Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jakub Radzik - zdjęcie

Jakub Radzik

Rejestracja: 16.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.12.2011 14:19
-----

#116192 Ultimate Warm-Up 1.7:

Napisane przez naven w 03.03.2010 20:51

Witam, widząc wiele próśb o plugin posiadający tyle funkcji(głównie muza + wybór broni) postanowiłem napisać taki plugin.

Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.


Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
1   weapon_p228		//p228(pistolet)
2   weapon_scout    		//scout         
3   weapon_hegrenade		//granat HE
4   weapon_xm1014		//auto-pompa
5   weapon_mac10           	//uzi tt              
6   weapon_aug        		//aug      
7   weapon_elite               //elites        
8   weapon_fiveseven		//fiveseven
9   weapon_ump45		//b(3(2))
10   weapon_sg550		//autokampa cT
11   weapon_galil		//galil
12   weapon_famas		//famas
13   weapon_usp			//usp
14   weapon_glock18		//glock
15   weapon_awp  		//awp
16   weapon_mp5navy   		//MP5
17   weapon_m249       		//krowa
18   weapon_m3         		//pompa
19   weapon_m4a1        	//M4
20   weapon_tmp         	//tmp
21   weapon_g3sg1		//autokampa TT
22   weapon_deagle		//dgl
23   weapon_sg552		//sg552(tt)
24   weapon_ak47		//ak47
25   weapon_p90  		//P90
26   weapon_knife		//nóż
27   losowa broń z powyższych
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16


Zmiana dźwięku:
Line 64:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza") //zmieniamy play_muza na własną nazwę(bez rozszerzenia)

Line 446:
public plugin_precache() 
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
return PLUGIN_CONTINUE
}



Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124

Znajdź:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")

Zamień na:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)


Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
public plugin_precache() 
{
//zmieniamy nazwę także tutaj wg poniższego wzorca
precache_sound("misc/sound_name.wav"); // .wav version
precache_sound("misc/sound_name.mp3"); //MP3 version
}


Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:

W linii 129
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");

Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");

Postępujemy tak samo jak wyżej.

Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.


To do list(do zrobienia):
nic;p

Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy


Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#334872 [ROZWIĄZANE] SPADAJĄCE PREZENTY

Napisane przez MarWit w 16.12.2011 10:27

Łap.


#include <amxmodx>
#include <prezenty>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <ColorChat>

new const g_szPrefix[] = "Prezenty"

new const g_szWeaponNames[][] =
{
"weapon_glock18", "weapon_usp", "weapon_p228", "weapon_deagle", "weapon_fiveseven",
"weapon_elite", "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp",
"weapon_mac10", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_ak47", "weapon_awp",
"weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_galil", "weapon_g3sg1", "weapon_m249",
"weapon_sg552", "weapon_sg550", "weapon_aug", "weapon_scout"

};

new Gift:g_iPresents[4];

public plugin_init() {
register_plugin("Presents", "0.1", "MarWit")

g_iPresents[0] = register_gift("Paczka z granatami", "presentGrenadePack")
g_iPresents[1] = register_gift("Losowa bron", "presentRandomWeapon")
g_iPresents[2] = register_gift("Losowa ilosc $", "presentRadnomMoney")
g_iPresents[3] = register_gift("Apteczka", "presentAidKit")

register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}

public eventRoundInit()
{
gifts_clear_map();

for(new i=0; i<3; i++)
set_task(random_float(2.0, 12.0), "taskSpawnGift", i)
}

public taskSpawnGift(iPresent)
gift_spawn(g_iPresents[iPresent])

public presentGrenadePack(id)
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")

ColorChat(id, RED, "[%s]^x01 Zebrales^x04 Paczke z granatami!^x01 :D", g_szPrefix)
}

public presentRandomWeapon(id)
{
fm_give_item(id, g_szWeaponNames[random(sizeof(g_szWeaponNames))])

ColorChat(id, RED, "[%s]^x01 Zebrales^x04 Losowa bron!^x01 :D", g_szPrefix)
}

public presentRadnomMoney(id)
{
new iMoney = random_num(2000, 16000) + cs_get_user_money(id)
iMoney = iMoney > 16000 ? 16000 : iMoney
cs_set_user_money(id, iMoney)

ColorChat(id, RED, "[%s]^x01 Zebrales^x04 Losowa ilosc $!^x01 :D", g_szPrefix)
}

public presentAidKit(id)
{
set_pev(id, pev_health, 100.0)

ColorChat(id, RED, "[%s]^x01 Zebrales^x04 Aptecze!^x01 :D", g_szPrefix)
}

  • +
  • -
  • 1