Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

*@d3x* - zdjęcie

*@d3x*

Rejestracja: 07.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.01.2012 23:32
-----

#341225 Spar plugin

Napisane przez adanos w 28.12.2011 19:29

Zobacz
http://amxx.pl/topic...x-match-deluxe/

http://amxx.pl/topic...ver-game-m-osg/
  • +
  • -
  • 1


#321894 Wysyłanie E-Mail'a

Napisane przez MarWit w 14.11.2011 16:40

Cześć! :)
Mam pytanie, jak można wysłać e-maila w c++ nie bawiąc sie winsock'iem ( chyba że ktoś posiada gotowy kod ).
  • +
  • -
  • 1


#336909 Gry na Xbox 360

Napisane przez MarWit w 20.12.2011 12:34

AC 2 i wyzej - zarabista gra. W podobnym klimacie jest jescze PoP. Jak chcesz jakas dobra strzelanke sp jak i mp bierz HALO badz bf ( bc2 lub 3 ) / cod ( black ops lub mw3 ). Z gier bardziej logicznych to Portal 2, a z muzycznych zdecydowanie GH/RB. A jak chcesz jakas samochodowke to TYLKO I WYLACZNIE Forza Motosports ( lub PGR ). Chyba najlepsza gra samochodowa na konsole.
  • +
  • -
  • 1


#336941 Gry na Xbox 360

Napisane przez TySiu w 20.12.2011 13:39

MarWit w HALO grałem i nawet fajne :) Pożyczyłem na razie od kolegi PES 09 oraz COD MW2 , i zastanawiam się nad kupnem BF3 , ale może mi ktoś powiedzieć czy to prawda , że żeby grać jest potrzebny dostęp do internetu ?


#336238 [ROZWIĄZANE] Klawisze Funkcyjne.

Napisane przez MarWit w 18.12.2011 19:48

http://h10025.www1.h...cname=c02035108
  • +
  • -
  • 1


#329419 One Player to Block.

Napisane przez Najkon w 04.12.2011 16:57

Ten plugin w opisie dziala poprawnie, lecz ... Admin może przenosić wszystkie blocki(prawidlowo) ale za to każdy gracz może również ukraść dla admina klocki(zle)

Chciałbym aby bylo zablokowane tak jaki dla graczy kradniecie klockow dla admina.

sma:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <basebuilder>
#define PLUGIN "One Player To Block"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
#define SetLastMover(%1,%2)   ( set_pev( %1, pev_iuser4, %2 ) )
#define FLAG ADMIN_BAN
#define MAXENTS 1024
new pAdmin,pInfo,pInfoText;
new g_iMaxPlayers
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
pAdmin = register_cvar("bb_one_admin","1")
pInfo = register_cvar("bb_one_info","1")
pInfoText = register_cvar("bb_one_text","Ten klocek nalezy juz do <name>")
}
public bb_grab_post(id,ent){
if(get_pcvar_num(pAdmin) && get_user_flags(id)&FLAG){
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(pev(ent,pev_euser4) != id && pev(ent,pev_euser4) != 0){
  static iLast;
  iLast = pev(ent,pev_iuser4);
  bb_drop_user_block(id);
  SetLastMover(ent,iLast);
  if(get_pcvar_num(pInfo)){
   static szText[128],szName[64]
   get_pcvar_string(pInfoText,szText,charsmax(szText));
   get_user_name(iLast,szName,charsmax(szName));
   replace_all(szText,charsmax(szText),"<name>",szName);
   client_print(id,print_chat,szText);
  }
}
else
{
  set_pev(ent,pev_euser4,id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bb_buildphase_started(){
for (new iEnt = g_iMaxPlayers+1; iEnt < MAXENTS; iEnt++)
{
  if (pev_valid(iEnt))
  {
   new szClass[10], szTarget[7];
   pev(iEnt, pev_classname, szClass, 9);
   pev(iEnt, pev_targetname, szTarget, 6);
   if (!equal(szClass, "func_wall") || equal(szTarget, "ignore")){
    continue;
   }
   set_pev(iEnt,pev_euser4,0);
  }
}
}

ref
  • +
  • -
  • 1


#329895 MySQL /klasa - 1 lvl

Napisane przez Najkon w 03.12.2011 23:31

Więc, mam coda z zapisem mysql gdyż na nvault mi się usuwały lvle (dziwne ...) no ale dobra, teraz gdy ktoś wchodzi na serwer i wyświetla się menu z klasami pokazuje przy każdej klasie 1 lvl. A gdy np. wybiorę klasę którą ciągle gram to pokazuje normalny lvl.

Po prostu nie wyświetla dobrego lvlu w /klasa obok klas :D

Nie potrafiłby ktoś naprawić ?

Załączony plik  QTM_CodModsql.sma   53,93 KB  45 Ilość pobrań
  QTM_CodModsql.amxx
  • +
  • -
  • 1


#331190 Base Builder 5.4

Napisane przez Najkon w 07.12.2011 13:56

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
		  
}

public client_PreThink(id)
{
	if(get_user_button(id) & IN_USE && (get_user_oldbutton(id) & IN_USE)) +przenies
}

Bardziej chodziło mi o zrobienie to w get_user_button :S Powinno dzialac - jeśli nie to popraw mnie ktoś :D
  • +
  • -
  • 1


#331381 Base Builder 5.4

Napisane przez Muzzi w 07.12.2011 20:39

Try:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}

public client_PreThink(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_USE && (get_user_oldbutton(id) & IN_USE)) client_cmd(id, "+przenies");
}

  • +
  • -
  • 1