Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DramaticMuffin - zdjęcie

DramaticMuffin

Rejestracja: 04.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.05.2013 20:11
-----

#438280 Paczka Perków by NothiNg

Napisane przez иєxт w 30.07.2012 15:40

W paczce znajdują się perki podstawowe i dodatkowe ..
Od razu mówię że perki nie moje, może z 2 :D
Dodaję tą paczkę dla ułatwienia :)
W paczce znajduje się 95 perków

opis:
Spoiler


Instalacja:
Z folderu plugins wrzucamy wszystkie pliki do folderu plugins na naszym serwerze
Tak samo postępujemy z folderem scripting .
Następnie modele do models
dźwięki czyli sound do folder sound
tak samo ze sprites :)

/Edit 28.03.2013 Perki nie powinny już bugować he

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#542229 [ROZWIĄZANE] klasa 1/1 nóż, rakieta, nie słychać kroków

Napisane przez GT Team w 11.05.2013 15:32

usuń to w TakeDamage
if(!(damagebits & DMG_BULLET))

				return HAM_IGNORED;



#542159 [ROZWIĄZANE] klasa 1/1 nóż, rakieta, nie słychać kroków

Napisane przez GT Team w 11.05.2013 12:47

edyowałem, tylko zamień
&
na
&
tzn te & a m p;


#542156 [ROZWIĄZANE] klasa 1/1 nóż, rakieta, nie słychać kroków

Napisane przez GT Team w 11.05.2013 12:42

zamień
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
na
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
I tylko tyle co do 1/1 i 1/3. A kroki to zamień
public cod_class_enabled(id){		set_user_footsteps(id, 1);		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))	{		client_print(id, print_chat, "[Marine] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")		return COD_STOP;	}	ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;	cs_set_user_defuse(id, 1);	ma_klase[id] = true;   	return COD_CONTINUE;	}
na
public cod_class_enabled(id)
{	
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Marine] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
        set_user_footsteps(id, 1);
	return COD_CONTINUE;
}