Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Get_Alive - zdjęcie

Get_Alive

Rejestracja: 22.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.11.2012 17:51
-----

#477585 Zwykły VIP

Napisane przez konieczko98 w 10.11.2012 17:20

Generator VIP tam masz wszystko
  • +
  • -
  • 1


#477590 Zwykły VIP

Napisane przez b0xer w 10.11.2012 17:23

Proszę tu zrobisz wszystko:
http://amxx.pl/vipgenerator/
  • +
  • -
  • 1


#477587 Przeróbka vip'a

Napisane przez b0xer w 10.11.2012 17:21

Proszę, tego 9 punku nie ma:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fun>

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33];

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++)
register_clcmd(g_Langcmd[i],"g_Vips");
register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd");
register_clcmd("say_team", "g_Chat");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public g_Vips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];

new g_Size=ArraySize(g_Array);

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);

if(i == g_Size - 1)
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
else
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze : ^x04%s", g_Message);
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

ArrayPushString(g_Array,szName);

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public g_ShowMotd(id){
if(is_user_connected(id))
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public g_Chat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];

read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);

if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
replace(g_Msg,charsmax(g_Msg),"*","");

new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));

formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg);

for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){
if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
new g_Hs=read_data(3);
new g_Hp=get_user_health(killer);
if(g_Hs){
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 500);
if(g_Hp < 130){
if(g_Hp + 10 > 130){
new g_Dif = 130 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 10);
}
}
else{
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 200);
if(g_Hp < 130){
if(g_Hp + 5 > 130 ){
new g_Dif = 130 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 5);
}
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#1804 Włączenie/Wyłączenie pluginów na danej mapie

Napisane przez bicek w 02.03.2008 06:26

Włączenie/Wyłączenie pluginów na danej mapie jest bardzo proste, wystarczy w addons/amxmodx/configs zrobić nowy folder o nazwie maps a w nim plik o nazwie plugins-nazwa_mapy.ini, otwieramy go i dopisujemy pluginy w taki sam sposób jak do plugins.ini. Oprócz tego możemy także wyłączyć pluginy które są już włączone w plugins.ini na danej mapie, w pliku plugins-nazwa_mapy.ini dopisujemy:
plugin_którego_nie_chcemy.amxx disabled

Przykład:
Załóżmy, że na mapie de_dust chcemy mieć włączone warcraft3.amxx i csdm.amxx a nie chcemy atac.2.5.5.5.amxx, amxx_atac_cfg.1.1.09.amxx i server_rules.amxx
W addons/amxmodx/configs/maps robimy plik o nazwie plugins-de_dust.ini i dopisujemy do niego:
warcraft3.amxx
csdm.amxx
atac.2.5.5.5.amxx disabled
amxx_atac_cfg.1.1.09.amxx disabled
server_rules.amxx disabled

Możemy też ustawić pluginy dla danych grup map wystarczy, ze zamiast plugins-de_dust.ini nazwiesz plik plugins-de.ini i od tej pory na wszystkich mapach zaczynających się na de_ będą te pluginy (wymagany AMXX 1.8.0 lub nowszy).


#477309 [ROZWIĄZANE] wyłącznie pluginu na danej mapie

Napisane przez glutex w 10.11.2012 07:23

Włączenie/Wyłączenie pluginów na danej mapie
  • +
  • -
  • 1


#414176 [ROZWIĄZANE] Prośba o kompilacje plugin'u

Napisane przez creepMP3 w 25.05.2012 15:38

Proszę bardzo : )

Załączone pliki




#1081 Autoresponder/Advertiser + tag [ you]

Napisane przez bicek w 11.02.2008 22:45

Autoresponder/Advertiser

Opis:
Plugin który spamuje co jakiś czas na czacie say, przydatny przy reklamie forum lub informowaniu graczy na serwerze...
Dołączona grafika

Instalacja:
Plik ad_manager.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
ad_manager.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
a advertisements.ini do addons/amxmodx/configs
standardowo do pliku addons/amxmodx/configsplugins.ini dopisujemy:
ad_manager.amxx

Konfiguracja:
otwieramy plik advertisements.ini dopisujemy nasze informacje które chcemy aby plugin pokazywał np.
!t amxx.pl !n polski support !g AMX Mod X
taki wpis w grze będzie wyglądał tak: amx.pl polski support AMX Mod X
Kolory:
!t - kolor drużyny, dla tt czerwony, dla ct niebieski i dla specra biały
!g - po prostu zielony
!n - standardowy kolor w say

[uwaga="Abes Mapper"]

Wersja z działającą komendą zrobiona przez DarkGL

[you]

Dołączona grafika

Proszę moda o dodanie do 1 posta.


Załączony plik  ad_manager.amxx   16 KB  1392 Ilość pobrań

Załączony plik  ad_manager.sma   9,06 KB  5614 Ilość pobrań
  ad_manager.amxx
[/uwaga]

Załączone pliki




#412255 [ROZWIĄZANE] Prośba o komplikacje pliku SMA na plik AMXX

Napisane przez Oporowiec w 19.05.2012 17:38

zobacz ;D

Załączone pliki




#384331 [ROZWIĄZANE] Automatyczne dopasowywanie drużyn.

Napisane przez IndeS w 21.03.2012 20:03

http://amxx.pl/topic...-team-balancer/ ten ma taka opcje musisz tylko dobrze ustawic cvary
  • +
  • -
  • 1


#338811 Admin może patrzeć jak grają gracze z obu dryżyn

Napisane przez Jednorozus w 23.12.2011 21:03

http://amxx.pl/topic...admin-spec-esp/
  • +
  • -
  • 1


#236972 Asysta przy zabiciu

Napisane przez ManiaQ w 15.04.2011 08:45

Przyda się, a głównie dla graczy krzyczących: "Nie dobijaj" ;)
+ leci;]
  • +
  • -
  • 1


#236897 Asysta przy zabiciu

Napisane przez ;(( w 14.04.2011 20:06

Kill assist v1.2b
Author: Digi (aka Hunter-Digital)


Dołączona grafika

Kiedy gracz zostanie zabity, ten plugin sprawdza, czy inny gracz z tego samego teamu, nie wyrządził szkód, tak aby mógł być współsprawcą zabicia i ten gracz otrzyma również frag.

Dołączona grafika

Standardowa - Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika

amx_killassist_enable 0/1/2 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 1-9999 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 0 / 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 0-16000 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 0 / 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

(Autor przeprasza za nazwy botów na SSach)

Dołączona grafika

Wymagane moduły:

- hamsandwich
- cstrike
- engine
- fun

Download w załączniku

źródło: forums.alliedmods.net

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48