Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dragon1020 - zdjęcie

Dragon1020

Rejestracja: 17.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.08.2016 20:27
-----

#683546 Prośba o poprawienie klasy z bezlikiem ammo na czas (task)

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 18.01.2015 11:55

A za co odpowiada ten znak ? "="

Bo jeśli >20 to jak będzie większy niż 20 a >=20 to znaczy, że jak bedzie 20 lub wyższy lvl ?

 

 

Sprawdziłem i bezlik działa non stop po wypisaniu powyższego kodu

Coś mi się pomieszało :(

if(!is_user_alive(id) || cod_get_user_level(id) < 50)
        return;

Tak możesz dać, lub z wiadomością:

public cod_class_skill_used(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    
    if(cod_get_user_level(id) < 50)
    {
        ColorChat(id, RED, "Musisz miec 50 poziom by uzyc mocy");
        return;
    }
    
    if(wykorzystal[id])
    {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz bezlik ammo.");
        return;
    }

  • +
  • -
  • 1


#683271 Prośba o poprawienie klasy z bezlikiem ammo na czas (task)

Napisane przez ogieR8 w 17.01.2015 11:54

Tak jak poprzednik, do enabled'a. A co do tego:

public CurWeapon(id) {
if(!is_user_connected(id) || !ma_klasa[id] || !wlaczone[id]) return;


set_user_clip(id, 2);
}

Tobie brakowało 3 warunku '!wlaczone[id]', czyli inaczej zapisane: 'wlaczone[id] == 0'. Jesli wlaczone 0, czyli nie jest wlaczone, na logike. A skoro wlaczone nie jest, to return'uj. Przez to, ze Tobie tego brakowało.. Nie wazne czy kliknales, czy nie.. warunki byly spelnione: gracz jest podlaczony i gracz ma ta klase - wiec daj mu bezlik ammo. A moj kod (dodanie zmiennej wlaczone, przypisanie jej wartosci gdy klika i gdy mija czas oraz ten warunek) dal efekt: jesli ma klase, jest podlaczony I MA WLACZONE - to daj bezlik  :) Chyba juz rozumiesz.

 

Łopatologicznie. 


  • +
  • -
  • 1


#683117 Prośba o poprawienie klasy z bezlikiem ammo na czas (task)

Napisane przez ogieR8 w 16.01.2015 08:25

Dopiero wstałem i myślenie wyłączone, ale myślę, że błąd jest w CurWeapon. set_user_clip z mode =1 i =2 ustawia bezlik, tak ? Bo nie w temacie z tym stock'iem.. Jeśli tak to cały czas ta klasa to ma, gdy zmieni broń, bo nie jest t żaden warunek czy clip jest aktywowany czy co :X

 

Nie wiem czy to dobra metoda i zadziała, nie mam cod'a, więc nie stetuje, ale.. dziwna moda weszłą w życie z pustymi liniami, która zaburza mój ład i czytelność.. irytujące. Linie liniami, ale jak nie chcę Wam się tabulacji robić to używajcie chociaż tego.. http://codegenerators.pl/

 

http://wklej.to/DnYvb

 

Aha, mam codmod.inc bez pancerza i nie chciało mi się skompilować, dodaj go dam sobie ponownie  :X


  • +
  • -
  • 1


#596158 Proszę o 23 perki m.in Zestaw Elektryka, anielski zestaw, scouter.

Napisane przez Drago36 w 24.12.2013 20:09

Scouter

Załączony plik  scouter.sma   1,17 KB  31 Ilość pobrań
  scouter.amxx


  • +
  • -
  • 3


#616927 [Zabawa] Ostatnia Prosta - Prośba o poprawienie błędów i poprawki pluginu

Napisane przez Wielkie Jol w 16.02.2014 14:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <jailbreak>
#include <colorchat>
#include <cstrike>

#pragma tabsize 0

#define PLUGIN "[JB] Ostatnia Prosta!"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KreC!K"

native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
new id_zop;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_cvar("zop_version", VERSION, FCVAR_SERVER);
    
    register_clcmd("say /menuzop", "MenuZop");
    
    id_zop = jail_register_game("OstatniaProsta");
}

public plugin_precache()
{
    
    precache_model("models/player/uciekinier/uciekinier.mdl");
    precache_sound("jb_cypis/kaczki.mp3");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    if(jail_get_play_game_id() == id_zop){
        OnRemoveData(id_zop);
        cs_set_player_model(id, "klawisz_cypis");
    }
}

public OnRemoveData(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        client_cmd(0, "mp3 stop");
        for(new i=1; i<=MAX; i++)
        {
            if(!is_user_connected(i))
                continue;
            
        }
    }
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == id_zop)
    {
        static szTimes[12];
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
        szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
        
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
        
        for(new i=1; i<=32; i++)
        {
            if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
                continue;
            
            UstawUciekinier(i);
        }
        setting[0] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
    }
}
public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        jail_set_game_hud(20, "Rozpoczecie zabawy za");
        
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        
        client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/kaczki.mp3");
    }
}
public fwSpawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
        return;
    
    UstawUciekinier(id);
}

UstawUciekinier(id)
{

cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_player_model(id, "uciekinier");
}
public MenuZop(id)
{
new menu = menu_create("Menu Zabawy [Ostatnia Prosta!]:", "Handel_Menu");
new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");

menu_additem(menu, "Manager Zabawy [Ostatnia Prosta!]","1", 3, cb);

menu_additem(menu, "Zasady Gier",     "0");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
public Menu_Callback(id, menu, item)
{
static num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);

switch(acces)
{
    case 1:{
        if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) {
            return ITEM_DISABLED;
        }
    }
    case 2:{
        if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) {
            return ITEM_DISABLED;
        }
    }
    case 3:{
        if(id != jail_get_prowadzacy()) {
            return ITEM_DISABLED;
        }
    }
}
return ITEM_ENABLED;
}

public Handel_Menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
    return;
    
    new num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
    switch(str_to_num(num))
    {
        case 0: show_motd(id, "zabawaOP.txt", "Zasady Gry");
            
        case 1: MenagerZop(id);
            case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
        }
}
public MenagerZop(id)
{
    new menu2 = menu_create("Manager Zabawy [Ostatnia Prosta!]:", "Handel_ManagerOP");
    menu_additem(menu2, "Daj Freeday");
    menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Freeday");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka");
    
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_ManagerOP(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
    
    new acces, callback, data[3], iname[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
    replace(iname, 31, "^n", "");
    
    new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Zop": "Handel_Menu_Duszek");
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
            continue;
        
        switch(item)
        {
            case 0,1:{
                if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
            case 2:{
                if(!jail_get_prisoner_free(i))
                    continue;
            }
            case 3:{
                if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
        }
        new name[32];
        get_user_name(i, name, 31);
        menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
    }
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_Menu_Zop(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
    
    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';
    
    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[Zabawa: Ostatnia Prosta!] ^x03%s ^x01%s uczestnika ^x03%s do Zabawy Ostatnia Prosta!",szName[0], callback? "dodal": "usunal",szName[1]);
}
public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
    
    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';
    
    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}

  • +
  • -
  • 1


#590594 SVIP [JailBreak] 1 error

Napisane przez Zabijaka Gryps w 05.12.2013 07:23

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1