
Wiele razy ktoś rzuca bezsensowne flash'e i nie wiemy kto to był, teraz dzięki temu pluginowi od razu pojawia się jego nick w sayu



Standardowa instalacja pluginów




To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez 8ball1
w 22.11.2011 08:50
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 19.11.2009 21:01
engine
cstrike
csx
nazwa_mapy nr_bs "Nazwa BS'a"
de_dust2 1 "A"
de_aztec 0 "A"
de_nuke 0 "gorny BS"
bsl_ctmin 4 //wymagana liczba graczy w CT
Napisane przez Wisnia18
w 18.12.2011 10:14
Napisane przez Nomaf
w 11.06.2011 22:52
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v2.0.0 ] // bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony) bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone) bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout) bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1) bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2) bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego XP (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem SQL/MYSQL) (Standradowo 21) bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5) bf2_help_url "http://misieq.elsat.net.pl/amxx/bf2webdocs/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu / bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone) bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde") //flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny //flag b - Wyswietl Range dla druzyny //flag c - Wyswietl Range dla wrogow //flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc) //flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0 bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz
Napisane przez Misiaczek ;c
w 13.03.2012 05:46
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia Glowne ] //
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego XP (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem SQL/MYSQL) (Standradowo 21)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "http://misieq.elsat.net.pl/amxx/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| CS Flags ] //
bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi
bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde
bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Dodatkowe Ustawienia ] //
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia MySQL ] //
bf2_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Odznaki ] //
bf2_odznaka_hp "10" // Dodatkowe HP za odznake Supportu (Standardowo 10)
bf2_odznaka_szybkosc "15.0" // Dodatkowa Szybkosc za odznake SMG (Standardowo 15)
bf2_odznaka_kasa "150" // Dodatkowa Kasa za odznake Platny Morderaca (Standardowo 150)
bf2_odznaka_grawitacja_1 "0.9375" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 1 (Standardowo 0.9375)
bf2_odznaka_grawitacja_2 "0.875" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 2 (Standardowo 0.875)
bf2_odznaka_grawitacja_3 "0.8125" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 3 (Standardowo 0.8125)
bf2_odznaka_grawitacja_4 "0.75" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 4 (Standardowo 0.75)
bf2_odznaka_grawitacja_5 "0.65625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 5 (Standardowo 0.65625)
bf2_odznaka_grawitacja_6 "0.5625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 6 (Standardowo 0.5625)
bf2_dodatkowy_armor_1 "50" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 1 (Standardowo 50)
bf2_dodatkowy_armor_2 "100" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 2 (Standardowo 100)
bf2_dodatkowy_armor_3 "150" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 3 (Standardowo 150)
bf2_dodatkowy_armor_4 "200" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 4 (Standardowo 200)
bf2_dodatkowy_armor_5 "250" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 5 (Standardowo 250)
bf2_dodatkowy_armor_6 "300" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 6 (Standardowo 300)
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //
W takim przypadku będzie zapisywało na nick.// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0
new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}
new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]
bf2_help_url "http://misieq.silema...mxx/bf2webdocs"
#define ADMIN_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_RESET ADMIN_IMMUNITY
zamień na://#define KOLOROWY_SAY
#define KOLOROWY_SAY
zamień na://#define SQL
#define SQL
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0 | Ustawienia MySQL ] //
bf2rank_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2rank_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2rank_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2rank_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych
zamień na://#define VIP_BF2
#define VIP_BF2
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)
zamień na://#define PREFIX
#define PREFIX
CStrike
CSX
FakeMeta
Fun
Hamsandwich
nVault or MySQL (zależy jaką forme zapisu wybierzesz)
Napisane przez Gufinsky
w 13.02.2011 10:42
Napisane przez Gufinsky
w 12.02.2011 20:25
Napisane przez Gufinsky
w 12.02.2011 16:18
Napisane przez Gufinsky
w 12.02.2011 10:12
Napisane przez Gufinsky
w 09.02.2011 17:25
