choć dla serwerów Windows wymagane są tylko linijki z prefix'em win32 a serwerów Linux z prefixem linuxwin32 addons\dproto\dproto.dll
linux addons/dproto/dproto_i386.so
win32 addons\amxmodx\dlls\amxmodx_mm.dll
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll
linux addons/xdsopt/xds_opt.so
Sposób zapisu działań:LoggingMode = 2
Sposób weryfikacji danych Userinfo:UserinfoVerification = 3
Aby zapewnić działanie ustawienia języka u graczy należy do ValidInfoFields_Engine dodać \langMaxUserInfoSize = 230
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password
ValidInfoFields_cstrike = \_vgui_menus\_cl_autowepswitch
ValidInfoFields_ag = \cl_autowepswitch
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\lang\_res
Zarządzanie autoryzacją (authid).cid_HLTV = 7 //HLTV
cid_NoSteam47 = 8 //NS bez możliwości generowania ID
cid_NoSteam48 = 10 //NS bez możliwości generowania ID
cid_Steam = 1 //Steam
cid_SteamPending = 9 //Autoryzowany poprawnie lecz bez poprawnego steamid (np STEAM_0:0:0)
cid_RevEmu = 1 //gracze z revEmu ( >= 9.74)
cid_OldRevEmu = 1 //gracze ze starszą wersją revEmu
cid_SteamEmu = 1 //gracze z hCupa's SteamEmu
cid_Setti = 3 //SETTI
Wymuszanie ID analogowe do eSTEAMATiON dla starszych wersji evEmu i SteamEmuSteamEmuCompatMode = 1
Poprawka generowania ID w eST w wersji 0.3.1OldEstCompatMode = 0
//Prefixy w generowanym IDIPGen_Prefix1 = 0 //a
IPGen_Prefix2 = 4 //b
Liczby naturalneSTEAM_a:b:c
//Autoryzację serwera.DisableNativeAuth = 0
Wysyłane informacje o serwerze.ServerInfoAnswerType = 2
Włącza emulacje master-klient. Pomaga w rejestracji na liście master.MasterClient = 0
Ustawia wersję gry wysyłaną do master-serwera.Master_GameVersion = 1.1.2.6/Stdio
Włącza mini-serwer przekierowujący na serwer główny.SubServer_Enable = 0
Te opcje (SubServer_) są użyteczne jeżeli chcesz aby wszyscy widzieli serwer.SubServer_Port = 28015 //port na którym będzie działał mini-serwer.
SubServer_MasterClient = 0 //używanie opcji master-klient
SubServer_AnswerType = 0 //rodzaj odpowiedzi
SubServer_RedirectCommand = connect 169.254.141.3:27015 //wysyłana komenda
SubServer_IP = 0.0.0.0 //ip mini-serwera
Nazwa gry wyświetlana graczom. W przypadku zostawienia pustego pola zostanie wyświetlana standardowa nazwa.Game_Name =
Poprawka wyświetlania właściwego ID graczy w przypadku korzystania z monitoringu HLStats.HLStatsPlayerIdFix = 0
Eksportuj wersję dproto.ExportVersion = 1
Napisane przez R3X
w 22.08.2011 15:04
FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
amxmodx/logs/_msg_one.log
L 08/22/2011 - 15:52:34: Client 0 not found for ScreenFade L 08/22/2011 - 15:52:34: message_begin(1, 98, {0.0, 0.0, 0.0}, 0) L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(4096) L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(4096) L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(1) L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(255) L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(0) L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(0) L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(120) L 08/22/2011 - 15:52:34: message_end()
Napisane przez MatisyaHu
w 24.04.2011 22:02
//cod cod_killxp 15 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Napisane przez Dudix
w 06.04.2009 14:58
// 1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1) sv_sp // Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5) sv_sptime // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1) sv_spmessage // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25) sv_spshellthick
Napisane przez
bicek
w 14.04.2008 18:40
amx_vampire_hp 15 // ilość HP za zwykłe zabicie amx_vampire_hp_hs 40 // ilość HP za zabicie HeadShotem amx_vampire_max_hp 100 // maksymalna ilość HP gracza
Napisane przez A może sma?
w 27.07.2011 14:41
Napisane przez KariiO
w 08.02.2011 22:15
#include <amxmodx>Dodaj pod:
#include <hamsandwich>I pod tym wyżej dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0)
damage > 20.0Funkcja ma być "uaktywniona" jeżeli z noża zadamy więcej obrażeń niż 20 HP , myślałem o usunięciu ale wole nie kombinować
Napisane przez
Flk
w 07.04.2012 13:19
Napisane przez DarkGL
w 12.02.2011 21:59
Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound
Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest
czym wyróżnia się ten plugin ?
piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update
@Update2
@Update 3
@Update 4
@Update 5
@Update 6
@Update 7
//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin roundsound_tag AMXX.PL //w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie roundsound_information_play abc //jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji roundsound_information_show 300 //sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_ct_path misc/CT //sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_tt_path misc/TT // 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt) roundsound_playlist_on 1 //czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda roundsound_roundsound_on 1 //ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo roundsound_mode 0
w czacie
/roundsound
i
/playlista
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
sound.rar 2,27 MB 9566 Ilość pobrań
roundsound.sma 10,21 KB 9467 Ilość pobrań
roundsound.amxx