Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kijkol - zdjęcie

kijkol

Rejestracja: 19.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2017 18:36
-----

#697081 Odświeżanie danych i zapis do bazy sql co x sekund

Napisane przez sebul w 12.04.2015 11:10

W ogóle źle do tego podchodzisz. Najpierw musisz wczytać jakiś swój config, gdzie masz wartość co ile ma odświeżać, a potem w pliku gdzie ma się wyświetlać wartość utworzyć skrypt js, który będzie wywoływał inny plik, gdzie będziesz mieć zapytanie sql i w tym pliku musisz zwrócić jsona, czyli http://php.net/manua...json-encode.php. No a potem już podobnie jak to robisz, czyli w funkcji js, jak już dostaniesz jsona, to wrzucasz zwróconą wartość do kontenera timer. A teraz trochę pseudo kodu, bo pewnie się Ci przyda.

// Plik gdzie ma się coś odświeżać
<?php include config ?>

<div id="timer"></div>

<script type="text/javascript">
$(function() {
	odswiezanie();
	setInterval(odswiezanie, sekundy_z_cfg);
}

var odswiezanie = function() {
	$.post('timer.php', {
		nick: jakiś_nick_czy_zmienna
	}, function(data) {
		$('#timer').html(data.wartosc);
	}, 'json');
}
</script>


// Plik gdzie masz zapytanie
$nick = $_POST['nick'];

//Twoje zapytanie

echo json_encode(array('wartosc' => $wynik_zapytania));
I polecam używać mysqli, a najlepiej PDO.
  • +
  • -
  • 1


#696900 [ROZWIĄZANE] Zapis do bazy sql po wybraniu danych z pętli

Napisane przez ParadisO w 11.04.2015 08:21

Zamiast 3 pierwszych query zrób jedno bo Ci tyle nie potrzeba

$query = "UPDATE gra_budynki SET ilosc = '$ilosc1' , zysk = '$zysk1' , cena = '$cena1'  WHERE nick='$nick' AND id_budynek = '$id'";

Czasami problemem są ' ' spróbuj je usunąć i zobacz czy przejdzie.

 

Jeżeli nie to podaj jakie kolumny masz w tabeli gra_budynki


  • +
  • -
  • 1


#696906 [ROZWIĄZANE] Zapis do bazy sql po wybraniu danych z pętli

Napisane przez plx211 w 11.04.2015 09:30

wyświetl sobie zawartość zmiennych, oraz odpal zapytanie z konsoli (aby zobaczyć czy na pewno działa)


  • +
  • -
  • 1


#602878 Czy istnieje prosty skrypt forum

Napisane przez exexe w 07.01.2014 19:18

Może zainteresuje Cię Vanilla?

Jest lekka, darmowa, spełnia Twoje wymagania i słyszałem o niej raczej same dobre rzeczy.

Mi nie przypadła do gustu, ale Tobie może się spodobać.

 

http://vanillaforums.org/


  • +
  • -
  • 1


#601653 [ROZWIĄZANE] Jak poprawić sortowanie

Napisane przez Gh0st w 05.01.2014 10:29

$wynik = mysql_query("SELECT * FROM `kn_bezeqa` ORDER BY lvl")

na

$wynik = mysql_query("SELECT * FROM `kn_bezeqa` ORDER BY `lvl` ASC")

  • +
  • -
  • 1


#552602 [ROZWIĄZANE] Wyświetlanie danych po wciśnięciu guzika akcji w pętli

Napisane przez ZepA*** w 06.07.2013 09:19

W warunku 

  1. if(isset($_POST['ok1']))

Nie możesz używać zmiennej $to poniewaz taka zamienna nie istnieje.

Do formularza musisz dopisac taką linikę:

<input type="hidden" name="twojanazwa" value="'.$to.'" />

Później zmieniasz to:

if(isset($_POST['ok1']))
{	
			echo '<div class="message"><center>Test skrót::<b> '.$to; 
			echo '</div>';
}

Na to:

if(isset($_POST['ok1']))
{	
			echo '<div class="message"><center>Test skrót::<b> '.$_POST['twojanazwa']; 
			echo '</div>';
}

  • +
  • -
  • 1


#540357 Zapis sql

Napisane przez GwynBleidD w 05.05.2013 02:32

Można to zrobić na 2 sposoby co najmniej. Jednym z nich jest umieszczenie SELECT i UPDATE w jednym zapytaniu, oddzielone średnikiem. AMX odczyta tylko rezultat pierwszego (w ThreadQuery tak jest, w trybie "liniowym" można przełączyć na następny result set) więc SELECT musi być przed UPDATE. Drugim sposobem jest wrzucenie tylko UPDATE i w handle badanie co zwróci SQL_AffectedRows. Jeśli zwraca 0, oznacza to że nic nie zostało zaktualizowane, czyli brak jest rekordów odpowiadających podanemu zapytaniu. Czyli konta brak. Są to oczywiście rozwiązania do upchnięcia w jednym zapytaniu :)


  • +
  • -
  • 1


#540016 Zapis sql

Napisane przez GwynBleidD w 03.05.2013 23:28

Jeśli nakreślisz do czego ma służyć takowy zapis, to łatwiej będzie coś ogarnąć. Rzadko wymaga się przy zapisywaniu czegoś wyświetlenia komunikatu, częściej się po prostu dodaje (np rekord z expem gracza, czy coś).

