Jedynie set_task.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Last One
Rejestracja: 22.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.12.2024 13:06





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 76
- Odwiedzin: 3 073
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Brzyska Wola
#682006 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 09.01.2015 20:12
#682039 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 09.01.2015 23:17
#682123 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez grankee
w 10.01.2015 12:30
public PokazSprite(attacker, Sprites: sprite) { if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; static origin[3]; get_user_origin(attacker, origin); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin); write_byte(TE_SPRITE); write_coord(origin[0]); write_coord(origin[1]); write_coord(origin[2]+65); write_short(gPluginSprites[sprite][sdPointer]); write_byte(10); write_byte(250); message_end(); set_task(0.1,"PokazSprite",attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }Sprobuj tak ale nie wiem czy bedzie dzialac poprawnie poniewaz w PokazSprite masz dwa argumenty.
To nie ma prawa działać, może jedynie generować error logi, robiąc task wysyłasz tylko id do funkcji, która oczekuje dwóch argumentów.
#682121 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez grankee
w 10.01.2015 12:25
#682018 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 09.01.2015 20:57
public PokazSprite(attacker, Sprites: sprite) { if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; static origin[3]; get_user_origin(attacker, origin); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin); write_byte(TE_SPRITE); write_coord(origin[0]); write_coord(origin[1]); write_coord(origin[2]+65); write_short(gPluginSprites[sprite][sdPointer]); write_byte(10); write_byte(250); message_end(); set_task(0.1,"PokazSprite",attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }
Sprobuj tak ale nie wiem czy bedzie dzialac poprawnie poniewaz w PokazSprite masz dwa argumenty.
#682010 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez psilocybe
w 09.01.2015 20:21
#682156 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 10.01.2015 14:51
#682206 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 10.01.2015 17:26
#682256 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 10.01.2015 20:48
Tylko ze jezeli wstawiasz to na serwer to nic z tego nie da ze edytujesz hud.txt na serwerze. Hud.txt musi byc zmienione w plikach gracza a z tego co wiem to regulamin forum zabrania tego. Nie otrzymasz pomocy z wyswietlaniem sprita w hud i manipulowaniem hud.txt
A jezeli chodzi o temat to moze zmien sposob wyswietlania na ten.
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin_gracza) write_byte(TE_SPRITETRAIL) // TE ID write_coord(origin_gracza[0]) // x write_coord(origin_gracza[1]) // y write_coord(origin_gracza[2]) // z write_coord(origin_gracza[0]) // x write_coord(origin_gracza[1]) // y write_coord(origin_gracza[2]) // z write_short(sprite_twoje]) // Sprite Index write_byte(1) // Count write_byte(50) // Life - Dlugosc trwania w 0.1 czyli 5 sec jest teraz write_byte(8) // Scale write_byte(1) // Velocity Along Vector ... tu zostaw na 1 write_byte(1) // Rendomness of Velocity ... tu zostaw na 1 message_end();
Teraz jezeli chcesz aby sprite wyswietlalo sie nad zabitym graczem to w public death pobierasz jego origin i przesylasz tutaj.
#681131 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez grankee
w 06.01.2015 05:12
#681158 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez Wielkie Jol
w 06.01.2015 10:45
#681161 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez ex0
w 06.01.2015 10:51
Co do dHuda to sprawa prosta.
Wywołujesz po prostu go w momencie zabicia także nie problem.
Model jest robiony na zamówienie więc nie bardzo. Chodzi tu po prostu o to, żeby zaraz po zabiciu drugiego gracza z noża jego standardowy model został zamieniony na mój o nazwie np. gift.mdl. Całość to po prostu wyjęcie prezentu po zabiciu
. Ważne jest również to, żeby podczas wyjmowania prezentu, nie mógłbym zmieniać broni, żeby animacja doszła do końca.
Kolego, ale ktokolwiek wchodzący na Twój serwer i tak będzie miał w swoich plikach CS'a ten model, także co to za problem?
//
Co do tematu, najprościej chyba będzie po zabiciu zrobić Thinka odnośnie sprecachowania modelu tak?
Model jest konkretnie modelem czy animacją?
#681478 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez psilocybe
w 07.01.2015 14:40
Model to model czy animacja? Wtf?
Domyślam się że model jest robiony na podstawie v_knife.mdl, więc i sekwencje powinny być zachowane. Przy wyjęciu broni(zmianie modelu v_*.mdl) zawsze jest sekwencja(animacja) 'draw' i tu nic nie trzeba zmieniać.
W innym wypadku plugin będzie potrzebował kilku linijek więcej
Odnośnie zachowania modelu to tak jak pisali, wchodzę na serwer i go mam na dysku, nie da się tego zabezpieczyć, no chyba że na serwer hasło założysz
Wracając do tematu taki plugin nie będzie zbyt skomplikowany, wszystko zależy wg. mnie od jakości owego modelu i jego animacji (sekwencji).
#681486 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez Wielkie Jol
w 07.01.2015 15:12
#681560 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez psilocybe
w 07.01.2015 18:36
Co do blokady zmiany broni to będzie gorzej. Nie da się tego zablokować wprost, bo nawet jeśli w przypadku próby zmiany dasz nazad nóż to podejrzewam, że animacja wyjęcia odegra się na nowo.
Z ciekawości skleciłem taki plugin i rzeczywiście jest problem z zablokowaniem tego. Można zablokować np. klawisze 'slot1', 'slot2' ? Tylko bez sensu trochę, bo jeżeli zabijesz z kosy kogoś, dostaniesz prezent i i zablokujesz zmianę broni a w zasięgu jest drugi przeciwnik to jesteś bezbronny. Dodam że zmiana na 1 sekundę jest zbyt krótka, testowałem i wg. mnie przynajmniej 3 sekundy musisz dać nowy model, wtedy fajnie wygląda wg. mnie.
Ja bym zrobił tak, że po zabiciu z kosy dostajesz ten prezent, zmienia Ci model na prezent i jest hud itp. ale możesz zmienić broń a po powrocie do kosy masz nadal model prezentu (np. dopóki nie zginiesz lub jak wolisz).
Rozumiesz o co mi chodzi?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Last One
- Regulamin