Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MadBitch - zdjęcie

MadBitch

Rejestracja: 16.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.03.2013 19:21
-----

Moje tematy

Relacje miedzy pluginami

18.01.2012 20:03

Hej, tworzyłem własny plugin im mam teraz nie lada problem. Chce napisać plugin który teleportuje wskazanego gracza we wskazane miejsce i jak na razie ładnie mi to wyszło, jednak jak zwykle musi pojawić się jakiś bug. Otóż mam na serwerze wgrany plugin frostnades ( Zamrażający smoke ) i jak próbuje prze teleportować gracza który jest zamrożony to on ginie.

Moim problemem jest to że nie potrafie wstawić warunku który by sprawdzał czy gracz jest zamrożony czy nie z poziomu mojego pluginu. Próbowałem if(pev(id,pev_flags) & ~FL_FROZEN) Ale w ten sposób nie działa. Załączam w załączniku frostnades.sma

Dzięki wielkie za każdą dobrą porade!

Odświeżam, da rade ktoś pomóc?

Problem z ustawieniem w_model

16.01.2012 00:48

Hej, mam problem z ustawieniem w_model dla broni
użyłem funkcji entity_set_string() aby zmienic viewmodel i weaponmodel broni ( np zmienilem wyglad glocka18 na model innej broni ) ale jak wyrzuce glocka to na ziemi leży właśnie glock a nie nowy model broni.

proszę o pomoc, chodzi mi oto zeby jak wyrzuce glocka to żeby na ziemi leżał jego nowy model "w_modelglock18.mdl"
Z góry dziękii! :)