Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

maxnet10 - zdjęcie

maxnet10

Rejestracja: 07.10.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.07.2010 18:30
-----

#144303 Pytanie zwiazane z modelami

Napisane przez DarkGL w 15.06.2010 16:33

do pliku players_models.ini wpisujesz np.

"sas" "sas1"

i wtedy model sas będzie zmieniony na model sas 1 identycznie dla pozostałych
  • +
  • -
  • 1


#131247 Sklep W CoD od Peyote

Napisane przez QTM. Peyote w 03.05.2010 13:47

Nie to nie będzie działać.

Przygotowałem działającą wersję.
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Lekarstwo \r[Leczy 30 hp] \yKoszt: \r1000$");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1000;
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=30;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

W plugin_init dodajesz:
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");

  • +
  • -
  • 11