Konsola: sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina) Czat: /best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape /grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje /speed - dla VIPa zmienia speed /freeze - kupujemy granat zamrazajcy fps - komendy na szybsze bh /info - pokazuje info co posiada vip /drshop - pokazuje deathrun shop
////////// DeathRun Manager 1=włącz; 0=wyłącz Włącz/wyłącz plugin deathrun_toggle 1 Włącz/wyłącz blokowanie spray`ów deathrun_spray 1/ Włącz/wyłącz blokowanie komend radiowych deathrun_radio 1 Włącz/wyłącz dawanie USP dla CT deathrun_giveusp 0 Włącz/wyłącz strefę kupowania deathrun_removebz 1 Włącz/wyłącz usuwanie pieniędzy i czasu z ekranu HUD deathrun_hidehud 0 Włącz/wyłącz blokowanie pieniędzy deathrun_blockmoney 0 Włącz/wyłącz blokowanie komendy 'kill' w konsoli deathrun_blockkill 0 Włącz/wyłącz przenikanie przez innych graczy deathrun_semiclip 1/ Włącz/wyłącz system żyć, jeśli ustawione na 2, terroryści ze zwycięskiej drużyny otrzymają 1 punkt życia deathrun_lifesystem 2 Jeśli ustawione na 1, wyświetlana nazwa gry to 'Deathrun v3.0' deathrun_gamename 1 Włącz/wyłącz tracenie HP przez TT przy upadku z wysokości deathrun_terrnfd 1 ////////////// SpecList amx_speclist 1 Włączony / Wyłączony plugin. amx_speclist_immunity 1 / jesli 1 - gracze z flagą "a" nie bedą wyswietlani na liście 0 - gracze z flagą "a" bedą na liście. //////////// AFK KISS afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany. afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony. afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin. afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK. afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany. afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje. afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu. afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK. afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec. afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ). /////////// rekordy speeda sm_enabled "1" // 1 - Plugin włączony 0 - Plugin Wyłączony sm_upadte "0.1" // Co ile ma aktualizować się HUD (Napis z prawej strony ekranu) Standardowo 0.1 sm_terro "0" // 1 - Sprawdza również speed również u terro, 0 - nie sprawdza speeda u terro //////// FREEZE TRAPS freezetrap_distribute 2 freezetrap_limit 2 freezetrap_cost 8000 ////////// tl fix mp_timelimit_fix 19 mp_timelimit_restart 0 ////////// dont say ips ip_banviolators 0 // 1 - banowanie, 0 - sama podmiana tekstu /////////////// REASON KICKER amx_kick_r1 "Skracasz" amx_kick_r2 "Bugujesz" amx_kick_r3 "AFK" amx_kick_r4 "Spamujesz" amx_kick_r5 "Reklamujesz" amx_kick_r6 "Lamisz" amx_kick_r7 "Wyzywasz" ///////////////// przydzielanie tjm_join_team 2
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) ReasonKicker.amxx ; reason kicka plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here DeathrunManager.amxx ; Główny plugin DeathRuna DRM_trigger_hurt_fix.amxx ; DR hurt fix Deathrun_Shop.amxx ; DR shop /drshop speclist.amxx ; W rogu pokazuje ktos na obserwuje ad_manager.amxx ; reklama z [you] hpk.amxx ; kickuje graczy z duzym pingiem = 115 use_button_once.amxx ; tt moze tylko raz uzyc pulapki team_join.amxx ; wymusza dojscie do ct afkkisss.amxx ; kickuje afk timer.amxx ; rekordy map BestSpeed_Edition_v2.amxx ; rekordy speeda respawn.amxx ; /respawn - gdy mamy 8k$ odradzamy sie bunnyhop.amxx ; auto bh autobuyfix.amxx ; fix na crashe *** vip.amxx ; vip - wiecej info po wpisnaiu /info freezetraps.amxx ; granat zamrazajcy pulapki Galileo.amxx ; vote map Allow_round_finish.amxx ; pozwala dokonaczyc runde tl_fix.amxx ; staly timeleft swear_replacement.amxx ; cenzura dontsayips.amxx ; blokada reklamy ip drfps.amxx ; /fps
Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.
Napisane przez emblaze
w 29.07.2009 08:33
Instalacjaamx_goralmod 1 = on 0 = off
amx_palec_cost koszt palca
amx_piwo_cost koszt piwa
amx_oscypd_cost koszt oscypka duzego
amx_oscypm_cost koszt oscypka malego
amx_oscypk_cost koszt oscypka korbaczka
amx_oscypo_cost koszt oscypka ogromnego
Komendy klienta#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
Napisane przez Droso
w 18.03.2012 20:00
cod_killxp 35 // ilosc xp za killa cod_winxp 50 // ilosc xp za wygrana runde cod_bombxp 175 // xp za bombe cod_premiumkill 10 // o ile xp wiecej dawac premium za killa cod_revkit_time 3 //Jak długo ma wskrzeszać osobę. cod_revkit_health 75 // Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. cod_revkit_distance 100 // z jakiej odleglosci mozna max wskrze... cod_revkit_xpdefiling 10 // Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. cod_revkit_xpraise 20 // Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny cod_revkit_hpdefiling 30 // Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. cod_revkit_ile 10// Ile osób można wskrzesić na rundę.
#define nazwa_forum "www.amxx.pl" // zmien na swoja strone #define HP_ADD 3 // ile ma dawac hp w ciagu 1 sec (regeneracja) #define HP_MAX 98 // do ilu ma regenerowac #define REGENERACJA // postaw // aby wylaczyc regeneracje.
cod_addexp "Nick" "ExP to add" cod_remexp "Nick" "ExP to remove" cod_setlvl "Nick" "LvL to add" cod_giveitem "Nick" "Nr_Itemu" Na flage A
Napisane przez Libre
w 19.02.2008 21:35
Napisane przez DaddyKuba
w 28.12.2010 22:33
bb_color "250250250"Ustawiamy kolor RRRGGGBBB
- amxmodx - engine - fakemeta - hamsandwich
Napisane przez
gring0
w 21.02.2012 17:57