Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TSpeedGamerT - zdjęcie

TSpeedGamerT

Rejestracja: 21.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2012 18:52
-----

#409970 [ROZWIĄZANE] jaki hosting www najlepszy

Napisane przez Portek w 13.05.2012 14:29

na home.pl polecam

Polecasz problemy z ilością połączeń do baz? Promujesz limity nałożone na serwery które są bez sensu?

http://unixstorm.org, http://chmurka.pl, http://idhosting.pl
  • +
  • -
  • 1


#426121 kolor huda ustawiany przez gracza

Napisane przez Flk w 30.06.2012 12:00

Witam napisałem malutki poradnik jak zrobic kolor hud który gracz może sam ustawić po wpisaniu /hud

Znajdź:

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};


Dodaj ZA:

enum { BRAK = 0, pierwszy, drugi ,trzeci}
new kolor[4][33];


W public plugin_init()

Znajdź:
   cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); /


Dodaj ZA:

	register_clcmd("say /hud","zmianahuda")
vault = nvault_open("kolor")


W public Odrodzenie(id)

Znajdź:

	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");


Dodaj PRZED:

	Wczytajhud(id)
if(kolor[pierwszy][id] == 0 && kolor[drugi][id] == 0 && kolor[trzeci][id] == 0){
kolor[pierwszy][id] = 255
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 0
}



W public PokazInformacje(id)

Znajdź:

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);


Dodaj PRZED:

	new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id]
new kolordrugi = kolor[drugi][id]
new kolortrzeci = kolor[trzeci][id]


Znajdź:

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);



Zamień;

	set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);



Znajdź:
public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;



Dodaj PRZED:

public Zapiszhud(id){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[256];
format(key,255,"q-%s",name);
new data[32]
formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d#%d", kolor[pierwszy][id], kolor[drugi][id], kolor[trzeci][id]);
nvault_set(vault,key,data);
}

public Wczytajhud(id){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[256];
format(key,255,"q-%s",name);
new data[32];
nvault_get(vault,key,data,31);
replace_all(data,31,"#"," ");
new kasa[32] , xp[32] , lvl[32]
parse(data,kasa, 31, xp, 31, lvl, 31)
kolor[pierwszy][id] = str_to_num(kasa)
kolor[drugi][id] = str_to_num(xp)
kolor[trzeci][id] = str_to_num(lvl)

}


public zmianahuda(id) {
new tekst[512]
formatex(tekst, 511, "Jaki kolor huda chcialbys miec?");

new menu = menu_create(tekst, "WyborKoloru");

menu_additem(menu, "Standardowy");
menu_additem(menu, "Zielony");
menu_additem(menu, "Czerwony");
menu_additem(menu, "Niebieski");
menu_additem(menu, "Niebieski(jasny)");

menu_display(id, menu);
}

public WyborKoloru(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{

kolor[pierwszy][id] = 255
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 1
zmianahuda(id)
}

case 1:
{
kolor[pierwszy][id] =1
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 1
zmianahuda(id)
}
case 2:
{
kolor[pierwszy][id] = 202
kolor[drugi][id] = 0
kolor[trzeci][id] = 0
zmianahuda(id)
}
case 3:
{
kolor[pierwszy][id] = 0
kolor[drugi][id] = 0
kolor[trzeci][id] = 255
zmianahuda(id)
}
case 4:
{
kolor[pierwszy][id] = 19
kolor[drugi][id] = 237
kolor[trzeci][id] = 223
zmianahuda(id)
}

}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}



Tutaj jest gotowy plik dla leniwych :)
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   42,52 KB  95 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


#179392 [Fix] "Następna mapa" i "Pozostało czasu"

Napisane przez Szyfrant w 12.10.2010 19:00

Łapcie tutaj fix :)

Instalacja:

Podmieniacie pliczek w /include/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#290239 [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 8 w logach

Napisane przez Portek w 30.08.2011 21:58

Witam po zainstalowaniu AMXBANS mam takie spamy w logach:

L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 5 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 10L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 10 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 6L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 6 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] AMXBans Gm 1.6 jest wlaczonyL 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 7L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 7 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 8L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 8 | Name: L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 2L 08/30/2011 - 21:21:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 2 | Name:

czym to może być spowodowane ?

EEEE moją modyfikacją ^^ Wydaje mi się że to usuwałem z kodu przed wstawieniem, no ale. Pobierz i nadpisz pliki z załącznika.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#343738 [ŁATKA] Naprawa CurWeapon !

Napisane przez M&M's w 02.01.2012 16:11

Ta łatka nic nie daje dalej errory :facepalm2: :facepalm2: :facepalm2: zapodam taką bez errorów ^D^
Pod:
new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Nie musicie dziękować :^D :^D :^D
  • +
  • -
  • 8


#320481 [ŁATKA] Naprawa CurWeapon !