 

http://amxx.pl/topic...in-baza-danych/

Obejrzyj mój poradnik o SQL, może coś Cię tam natchnie, jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi, napisz co dokładnie chcesz uzyskać, może nawet rozszerzę poradnik o to ;)


  • +
  • -
  • 1


#537594 Moce dla klas

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 26.04.2013 11:40

Złodziej: 115hp, mp5, moze rzucac nozem, 1/5 szansy na kradziez kasy, na nozu laduje predkosc chodzu, ale gdy zmienia na inna bron traci sie, i jeszcze ma 0/6 szansy,ze nie bedzie trafialny w glowe :)

 

Wilkołak: 120hp, co 10s laduje sobie 10hp, chyba skok w powietrzu(albo cos zwiazanego ze skokiem)

 

 


  • +
  • -
  • 2


#537725 Moce dla klas

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 26.04.2013 19:48

Zrobie Ci wszystkie, ale nie na raz :P

 

Wampir: 110hp, gdy strzela w przeciwnika leczy sie (3hp), 

 

Talic: 160hp, premium, otrzymuje mniej obrazen o 10, na start 100armoru


  • +
  • -
  • 1


#537751 Moce dla klas

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 26.04.2013 21:02

RycerzZaglady: 100hp, po zginieciu wybucha zadajac 75+inteligencja, na nozu laduje wieksze obrazenia z pierwszego strzalu (+5 za kazdym zaladowaniem), 1/4 szansy na zabranie 400golda wrogowi

 

Premium: premium, 160hp, dostaje m4a1 i naboje do awp, moze stawiac pulapki z granatow(PPM), 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#537779 Moce dla klas

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 26.04.2013 22:35

Elfa Ci nie opisuje, bo jest zbugowany(chyba, ze chcesz)

 

Kaplan: 125hp, dostaje DEAGLE i Tarcze, no nozu laduje +100hp, jego skill(e) to tarcza(promien od gracza do sojusznika) uzywana na sojuszniku, ktory jest widzialny dodaje ona 40hp i DMG*0.4(czyli mniejszy), i jeszcze cos jest zwiazanego z aniolem(chyba ten co ma tarcze moze sie unosic, ale nie wiem) :)

-zablokowane te reczy:

register_clcmd("cl_setautobuy","block")
	register_clcmd("cl_autobuy","block")
	register_clcmd("cl_setrebuy","block")
	register_clcmd("cl_rebuy","block")
	register_clcmd("drop","block")
	register_clcmd("buy","block")
	register_clcmd("fn57","block")
	register_clcmd("m3","block")
	register_clcmd("autoshotgun","block")
	register_clcmd("mac10","block")
	register_clcmd("tmp","block")
	register_clcmd("mp5","block")
	register_clcmd("ump45","block")
	register_clcmd("p90","block")
	register_clcmd("galil","block")
	register_clcmd("ak47","block")
	register_clcmd("scout","block")
	register_clcmd("sg552","block")
	register_clcmd("awp","block")
	register_clcmd("g3sg1","block")
	register_clcmd("famas","block")
	register_clcmd("m4a1","block")
	register_clcmd("bullpup","block")
	register_clcmd("sg550","block")
	register_clcmd("m249","block")
	register_clcmd("shield","block")
	register_clcmd("primammo","block")
	register_clcmd("nvgs","block")

Demon: 145h, daleko skacze(longjump, wystarczy, ze nacismiemy KUCANIE, zmniejszona grawitacja, na nozu laduje wysysanie zycia przeciwnikowi, gdy go trafisz.


  • +
  • -
  • 1


#537772 Moce dla klas

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 26.04.2013 22:13

Korlic: 130hp, premium, co 5sekund laduje sobie 5hp, otrzymuje mniejsze obrazenia o 5, zadaje obrazenia wieksze o 5, gdy zabije wroga dostaje 10hp, wieksza predkosc na nozu, gdy zmienisz na inna bron tracisz.

 

LodowyGolem: 200hp, gdy strzela z pistoletow spowalnia wroga na 15sekund, gdy rzuci FB to w odleglosci 60+(int*2) to odkrywa istoty niewidzialne i spowalnia je (dziala to 5sekund)(chyba tak jest, ale raczej), i chyba tez to dziala na C4(ale tego jestem jeszcze bardziej mniej pewny), na nozu dostaje dodatkowe pociski, 

-zablokowane bronie: SG550, MAC10, AUG, XM1014, P90, TMP, MP5, UMP45, M4A1, AWP, G3SG1, SG552, SCOUT, M3, M249, ak47, tarcza

I tak ogolnie to ma tylko pistolety i noz oraz granaty


  • +
  • -
  • 1


#537766 Moce dla klas

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 26.04.2013 21:53

Maddawc: 130hp, premium, z noza dostaje 2razy wieksze obrazenia, moze rzucac nozem, 10/28 sznasy na zespawnowanie sie z bronia.

Najlepiej jakbys sobie chyba zmienil w tej klasie"public diablo_damage_class_taken" na "public diablo_damage_class_do", poniewaz to klasa premium i chyba powinna miec 2razy wiekszy dmg z noza a nie dostawac 2razy wiekszy :)

 

Mistrz cieni: 120hp, 195 z 225widocznosci, na nozu laduje redukcje widocznosci +3 max 30, i albo ma dodatkowy cien swojej postaci, ktory zmyla przeciwnika albo cos w tym stylu, sprawdz to :) 


  • +
  • -
  • 2


#532269 Zapisywanie danych bez tworzenia tabeli.

Napisane przez K!113r w 06.04.2013 22:36

Jeżeli tabela jest to czemu ma nie zapisać?
Najpierw sprawdź (najlepiej przy dołączeniu gracza na serwer) czy widnieje jego nick w bazie, jak nie to go dodasz, potem tylko dodajesz punkty.
  • +
  • -
  • 1