Pokaż plik *.sma lub też daną funkcę w której występuje błąd ;v
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
P@TrOl
Rejestracja: 30.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.05.2016 19:56





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 86
- Odwiedzin: 3 389
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
#725799 Poke Dollars - błąd z kompilacją
Napisane przez NacpanyKsiaze
w 05.05.2016 15:22
#725880 Poke Dollars - błąd z kompilacją
Napisane przez NacpanyKsiaze
w 07.05.2016 15:27
Łap poprawiony plik *.sma i plik *.inc z includes ;d
Załączone pliki
-
pokedollars_v1.2.sma 15,14 KB 63 Ilość pobrań
pokedollars_v1.2.amxx
-
pokemod.inc 5,65 KB 69 Ilość pobrań
#653447 [ROZWIĄZANE] zmiana mapy soccerjam
Napisane przez
maska1971
w 29.07.2014 02:26
albo mapchooser , albo nie masz innych map wgranych na serwerze
#653455 [ROZWIĄZANE] zmiana mapy soccerjam
Napisane przez Wielkie Jol
w 29.07.2014 04:43
#623137 Kulki z paintballa zamiast naboi
Napisane przez Engi
w 06.03.2014 21:57
#623155 Kulki z paintballa zamiast naboi
Napisane przez Engi
w 06.03.2014 22:41
Ale wtedy będą leciały z "opóźnieniem" i nie będą zabijały od razu tylko jak dolecą i dotkną gracza, bez opóźnienia lotu ich nie zobaczysz, możesz ewentualnie użyć kawałku kodu z realmoda (smugi po nabojach które przez chwile się utrzymują w "powietrzu"), można by zrobić zamiast smug kulki (chyba wystarczy tylko podmiana modeli?)
#623220 Kulki z paintballa zamiast naboi
Napisane przez GwynBleidD
w 07.03.2014 11:53
#624158 Kulki z paintballa zamiast naboi
Napisane przez Engi
w 09.03.2014 09:44
Sma z tego tematu http://amxx.pl/topic...ntball-gun-mod/
Trzeba wyczyścić z tego modele i kilka innych rzeczy i zostawić sam kod lotu kulki, cvarem możesz zwiększyć szybkość lotu kulki
Załączone pliki
-
paintballgun.sma 13,62 KB 48 Ilość pobrań
paintballgun.amxx
#623077 Kulki z paintballa zamiast naboi
Napisane przez GwynBleidD
w 06.03.2014 19:45
#622993 Kulki z paintballa zamiast naboi
Napisane przez Engi
w 06.03.2014 15:17
#622795 Obrażenia na komendę/wywołane set_taskiem
Napisane przez Drago36
w 05.03.2014 18:29
Dodaje ci w formie prostych pluginów. W miarę wszystko jest tam wytłumaczone.
Gracz wpisując "/dmg" dostaje +10 obrażeń. Gdy zacznie się nowa runda gracz straci bonus.
dmg_say.sma 1,34 KB 15 Ilość pobrań
dmg_say.amxx
potrzebuje kodu na dodatkowe obrażenia wywołane taskiem
No dobra taskiem, ale w jakiej sytuacji?
Ja zrobiłem Ci w ten sposób:
gracz, po zrespieniu się ma przez 30sec +10 obrażeń, a po upływie tego czasu traci bonus.
dmg_resp.sma 1,36 KB 9 Ilość pobrań
dmg_resp.amxx
#505531 [ROZWIĄZANE] problem pokemod by hib
Napisane przez PokeMod
w 23.01.2013 13:33
#505627 [ROZWIĄZANE] problem pokemod by hib
Napisane przez PokeMod
w 23.01.2013 16:37
#503536 [ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio
Napisane przez Eris.
w 19.01.2013 12:03
#include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Gucio"; new const opis[] = "Posiada 1/1 z Noza, 1/4 ze Wszystkich Broni, bardzo słabo Widzialny na Nozu, 5 Rakiet, 5 Skokow w Powietrzu"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552); new const zdrowie = 160; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 45; new const wytrzymalosc = 80; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ADMIN)) { client_print(id, print_chat, "[Gucio] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Wklej do notatnika i nazwę wpisz taką:
codclas_gucio.sma
#503527 [ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio
Napisane przez M4n1k``
w 19.01.2013 11:54
#include #include #include #include #include #include #include new const nazwa[] = "Gucio"; new const opis[] = " Posiada 1/1 z Noza, 1/4 ze Wszystkich Broni, bardzo słabo Widzialny na Nozu, 5 Rakiet, 5 Skokow w Powietrzu"; new const bronie = (1<<csw_m4a1)|(1<<csw_deagle)|(1<<csw_sg552); new="" const="" zdrowie="45;" kondycja="160;" inteligencja="80;" wytrzymalosc="100;" sprite_blast;="" ilosc_rakiet_gracza[33];="" poprzednia_rakieta_gracza[33];="" skoki[33];="" ma_klase[33];="" public="" plugin_init()="" {="" register_plugin(nazwa,="" "1.0",="" "amxx.pl");="" cod_register_class(nazwa,="" opis,="" bronie,="" zdrowie,="" kondycja,="" inteligencja,="" wytrzymalosc);="" register_event("curweapon",="" "eventknife_niewidzialnosc",="" "be",="" "1="1");" register_touch("rocket",="" "*"="" ,="" "dotykrakiety");="" registerham(ham_spawn,="" "player",="" "fwspawn_rakiety",="" 1);="" register_forward(fm_cmdstart,="" "fwcmdstart_multijump");="" registerham(ham_takedamage,="" "fwtakedamage_jedenz");="" "fwtakedamage_jedencios");="" }="" plugin_precache()="" sprite_blast="precache_model("sprites/dexplo.spr");" precache_model("models="" rpgrocket.mdl");="" client_disconnect(id)="" entrakiety="find_ent_by_class(0," "rocket");="" while(entrakiety=""> 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[Gucio] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Proszę gucio.

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: P@TrOl
- Regulamin