Napisane przez Najkon w 11.11.2011 15:30

Cześć, DarkGL naprawił dla mnie CurWeapon - wcześniej tworzyło errory i crashowalo serwer a teraz działa.

Na początku pod
#include <nvault>
dodajemy
#include <engine>

Następnie w silniku coda podmieniamy public CurWeapon(id)
na :
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) )
		return;

	new team = get_user_team(id);

	if(team > 2)
		return;

	new bron = read_data(2);

	if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))	 ham_strip_weapon_short( id );

	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	

	UstawSzybkosc(id);
}

stock ham_strip_weapon_short(id)
{
	new szWeapon[64];
	
	get_weaponname( get_user_weapon( id ) , szWeapon , charsmax ( szWeapon ) )
	
	new wId = get_weaponid(szWeapon);
	if(!wId) return 0;
	
	new wEnt	=	find_ent_by_owner( -1,szWeapon,id )
	
	if(!wEnt) return 0;
	
	ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
	
	ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
	
	set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
	
	return 1;
}

a następnie usuwamy na samym dole pluginu taki stock :

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
	if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
	new wId = get_weaponid(weapon)
	if(!wId) return 0
	new wEnt
	while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) return 0
	
	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
	
	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
	
	set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
	return 1
}

I BUM ! Nie ma errorów i crashy

Wszelkie podziękowania słać do DarkGL


// Jeśli wam ta funkcja nie tworzy errorow dotyczacych 'stack error' to wydaje mi się że nie opłaca się tego wgrywać, lecz tamten błąd jest bardzo popularny.
  • +
  • -
  • 17


#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51

[info="NOWA WERSJA"]Temat jest nieaktualny, nowsza wersja dproto tutaj: Dproto 0.9.491 [12.2014] [Fix Exploit & Bug Fix][/info]

dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).

[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]

Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
  • Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem: Załączony plik  dproto_187.zip   168,59 KB  10789 Ilość pobrań


    [warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
Starsze wersje:
Spoiler
  • W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
  • kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
  • edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
    win32 addons\dproto\dproto.dll
    (dla serwera windows)
    lub
    linux addons/dproto/dproto_i386.so
    (dla serwera linux)
  • kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
  • uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
    Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:

    Currently loaded plugins:
    description stat pend file vers src load unlod
    [ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
    [ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
    2 plugins, 2 running

    To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.
xds_opt
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Spoiler


Changelog:

0.9.187:
  • Dodano patch na exploit FVU
0.9.179:
  • naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
0.9.178:
  • naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
0.9.87-0.9.177:
  • Naprawiono kilka błędów
  • Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
  • "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
Spoiler
Łatanie:
Spoiler


Konfiguracja dproto:
Spoiler


Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
  • +
  • -
  • 65


#286591 Blokada błędnych wiadomości

Napisane przez R3X w 22.08.2011 15:04

Blokada błędnych wiadomości

Dołączona grafika
Narzędzie głównie developerskie, ale może się też przydać do poprawiania tych gotowych pluginów. Wyłapuje i blokuje wiadomości typu MSG_ONE i MSG_ONE_UNRELIABLE z niepoprawnym argumentem id. Mogą być one wysyłane tylko do istniejących obecnych na serwerze graczy, co nie zawsze jest sprawdzane i te, które się przedrą powodują crash serwera z podanym w opisie komunikatem

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


Wykryte wadliwe wiadomości są zapisywane w logu

amxmodx/logs/_msg_one.log


Oto przykładowy wynik:
L 08/22/2011 - 15:52:34: Client 0 not found for ScreenFade
L 08/22/2011 - 15:52:34: message_begin(1, 98, {0.0, 0.0, 0.0}, 0)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(4096)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(4096)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(1)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(255)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(120)
L 08/22/2011 - 15:52:34: message_end()

Dołączona grafika
Orpheu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#241202 Call of Duty by MatisyaHu.

Napisane przez MatisyaHu w 24.04.2011 22:02

Elo przedstawiam wam Cod Moda, Cod posiada Klasy jest ich 30 i perków niechciało mi się szczerze
mowiac liczyc ile ich jest ale około na pewno 80,90.


