To jest proste:
1.Dekompilujesz model
2.Importujesz go np. do programu MilkShape 3D
3.Zaznaczasz modelu do którego jest przypisany model
4.W zakładce materials dodajesz to nową texture i przypisujesz do zaznaczonego modelu
5.Zastępujesz plik .smd
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Epal
w 12.12.2016 16:51
Napisane przez Wielkie Jol
w 19.10.2014 17:23
Proponuję takie rozwiązanie, gdyż tak jak powiedziałem, po rozpoczęciu się gry nazwę serwera można z łatwością zmienić, a tym sposobem będzie nazwa sprawdzana co jakiś czas.
#define CZAS 15.0
#include <amxmodx>
new const nazwa_serwera[] = ""; // Nazwa serwera
new const ip_serwera[] = ""; // IP
public plugin_init() {
register_plugin("nazwa", "1.0", "nazwa_autora");
set_task(CZAS, "Sprawdz", _, _, _, "b", _);
new g_IP[33];
if(equali(g_IP, ip_serwera)){
server_print("Dane IP prawidlowe");
}else{
server_print("Dane IP nieprawidlowe");
set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze.");
}
}
public Sprawdz(){
new SerwerName[64];
get_cvar_string("hostname", SerwerName, 63);
if(equal(SerwerName, nazwa_serwera)){
server_print("Nazwa serwera prawidlowa");
}else{
server_print("Nazwa serwera nieprawidlowa");
set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze.");
}
}
Napisane przez Petpat
w 19.10.2014 17:20
new const nazwa_serwera[] = ""; // Nazwa serwera new const ip_serwera[] = ""; // IPTą w plugin_init()
new g_IP[33];
new SerwerName[64];
get_user_ip(0, g_IP, charsmax(g_IP));
get_cvar_string("hostname", SerwerName, 63);
if(equali(g_IP, ip_serwera) && equal(SerwerName, nazwa_serwera)){
server_print("Dane prawidlowe");
}else{
server_print("Dane nieprawidlowe");
set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze.");
}
Napisane przez Petpat
w 19.10.2014 17:13
#include <amxmodx>
new const nazwa_serwera[] = ""; // Nazwa serwera
new const ip_serwera[] = ""; // IP
public plugin_init() {
register_plugin("nazwa", "1.0", "nazwa_autora");
new g_IP[33];
new SerwerName[64];
get_user_ip(0, g_IP, charsmax(g_IP));
get_cvar_string("hostname", SerwerName, 63);
if(equali(g_IP, ip_serwera) && equal(SerwerName, nazwa_serwera)){
server_print("Dane prawidlowe");
}else{
server_print("Dane nieprawidlowe");
set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze.");
}
}
O to Ci chodziło może ?
Napisane przez Spalony
w 02.05.2014 10:22
Gotowe do sprawdzenia, łap.
zp_extra_plazmagun.sma 19,38 KB 103 Ilość pobrań
zp_extra_plazmagun.amxx
Napisane przez Kot-CSHH
w 24.07.2013 20:48
Napisane przez Indoor
w 25.07.2013 01:05
Jeśli dobrze zrozumiałem HUD ma być nad liczbą "HP" i "Armor"
Sprawdź:
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.89, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1) ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD]



Moja zawartość