Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Newgame - zdjęcie

Newgame

Rejestracja: 28.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.02.2012 14:42
-----

#24757 Knife Mod 5 noży do wyboru

Napisane przez Gabik w 22.11.2008 17:35

Dołączona grafika

Plugin ten pozwala wybrać spośród 5 noży te moce które nam będą potrzebne lub je chcemy.
Aby wybrać noże wpisujemy w czacie "/knife" , każdy inny nóż ma inną moc. Kiedy wyjdziesz z serwera i będziesz miał jakiś nóż to jak wrócisz będziesz miał ten sam.
Dołączona grafika

-plik knife_mod.sma wrzucic do addons/amxmodx/scripting
-plik knife_mod.amxx wrzucic do addons/amxmodx/plugins
-Folder knife_mod wrzucic do cstrikemodels
-do pliku addons/amxmodx/configsplugins.ini dopisać knife_mod.amxx

Dołączona grafika

km_highspeed 340 (ustawia szybkość dla Pocket Knife)
km_lowspeed 170 (ustawia szybkość dla Machete)
km_addhealth 3 (zestawy zdrowia będzie zysk z Domyślne Knife)
km_maxhealth 7 5(ustawia healt można osiągnąć, gdy uzdrowienie D-nóż)
km_damage 2 (mnożnik szkody dla Machete)
km_lowgravity 400 (ustawia niski ciężar właściwy)

Dołączona grafika

/knife - Menu wybierania noży


1. Machete (więcej szkód / Wolno chodzisz)
2. Bak Knife (Flesh na ciebie nie działa)
3. Pocket Knife (Szybko biegasz)
4. Butcher Knife (Mała gravitacja)
5. Default Knife (Regeneruje życie)

Dołączona grafika

-Fun
-Engine

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#186779 Gladiator Mod v1.0

Napisane przez AmD w 08.11.2010 20:50

Dołączona grafika


Plugin: Gladiator Mod v1.0
Autor: xLeoNNN

Dołączona grafika
Gladiator Mod, bazuje na Starożytnych wojnach, gdzie wszyscy Gladiatorzy stawiają Twarz Śmierci.
Gra Jest Typu "Każdy Na Każdego".
W Modzie Dostajemy Exp który możemy zamieniać na Poziomy, maksymalny Poziom to 15.
Dzięki Poziomom dostajemy Punkty które znów można zamienić na Różne Skille, takie jak na przykład: Pancerz czy Grawitacja.
W Grze Nie Można Podkładać Bomby, czy Ratować Zakładników.
Mod Posiada Menu Wyboru Miecza którym się walczy, każdy zadaje inne Obrażenia oraz wygląda Inaczej.

Dołączona grafika
(Cvary są razem z Wartościami Standardowymi!)
amx_gamename "Gladiator Mod" // Cvar zmienia Nazwe gry Na Gladiator mod
gm_save_exp" "1"  // Cvar Decydujący o tym czy exp ma być zapisywany
gm_exp_kill "1" // Ilosc Expa Za Zabicie przeciwnika
gm_gpxkill "1"
gm_hpcost "5"
/Koszty Skilli
gm_fury_cost "8"
gm_rock_cost "12"
gm_Revive_cost "10"
gm_PointCost "5"
gm_apocalipsys_cost "20"
gm_apomaxdead "32" // [Nie jestem Pewny] Maksymalna Liczba Zabic na Skillu
gm_ciege_cost "13"
// Reszta Skilli
gm_apo_duration" "13"
gm_apo_frecuence "8"
gm_apo_amplitud "8"
gm_enable "1" // Cvar Decyduje o tym czy Plugin ma byc Aktywny

Dołączona grafika
/help // Wyswietla Menu Pomocy
/point // Wyswietla Menu Punktow
/weapons // Menu Broni
/shop // Sklep
Dołączona grafika
amx_give_gp "name" "amount" // Dajae Punkty GP
amx_remove_gp "name" "amount" // Usuwa Punkty GP

amx_give_points "name" "amount" // Daje Punkty (prawdopodobnie expa)
amx_remove_points "name" "amount" // Ususa Punkty

Dołączona grafika
gladiator_mod.amxx do Folderu Plugins
gladiator_mod.sma Do Folderu Scripting (nie Wymagane)
gladiator_mod.cfg Do Folderu Configs

Foldery, z Folderu Models do Models
Foldery, z Folder Sounds do Sounds

Dołączona grafika
Modele i Dźwięki Na Innym Hostingu z Powodu Wielkości.

Pełna Paczka[Modele,Dźwięki, Plik cfg, amxx, sma]:
gladiator mod wszystkie pliki zip

lub
Hotfile.com: Łatwy hosting plików jednym kliknięciem: gladiator_mod_wszystkie_pliki.zip

Same Modele i Dźwięki:
gladiator mod modele dzwieki rar

lub
Hotfile.com: Łatwy hosting plików jednym kliknięciem: gladiator_mod_modele+dzwieki.rar

Dołączona grafika
Dostałem Pozwolenie na Umieszczanie Moda na inne Fora.

Plugin Daje W Wersji Angielskiej i Polskiej

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#189817 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez QTM. Peyote w 19.11.2010 14:39

W tym tutorialu pokażę jak stworzyć prostą klasę do nowego CodModa.
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

#include <amxmodx>

  • Jeżeli nie wiesz poczytaj inne tutoriale.
#include <codmod>

  • Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
  • Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Henio";

  • Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Henio.
new const opis[] = "Brak";

  • Opis naszej klasy - u nas jest Brak.
  • Jeżeli ktoś się dziwi się dlaczego nie opisuję jakie bronie, szybkość i zdrowie ma klasa to odpowiem - To wyświetla się osobno.
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;

  • Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Henio.
  • Przed każdą bronią dodajemy 1<<
  • Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 13;

  • Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
  • Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 13 zdrowia to na start będziemy mieli 113 hp
new const kondycja = 69;

  • Ilość punktów kondycji jaką Henio ma dostać na start. Henia gnębią koledzy dlatego musi szybko uciekać.
  • To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 2;

  • Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 15;

  • Punkty wytrzymalosci na start.
  • Można używać zamiast kamizelek.

W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  • +
  • -
  • 74


#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51

[info="NOWA WERSJA"]Temat jest nieaktualny, nowsza wersja dproto tutaj: Dproto 0.9.491 [12.2014] [Fix Exploit & Bug Fix][/info]

dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).

[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]

Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
  • Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem: Załączony plik  dproto_187.zip   168,59 KB  10776 Ilość pobrań


    [warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
Starsze wersje:
Spoiler
  • W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
  • kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
  • edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
    win32 addons\dproto\dproto.dll
    (dla serwera windows)
    lub
    linux addons/dproto/dproto_i386.so
    (dla serwera linux)
  • kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
  • uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
    Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:

    Currently loaded plugins:
    description stat pend file vers src load unlod
    [ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
    [ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
    2 plugins, 2 running

    To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.
xds_opt
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Spoiler


Changelog:

0.9.187:
  • Dodano patch na exploit FVU
0.9.179:
  • naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
0.9.178:
  • naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
0.9.87-0.9.177:
  • Naprawiono kilka błędów
  • Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
  • "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
Spoiler
Łatanie:
Spoiler


Konfiguracja dproto:
Spoiler


Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
  • +
  • -
  • 65