Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
L0w1cz
Rejestracja: 24.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.05.2013 19:44





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 4 099
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Białystok
Kontakt
#465943 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę alchemik
Napisane przez GoldenKill
w 10.10.2012 14:06
Sprawdź
#465942 Prośba o klasę
Napisane przez GoldenKill
w 10.10.2012 14:03
#383590 [ROZWIĄZANE] Prośba o kilka perków
Napisane przez Enson
w 20.03.2012 00:21
lap
wiecej mi sie robic nie chcialo
wiecej mi sie robic nie chcialo

Załączone pliki
-
moc_egzorcysty.sma 925 bajtów 51 Ilość pobrań
moc_egzorcysty.amxx
-
narzedzia_policjanta.sma 1,27 KB 51 Ilość pobrań
narzedzia_policjanta.amxx
-
tajemnica_thc.sma 1,24 KB 50 Ilość pobrań
tajemnica_thc.amxx
-
tajemnica_zomo.sma 1,12 KB 49 Ilość pobrań
tajemnica_zomo.amxx
#379561 Dosyc spora paczka klas (zwykle i premium)
Napisane przez Enson
w 12.03.2012 15:25
Przedstawiam wam calkiem spora paczke klas. Sa tu klasy zwykle oraz premium. Kazda klasa premium jest przypisana na ADMIN_LEVEL_H (flaga t). Jest pare klas zrobionych calkiem przeze mnie, sporo edytowanych a takze kilka wrzuconych takich, ktorych szuka sporo osob.
Mysle ze przydadza sie one wielu uzytkownikom a takze nie beda juz az tak spamowac w dziale "Prosba o klase/perk"
Na poczatek moze przedstawie opis klas. Nie dawalem w opisie statystyk (ile hp, kondycji itd) ani jakie posiada bronie bo za dlugie by to wszystko bylo
Dla zielonych powiem jedynie ze tam gdzie macie:
No a jesli chodzi o bronie to wystarczy dodawac w taki sposob jak np. tu:
Spis broni: http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Kazda bron oddzielamy znakiem |
Na poczatek opis klas zwylych:
A tu opis klas premium (flaga t):
Aby poprawnie dzialala klasa "Szalony Lekarz" nalezy pobrac plik wskrzeszanie(podany w zalaczniku) i wrzucic go do plugin.ini
proszę nie pisac w tym temacie z prosbami o przerobienie danej klasy, od tego jest odpowiedni dzial na forum.
Gdyby cos nie dzialalo w klasach proszę zglosic to tutaj.
Klasy w zalaczniku.
Mysle ze przydadza sie one wielu uzytkownikom a takze nie beda juz az tak spamowac w dziale "Prosba o klase/perk"

Na poczatek moze przedstawie opis klas. Nie dawalem w opisie statystyk (ile hp, kondycji itd) ani jakie posiada bronie bo za dlugie by to wszystko bylo

Dla zielonych powiem jedynie ze tam gdzie macie:
new const zdrowie = 40;oznacza ze dana klasa ma 140 hp. Czyli standardowe hp(100) + to co wpiszecie w miejscu 40 podanym przeze mnie.
No a jesli chodzi o bronie to wystarczy dodawac w taki sposob jak np. tu:
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_AWP);
Spis broni: http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Kazda bron oddzielamy znakiem |
Na poczatek opis klas zwylych:
nazwa "Chuligan"; opis "Ma 1/10 szans na wyrzucenie broni wrogowi"; Nazwa "Crash" Opis "Posiada rakiete i slabiej go widac na nozu." nazwa "Pancernik" opis "Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE" nazwa "Snajper"; opis "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; nazwa "Szalony Lekarz"; opis "Posiada 3 apteczki i moze wskrzeszac umarlych."; nazwa "Taktyk Wojenny"; opis "Posiada ciche kroki."; nazwa "Talib"; opis "Posiada 1/6 z deagla i podwojny skok"; nazwa "Zwinny Zolnierz"; opis "Posiada mniejsza grawitacje, podwojny skok w powietrzu i slabiej go widac";
A tu opis klas premium (flaga t):
nazwa "Admiral"; opis "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo"; nazwa "Amadeusz"; opis "Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z M5"; nazwa "Bruce Lee"; opis "Dostaje full magazynek za fraga"; nazwa "Doswiadczony Saper"; opis "1/1 z AWP, slabsza widocznosc na nozu i 2 rakiety"; nazwa "Zjawa"; opis "Posiada 3 wybuchajace duchy i slabiej go widac"; nazwa "Egzekutor"; opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z M4"; nazwa "Elektryk"; opis "Ma 2 blyskawice i 1/4 wyrzucenie broni przeciwnikowi"; nazwa "General"; opis "Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen"; nazwa "Inzynier"; opis "Posiada dzialko straznicze"; nazwa "Kapitan"; opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z AWP"; nazwa "Kozak"; opis "Posiada 1/2 z HE, +15dmg z m4(+int) i dostaje pelny magazynek za fraga"; nazwa "Kucacz"; opis "Jest kompletnie nie widzialny podczas kucania z nozem"; nazwa "Lzejszy Kapitan"; opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z scouta"; nazwa "Mega Rambo"; opis "Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga"; nazwa "Ninja"; opis "Posiada 1/1 z kosy (PPM), mniejsza grawitacje i jest slabo widoczny"; nazwa "Nozownik"; opis "Jest bardzo szybki i ma 1/1 z kosy (PPM)"; //dodatkowo nowy model noza nazwa "Phantom"; opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z AK47"; nazwa "Rambo"; opis "Dostaje +15 hp oraz pełen magazynek za zabójstwo"; nazwa "Szpieg"; opis "Posiada podwojny skok w powietrzu, 2 miny i ubranie wroga"; nazwa "Punisher"; opis "Odporna na miny, rakietki, dynamity oraz posiada 1/x z HE"; nazwa "Umarlak"; opis "1/2 na ponowne odrodzenie"; nazwa "Samobojca"; opis "Po nacisnieciu E wybucha, obarzenia zaleza od ilosci HP i int"; nazwa "Robal"; opis "Posiada brak rozrzutu w broniach"; nazwa "Zajac"; opis "Posiada Auto BH i jest slabo widoczny";
Aby poprawnie dzialala klasa "Szalony Lekarz" nalezy pobrac plik wskrzeszanie(podany w zalaczniku) i wrzucic go do plugin.ini
proszę nie pisac w tym temacie z prosbami o przerobienie danej klasy, od tego jest odpowiedni dzial na forum.
Gdyby cos nie dzialalo w klasach proszę zglosic to tutaj.
Klasy w zalaczniku.
Załączone pliki
-
modele i dzwieki.rar 1,24 MB 1857 Ilość pobrań
-
wskrzeszanie.sma 12,61 KB 1006 Ilość pobrań
wskrzeszanie.amxx
-
zwykle.rar 17,84 KB 1768 Ilość pobrań
-
premium.rar 57,45 KB 2818 Ilość pobrań
-
zwykle&premium.rar 75,26 KB 2471 Ilość pobrań
#379490 Prośba o klase rambo
Napisane przez Enson
w 12.03.2012 12:31
#377949 Prośba o klase
Napisane przez
Kamil17
w 10.03.2012 01:03
SOAP
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "SOAP";
new const opis[] = "1 rakieta, 1/1 z kosy (PPM, LPM)";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: L0w1cz
- Regulamin