Informacje :

Dodatkowo wrzuciłem killstreak by Cypis' :D

- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 6 zabicia - Predator lub Airstreak (nalot)
- 12 zabicia - EMP
- 14 zabicia - NUKE

Cod Shop
OddajPerk
QTM_CodHudInfo


Cvary :

//cod

cod_killxp 15 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni

Instalacja :

Standardowa



Klasy :

1.snajper
2.komandos
3.strzelecwyborowy
4.obronca
5.medyk.amxx
6.wsparcieogniowe
7.saper
8.spadochroniarz
9.rusher
10.holygamer
11.konspirant
12.profesjonalnyszturmowiec
13.lambyda
14.longer
15.ninja
16.zlodziej
17.zwinnyzolnierz
18.bandyta
19.rebeliant
20.kapitan
21.szeregowy
22.powstaniec
23.nozownik
24.Assasin
25.phantom
26.general
27.amadeusz
28.wsparcieszturmowe
29.taktyk
30.czlonek


Perki :

adrenalina
apteczka
autodestrukcja
awpsnajper
butykomandosa
butysnajpera
butyszturmowego.
dynamit.
fartstrzelca.
kamizelkanasa.
kamuflaz.
maksymalneskupienie.
modulodrzutowy.
morfina.
nabojekapitana.
nabojeninjy.
nabojepulkownika.
nanokamizelka.
notatkikapitana.
notatkininjy.
notatkisapera.
nozkomandosa.amxx
ogranicznikrozrzutu.
pancerzneomexowy.
platynowenaboje.
podrecznikszpiega.
podwojnakamizelka.
przysposobienieobronne.
rozblysk.
tajemnicaadmirala.
tajemnicagenerala.
tajemnicawojskowa.
tarczaswat.
tytanowenaboje.
weterannoza.
wykrywaczmetali.
wyposazeniewsparcia.
wyszkoleniesanitarne.
wytrenowanyweteran.
wzmocnionakamizelka.
zaskoczeniewroga.
zwinnepalce.
bezlikammo.
tajemnicazabojcy.
twardybaniak.
krytycznenaboje.
radartelegrafisty.
zawodowyrusher.
pelerynakucacza.
meekstone.
defibrylator.
minalaserowa.
prawarekarambo.
dezercja.
sekretszpiega.
eagleeye.
struspedziwiatr.
sekretkrowy.
notatkachuckanorrisa.
hardcore.
mocobalajaca.
deaglegenerala.
burzamozgow.
tajemnicahajta.
ciemneokulary.
deaglero.
papierowenaboje.
szynszyl.
zestawalkaida.
mistrzostrza.amxx
sztukadezorientacji.
kapciezeskorykrolika.
palacerekawiczki.


Download

Załączony plik  Call of Duty By MatisyaHu(ZIP).zip   1,93 MB  2504 Ilość pobrań


Zippyshare.com - Models (ZIP).zip


Sorry za osobny Download modelów ale nie zmieściły sie w załączniku :D
Załacznik edytowany brakowało modeli :D
  • +
  • -
  • 9


#55030 Spawn Protection PL by Dudix

Napisane przez Dudix w 06.04.2009 14:58

Spawn Protection PL

Spolszczona wersja pluginu przez Dudix'a



Opis:

Dzięki temu pluginowi wszyscy gracze są chronieni na początku rundy.



Instalacja:

1. Plik spawn_protection_pl.amxx wklejamy do amxmodx/plugins.
2. Dopisujemy do configs/plugins.ini w nowej lini: "spawn_protection_pl.amxx".
3. Plik spawn_protection_pl.sma wklejamy do amxmodx/scripting.
4. Dopisujemy do configs/amxx.cfg poniższe Cvary.

Jeśli nadal nie potrafisz zainstalować pluginu to zajrzyj TUTAJ



Cvary:

     //  1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1)
     sv_sp 

     //  Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5)
     sv_sptime
     
     // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1)
     sv_spmessage
 
     // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25)     
     sv_spshellthick 



Kod źródłowy:

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#4111 Vampire

Napisane przez bicek w 14.04.2008 18:40

Vampire
Opis:
Dzięki temu pluginowi po zabiciu kogoś dostajemy określoną w cvar'ach ilość HP

CVAR'y:

amx_vampire_hp 15 // ilość HP za zwykłe zabicie
amx_vampire_hp_hs 40 // ilość HP za zabicie HeadShotem
amx_vampire_max_hp 100 // maksymalna ilość HP gracza

Załączone pliki




#274581 Nowe statystyki

Napisane przez A może sma? w 27.07.2011 14:41

Cześć. Mój sposób jest skomplikowany. Ale jest :] Chciałbym jeszcze podziękować RPK.Shark za podpowiedź dotyczącą przeliczania punktów na grawitację.
Tym sposobem możecie dodać sobie jakąkolwiek statystykę (nawet taką, która nic nie robi, po prostu nie dodajecie nic w zastosuj atrybuty).
Jeszcze jedna uwaga: jeżeli pokusicie się o dodanie swojej statystki, to fajnie by było gdybyście upublicznili na forum w tym temacie swój public ZastosujAtrybuty :]
Będę linki dodawał do 1. postu :]

