Jedynie set_task.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Last One
Rejestracja: 22.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.12.2024 13:06




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 76
- Odwiedzin: 3 464
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Brzyska Wola
#682006 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 09.01.2015 20:12
#682039 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 09.01.2015 23:17
#682123 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez grankee
w 10.01.2015 12:30
public PokazSprite(attacker, Sprites: sprite) { if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; static origin[3]; get_user_origin(attacker, origin); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin); write_byte(TE_SPRITE); write_coord(origin[0]); write_coord(origin[1]); write_coord(origin[2]+65); write_short(gPluginSprites[sprite][sdPointer]); write_byte(10); write_byte(250); message_end(); set_task(0.1,"PokazSprite",attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }Sprobuj tak ale nie wiem czy bedzie dzialac poprawnie poniewaz w PokazSprite masz dwa argumenty.
To nie ma prawa działać, może jedynie generować error logi, robiąc task wysyłasz tylko id do funkcji, która oczekuje dwóch argumentów.
#682121 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez grankee
w 10.01.2015 12:25
#682018 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 09.01.2015 20:57
public PokazSprite(attacker, Sprites: sprite) {
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
static origin[3];
get_user_origin(attacker, origin);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin);
write_byte(TE_SPRITE);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]+65);
write_short(gPluginSprites[sprite][sdPointer]);
write_byte(10);
write_byte(250);
message_end();
set_task(0.1,"PokazSprite",attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Sprobuj tak ale nie wiem czy bedzie dzialac poprawnie poniewaz w PokazSprite masz dwa argumenty.
#682010 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez psilocybe
w 09.01.2015 20:21
#682156 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 10.01.2015 14:51
#682206 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 10.01.2015 17:26
#682256 Wydłużeni czasu trwania Sprite'a
Napisane przez NiczegoWinien
w 10.01.2015 20:48
Tylko ze jezeli wstawiasz to na serwer to nic z tego nie da ze edytujesz hud.txt na serwerze. Hud.txt musi byc zmienione w plikach gracza a z tego co wiem to regulamin forum zabrania tego. Nie otrzymasz pomocy z wyswietlaniem sprita w hud i manipulowaniem hud.txt
A jezeli chodzi o temat to moze zmien sposob wyswietlania na ten.
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin_gracza)
write_byte(TE_SPRITETRAIL) // TE ID
write_coord(origin_gracza[0]) // x
write_coord(origin_gracza[1]) // y
write_coord(origin_gracza[2]) // z
write_coord(origin_gracza[0]) // x
write_coord(origin_gracza[1]) // y
write_coord(origin_gracza[2]) // z
write_short(sprite_twoje]) // Sprite Index
write_byte(1) // Count
write_byte(50) // Life - Dlugosc trwania w 0.1 czyli 5 sec jest teraz
write_byte(8) // Scale
write_byte(1) // Velocity Along Vector ... tu zostaw na 1
write_byte(1) // Rendomness of Velocity ... tu zostaw na 1
message_end();
Teraz jezeli chcesz aby sprite wyswietlalo sie nad zabitym graczem to w public death pobierasz jego origin i przesylasz tutaj.
#681131 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez grankee
w 06.01.2015 05:12
#681158 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez Wielkie Jol
w 06.01.2015 10:45
#681161 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez ex0
w 06.01.2015 10:51
Co do dHuda to sprawa prosta.
Wywołujesz po prostu go w momencie zabicia także nie problem.
Model jest robiony na zamówienie więc nie bardzo. Chodzi tu po prostu o to, żeby zaraz po zabiciu drugiego gracza z noża jego standardowy model został zamieniony na mój o nazwie np. gift.mdl. Całość to po prostu wyjęcie prezentu po zabiciu
. Ważne jest również to, żeby podczas wyjmowania prezentu, nie mógłbym zmieniać broni, żeby animacja doszła do końca.
Kolego, ale ktokolwiek wchodzący na Twój serwer i tak będzie miał w swoich plikach CS'a ten model, także co to za problem?
//
Co do tematu, najprościej chyba będzie po zabiciu zrobić Thinka odnośnie sprecachowania modelu tak?
Model jest konkretnie modelem czy animacją?
#681478 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez psilocybe
w 07.01.2015 14:40
Model to model czy animacja? Wtf?
Domyślam się że model jest robiony na podstawie v_knife.mdl, więc i sekwencje powinny być zachowane. Przy wyjęciu broni(zmianie modelu v_*.mdl) zawsze jest sekwencja(animacja) 'draw' i tu nic nie trzeba zmieniać.
W innym wypadku plugin będzie potrzebował kilku linijek więcej ![]()
Odnośnie zachowania modelu to tak jak pisali, wchodzę na serwer i go mam na dysku, nie da się tego zabezpieczyć, no chyba że na serwer hasło założysz ![]()
Wracając do tematu taki plugin nie będzie zbyt skomplikowany, wszystko zależy wg. mnie od jakości owego modelu i jego animacji (sekwencji).
#681486 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez Wielkie Jol
w 07.01.2015 15:12
#681560 Zamiana modelu noza po zabiciu
Napisane przez psilocybe
w 07.01.2015 18:36
Co do blokady zmiany broni to będzie gorzej. Nie da się tego zablokować wprost, bo nawet jeśli w przypadku próby zmiany dasz nazad nóż to podejrzewam, że animacja wyjęcia odegra się na nowo.
Z ciekawości skleciłem taki plugin i rzeczywiście jest problem z zablokowaniem tego. Można zablokować np. klawisze 'slot1', 'slot2' ? Tylko bez sensu trochę, bo jeżeli zabijesz z kosy kogoś, dostaniesz prezent i i zablokujesz zmianę broni a w zasięgu jest drugi przeciwnik to jesteś bezbronny. Dodam że zmiana na 1 sekundę jest zbyt krótka, testowałem i wg. mnie przynajmniej 3 sekundy musisz dać nowy model, wtedy fajnie wygląda wg. mnie.
Ja bym zrobił tak, że po zabiciu z kosy dostajesz ten prezent, zmienia Ci model na prezent i jest hud itp. ale możesz zmienić broń a po powrocie do kosy masz nadal model prezentu (np. dopóki nie zginiesz lub jak wolisz).
Rozumiesz o co mi chodzi?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Last One
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

