Jest już przetestowane, bo wrzuciłem sobie na mój serwer i działa bez zarzutu.
Nie trzeba wgrywać żadnych dodatkowych modeli, wystarczą te, które są tutaj http://amxx.pl/topic...ntball-gun-mod/
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez O'Zone w 03.03.2013 00:50
Napisane przez O'Zone w 02.03.2013 16:56
Napisane przez O'Zone w 02.03.2013 16:52
Napisane przez O'Zone w 02.03.2013 16:37
Napisane przez O'Zone w 02.03.2013 14:00
Napisane przez O'Zone w 02.03.2013 13:16
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 23:47
new LevelXP[MAX_LEVEL + 1] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000,
4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000,
12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,22000,24254,//52
26874,29564,32265,35443,38765,40322,43654,46345,49231,51544,53265,56353,59675,62000,65000,68000,71000,74000,77000,79000,81000,83000,
86000,89000,92000,95000,98000,101000,120000,140000,160000,180000,200000,220000,240000,260000,280000,300000,320000,340000,360000,380000,400000,420000,440000,460000,480000,500000,520000}
new LevelXP[MAX_LEVEL + 1] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000,
4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000,
12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,22000,24254,//52
26874,29564,32265,35443,38765,40322,43654,46345,49231,51544,53265,56353,59675,62000,65000,68000,71000,74000,77000,79000,81000,83000,
86000,89000,92000,95000,98000,101000,120000,140000,160000,180000,200000,220000,240000,260000,280000,300000,320000,340000,360000,380000,400000,420000,440000,460000,480000,500000}
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 23:41
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 23:07
new LevelXP[MAX_LEVEL + 1] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000,
4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000,
12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,22000,24254,//52
26874,29564,32265,35443,38765,40322,43654,46345,49231,51544,53265,56353,59675,62000,65000,68000,71000,74000,77000,79000,81000,83000,
86000,89000,92000,95000,98000,101000,120000,140000,160000,180000,200000,220000,240000,260000,280000,300000,320000,340000,360000,380000,400000,420000,440000,460000,480000,500000,520000,540000,560000,580000,610000,640000,670000,700000,730000, //109
760000,800000,840000,880000,920000,960000,980000,1040000,1080000,1120000,1160000,1200000,1240000,1280000,1320000,1360000,1400000,1440000,1480000,1520000,1560000,1600000,1640000,1680000,1720000,1760000,1800000,1840000,1880000,1920000,1960000,2000000,2040000,2080000,2120000,2160000,
2200000,2240000,2280000,2320000,2360000,2400000,2440000,2480000,2520000,2560000,2600000,2640000,2680000,2720000,2760000,2800000,2840000,2880000,2920000,2960000,3000000,3040000,3080000,3120000,3160000,3200000,3240000,3280000,3320000,3360000,3400000,3440000,3480000,3520000,3560000,3600000,3640000,3680000,3720000,3760000,3800000,3840000,3880000,3920000,3960000,4200000,20815000}
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 22:42
start_restart.amxx ; resart po 30 sec
switchweapon.amxx ; 30 sec na kosy
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 22:22
public playerPointsMenuHandle(id,menu,item){
if(item == MENU_EXIT || playerInf[id][currentClass] == 0 || playerInf[id][currentPoints] <= 0){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new iPage = item / 7;
new item = str_to_num( data );
switch(item){
case 0:{
if(playerInf[id][currentInt] < MAX_SKILL){
playerInf[id][currentInt]++;
playerInf[id][currentPoints]--;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:{
if(playerInf[id][currentStr] < MAX_SKILL){
playerInf[id][currentStr]++;
playerInf[id][currentPoints]--;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 21:52
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 21:43
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 21:35
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 21:10