Poradnik jest tak długi, że nie mieści się do postu, więc jest w załączniku xD

No to jedymy :D

Mały wstęp:

  • Sposób opisany przeze mnie wymaga kompilacji lokalnej.
  • Nie sprawdzałem co się stanie, jeżeli nie usuniesz pliku nvault z levelami graczy. Możliwe, że wszystko będzie działać poprawnie, ale jest również możliwa odwrotna sytuacja. Jeżeli levele zresetujesz - wszystko powinno być dobrze.
  • Gdy klasa nie będzie miała dodanej dodatkowej statystyki nie wyswietli się w menu wyboru klas
  • Mój sposób wymaga edycji codmod.inc, więc jeżeli chcesz kompilować klasy bez dodatkowej statystyki (np. dla kogoś innego) to musisz użyć oryginalnego pliku codmod.inc.
  • Na końcu poradnika znajdziesz już gotowy plik z dodaną grawitacją (wzorując się na tym poradniku można dodać inną statystykę, odpowiednio dostosowując polecenia).
  • W poradniku będę stosował polecenia znajdź/wstaw/zamień/dodaj za lub przed/dodaj za lub przed w tej samej linijce
  • Przed skorzystaniem z poradnika dodaj [CoD Nowy] Szybkie rozdawanie statystyk (CoD Stary i Nowy) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Poradnik: Załączony plik  Nowe statystyki.txt   14,42 KB  2187 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#214052 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.

Napisane przez KariiO w 08.02.2011 22:15

Poradnik jak sama nazwa wskazuję ma dać klasie szanse na natychmiastowe zabicie z danej broni.

Otwieramy sma klasy którą chcemy edytować a następnie:

Na górze znajdź:
#include <amxmodx>
Dodaj pod:
#include <hamsandwich>
I pod tym wyżej dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

*Jeżeli klasa ma już te dwie opcje dodane to już nie trzeba ^^

Najlepiej na dół:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Gdy zdarzy się że dana klasa ma już 1/x z jakieś broni dodajemy tylko:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

BRON - z jakiej broni masz szanse na natychmiastowe zabicie...nazwy itd
:
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
1,2-szansa 1/2 czyli 50% jeżeli chcesz zmienić np. na 25% dajemy 1,4 itd. itd...
Jeśli po prostu ma zabijać na 100% bez losowania to zamieniamy to
:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)

Na to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0)

Męczy mnie tu:
damage > 20.0
Funkcja ma być "uaktywniona" jeżeli z noża zadamy więcej obrażeń niż 20 HP , myślałem o usunięciu ale wole nie kombinować :>

Jeżeli już skończyliśmy to plik amxx ładnie podmienić/dodać :)
  • +
  • -
  • 29


#393165 Klasa zloty wojownik

Napisane przez Flk w 07.04.2012 13:19

opis
Nazwa klasy: Zloty wojownik
Opis:Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10 Dmg
Bronie: AK47, DEAGLE
instalacja
codclass_zloty.amxx wrzucamy do: addons / amxmodx / plugins
codclass_zloty.sma wrzucamy do: addons / amxmodx / scripting

Załączony plik  codclass_zloty.sma   3,23 KB  580 Ilość pobrań
  codclass_zloty.amxx
Załączony plik  models.rar   1,43 MB  558 Ilość pobrań


Jest to 1 moja klasa :)


#215248 Easy End Round Sounds

Napisane przez DarkGL w 12.02.2011 21:59

opis.png

Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound

Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest biggrin.gif
czym wyróżnia się ten plugin ?

  • Optymalny
  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update

  • Drobny bug

@Update2

  • Naprawa drobnego bugu
  • Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
  • Poprawki estetyczne

@Update 3

  • Dodanie menu przy komendzie /roundsound
  • Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)

@Update 4

  • Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav

@Update 5

  • Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly

@Update 6

  • Naprawa bugów

@Update 7

  • Drobne Zmiany

cvary.png



//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin
roundsound_tag AMXX.PL
//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie
roundsound_information_play abc
//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji
roundsound_information_show 300
//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_ct_path misc/CT
//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_tt_path misc/TT
// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)
roundsound_playlist_on 1
//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda
roundsound_roundsound_on 1
//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo
roundsound_mode 0

komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach inlove.gif
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar smile.gif
ss.png
thumb_amxx_1297543853__beztytulu.jpg
thumb_amxx_1297544008__cs_assault0001.jp
thumb_amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
thumb_amxx_1297617656__cs_assault0001.jp
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
download.png
Załączony plik  sound.rar   2,27 MB  9566 Ilość pobrań

Załączony plik  roundsound.sma   10,21 KB  9467 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 92