Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

P@TrOl - zdjęcie

P@TrOl

Rejestracja: 30.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.05.2016 19:56
-----

#725799 Poke Dollars - błąd z kompilacją

Napisane przez NacpanyKsiaze w 05.05.2016 15:22

Pokaż plik *.sma lub też daną funkcę w której występuje błąd ;v


  • +
  • -
  • 1


#725880 Poke Dollars - błąd z kompilacją

Napisane przez NacpanyKsiaze w 07.05.2016 15:27

Łap poprawiony plik *.sma i plik *.inc z includes ;d

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#653447 [ROZWIĄZANE] zmiana mapy soccerjam

Napisane przez maska1971 w 29.07.2014 02:26

albo mapchooser , albo nie masz innych map wgranych na serwerze




#653455 [ROZWIĄZANE] zmiana mapy soccerjam

Napisane przez Wielkie Jol w 29.07.2014 04:43

W tej funkcji
Event_StartRound
musisz wywolac glosowanie po tym, jak spełni się warunek winner.
  • +
  • -
  • 1


#623137 Kulki z paintballa zamiast naboi

Napisane przez Engi w 06.03.2014 21:57


a można jakoś z paintballa wyciąc kawałek kodu co bedzie odpowiadal za to zeby strzalow nie bylo tylko te kulki?

 

Kulki których nikt nie będzie widział i które nie będą zabierały dmg jeżeli będą widoczne? Trochę bez sensu


  • +
  • -
  • 1


#623155 Kulki z paintballa zamiast naboi

Napisane przez Engi w 06.03.2014 22:41

Ale wtedy będą leciały z "opóźnieniem" i nie będą zabijały od razu tylko jak dolecą i dotkną gracza, bez opóźnienia lotu ich nie zobaczysz, możesz ewentualnie użyć kawałku kodu z realmoda (smugi po nabojach które przez chwile się utrzymują w "powietrzu"), można by zrobić zamiast smug kulki (chyba wystarczy tylko podmiana modeli?)


  • +
  • -
  • 1


#623220 Kulki z paintballa zamiast naboi

Napisane przez GwynBleidD w 07.03.2014 11:53

Ciężko jest wyeliminować sam strzał z broni, byś musiał go wykluczyć całkiem albo zmienić damage na 0. Następnie wyrzucać przed siebie model kulki w stronę w którą celujesz z pożądaną prędkością.
  • +
  • -
  • 1


#624158 Kulki z paintballa zamiast naboi

Napisane przez Engi w 09.03.2014 09:44

Sma z tego tematu  http://amxx.pl/topic...ntball-gun-mod/

Trzeba wyczyścić z tego modele i kilka innych rzeczy i zostawić sam kod lotu kulki, cvarem możesz zwiększyć szybkość lotu kulki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#623077 Kulki z paintballa zamiast naboi

Napisane przez GwynBleidD w 06.03.2014 19:45

Fire rate to ilość strzałów na sekundę, a nie szybkość pocisku. W paintballu da się zrobić lecące kulki, ale nie będzie to pocisk, bo pocisk doleci od razu, a kulka będąca tylko animacją po jakimś czasie.


  • +
  • -
  • 2


#622993 Kulki z paintballa zamiast naboi

Napisane przez Engi w 06.03.2014 15:17

Naboje w cs'ie bez odpowiedniego pluginu dolatują natychmiast, więc i tak byś tych kulek nie widział (może przy "uderzeniu" w gracza/ścianę byłyby widoczne?)

Chyba, że o czymś nie wiem albo są jacyś magicy co widzą jak leci amunicja xD


  • +
  • -
  • 1


#622795 Obrażenia na komendę/wywołane set_taskiem

Napisane przez Drago36 w 05.03.2014 18:29

Dodaje ci w formie prostych pluginów. W miarę wszystko jest tam wytłumaczone.

 

Gracz wpisując "/dmg" dostaje +10 obrażeń. Gdy zacznie się nowa runda gracz straci bonus.

Załączony plik  dmg_say.sma   1,34 KB  15 Ilość pobrań
  dmg_say.amxx

 

potrzebuje kodu na dodatkowe obrażenia wywołane taskiem

 

No dobra taskiem, ale w jakiej sytuacji?

Ja zrobiłem Ci w ten sposób:
gracz, po zrespieniu się ma przez 30sec +10 obrażeń, a po upływie tego czasu traci bonus.

Załączony plik  dmg_resp.sma   1,36 KB  9 Ilość pobrań
  dmg_resp.amxx


  • +
  • -
  • 1


#505531 [ROZWIĄZANE] problem pokemod by hib

Napisane przez PokeMod w 23.01.2013 13:33

napisz do mnie na gg to ci pomoge nie chce na forum sie bawic w to i mam dla cb cos lepszego nic pokemod by hib
gg: <ciach!>
  • +
  • -
  • 0


#505627 [ROZWIĄZANE] problem pokemod by hib

Napisane przez PokeMod w 23.01.2013 16:37

problem pomogłem mu rozwiązać :P wystarczylo w compilatorze podmienic jeden plik i kolega wie jaki
  • +
  • -
  • 1


#503536 [ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 12:03

Gucio


#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "Gucio";
new const opis[]    = "Posiada 1/1 z Noza, 1/4 ze Wszystkich Broni, bardzo słabo Widzialny na Nozu, 5 Rakiet, 5 Skokow w Powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie   = 160;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 80;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ADMIN))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Gucio] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }

        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 5;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Wklej do notatnika i nazwę wpisz taką:
codclas_gucio.sma
  • +
  • -
  • 2


#503527 [ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio

Napisane przez M4n1k`` w 19.01.2013 11:54

#include  #include  #include  #include  #include  #include  #include  new const nazwa[] = "Gucio"; new const opis[] = " Posiada 1/1 z Noza, 1/4 ze Wszystkich Broni, bardzo słabo Widzialny na Nozu, 5 Rakiet, 5 Skokow w Powietrzu"; new const bronie = (1<<csw_m4a1)|(1<<csw_deagle)|(1<<csw_sg552); new="" const="" zdrowie="45;" kondycja="160;" inteligencja="80;" wytrzymalosc="100;" sprite_blast;="" ilosc_rakiet_gracza[33];="" poprzednia_rakieta_gracza[33];="" skoki[33];="" ma_klase[33];="" public="" plugin_init()="" {="" register_plugin(nazwa,="" "1.0",="" "amxx.pl");="" cod_register_class(nazwa,="" opis,="" bronie,="" zdrowie,="" kondycja,="" inteligencja,="" wytrzymalosc);="" register_event("curweapon",="" "eventknife_niewidzialnosc",="" "be",="" "1="1&quot;);" register_touch("rocket",="" "*"="" ,="" "dotykrakiety");="" registerham(ham_spawn,="" "player",="" "fwspawn_rakiety",="" 1);="" register_forward(fm_cmdstart,="" "fwcmdstart_multijump");="" registerham(ham_takedamage,="" "fwtakedamage_jedenz");="" "fwtakedamage_jedencios");="" }="" plugin_precache()="" sprite_blast="precache_model(&quot;sprites/dexplo.spr&quot;);" precache_model("models="" rpgrocket.mdl");="" client_disconnect(id)="" entrakiety="find_ent_by_class(0," "rocket");="" while(entrakiety=""> 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[Gucio] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } 


Proszę gucio. :)
  • +
  • -
  • 2