Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Karlos221 - zdjęcie

Karlos221

Rejestracja: 11.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.02.2014 18:23
-----

#619199 Mapa się zbyt długo zmienia

Napisane przez EmoMada1312 w 22.02.2014 20:00

Daj logi serwera ! addons/amxmodx/logs


  • +
  • -
  • 1


#611885 Błąd połączenia serwera z bazą danych

Napisane przez KryzysMajatkowy w 01.02.2014 18:48

Tyle was jest a nikt nie potrafi pomóc ? Na prawdę, żenada..


  • +
  • -
  • 1


#391861 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 15:18

Omg napisz w innym dziale temat i opisz że masz taki problem .... na pewno ktoś Ci pomorze .

Pozdrawiam LaaGer


#391822 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 14:20

Wiesz załóż nowy temat bo nie wiem , ale jeszcze spróbuj zdjąć sobie z admina flage "a" inmunited może bedzie działać . Pozdrawiam LaaGer


#391695 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 11:42

Otwórzcie plik codmod_v4.sma i
znajdz

register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");
Zamien na

register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");

W tedy komenda cod_setlvl "name" "lvl" bedzie działać
Zaraz zedytuje post i dodam opis klas oraz perków.

@Edit
Karlos221

Otwórz codmod_v4.sma
Znajdz :
public PokazInformacje(id)
{
    
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
    
    set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
        
        if(target == 0)
            return PLUGIN_CONTINUE;
        
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nWytrzymalosc : %i^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target]);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
    //ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s ]^n[Exp: %i / %i]^n[Level: %i]^n[Item: %s]^n[Zycie: %i]^n[Monety: %i]^n[Wytrzymalosc: %i/150]^nForum uMenela.xaa.PL ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), monety_gracza[id], wytrzymalosc_itemu[id]);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s ] || [Exp: %i / %i] || [Level: %i]^n[Item: %s] || [Zycie: %i] || [Monety: %i]^n[Wytrzymalosc: %i/150] || Forum uMenela.xaa.PL ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), monety_gracza[id], wytrzymalosc_itemu[id]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zamień na :

public PokazInformacje(id)
{
    
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
    
    set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
        
        if(target == 0)
            return PLUGIN_CONTINUE;
        
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nWytrzymalosc : %i^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target]);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s ]^n[Exp: %i / %i]^n[Level: %i]^n[Item: %s]^n[Zycie: %i]^n[Monety: %i]^n[Wytrzymalosc: %i/150]^nForum uMenela.xaa.PL ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), monety_gracza[id], wytrzymalosc_itemu[id]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}



#391667 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 11:18

cod_setlvl nick lvl


#391604 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 10:20

przecież jest wyświetlane an górze . Jeżeli nie o to chodzi wytłumacz bardziej o co Ci chodzi. :)


#391546 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 09:31

codmod_v4.sma


#391512 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 08:49

Na życzenie KomandoRa usunołem "forum" oraz zmieniłem wyswietlanie w HUD na normalne

Załączony plik  codmod_v4.sma   137,87 KB  1077 Ilość pobrań
  codmod_v4.amxx


#391309 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 04.04.2012 18:58

Rambo - flaga T
Kapitan - flaga S
Tank - flaga O
Zabójca - flaga R
Palladyn - flaga P
Ninja - flaga Q


#390699 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 03.04.2012 17:24

Witam paczka nie jest moja ale ze wzgledu że nie mam czasu na zabawe z serwerami udostepniam tą paczke u was .

Dołączona grafika
Plugins.ini

darkgl_cod_bazooka.amxx				  ; Klasa bazooker
G_block_name_change.amxx				 ; Zakaz zmiany nicku
cod_daj.amxx							 ; Dawanie przedmiotu
alt_end_round_sounds.amxx			   ; Muzyka pod koniec rundy
GHW_Weapon_Replacement.amxx			 ; Modele broni
wymuszator.amxx						  ; Wymusza interp raate cl_rate
bullet.amxx							  ; Pokazuje ilosc obrazen
connect.amxx							 ; Connect pokazuje nick steam id
licznik.amxx							 ; licznik bomby
hpk.amxx								 ; wyrzuca graczy powyzej 150 ping
sam.amxx								 ; /rezerwacja
codmod_v4.amxx						   ; silnik codmoda v4  

					     
---------Pluginy__na__swieta---------------
;snieg.amxx							  ; pada snieg na  serwie
;cod_expevent.amxx					   ; /event 2 razy wiekszy exp

Klasy [50]:
"Snajper"
    "Komandos"
    "Strzelec wyborowy"
    "Obronca"
    "Medyk"
    "Wsparcie ogniowe"
    "Saper"
    "Demolitions"
    "Rusher"
    "Skoczek"
    "Lekki Zolnierz"
    "Szpieg"
    "Zwiadowca"
    "Rambo (Klasa Premium)"
    "Szturmowiec"
    "Grendier"
    "Rebeliant"
    "Partyzant"
    "Szeregowy"
    "Kapral"
    "Spadochroniarz"
    "Porucznik"
    "Plutonowy"
    "Terrorysta"
    "Anty-Terrorysta"
    "Kapitan (Klasa Premium)"
    "Kamper",//27
    "Sierzant",//28
    "Major"
    "Brygadier"
    "Wojskowy"
    "Taktyk"
    "Shilder"
    "Scouter"
    "Maniak"
    "Stalker"
    "Buntownik"
    "Najemnik"
    "General"
    "Elite Snajper"
    "Zabojca (Premium)"
    "Telegrafista"
    "Bazooker"
    "Ninja (Premium)"
    "Tank (Premium)"
    "Zolnierz Gromu"
    "Agent CBA"
    "Ochroniarz"
    "Pogromca"
    "Paladyn (Premium)"

Przedmioty [79]:
"Buty Szturmowego"
    "Podwojna Kamizelka"
    "Wzmocniona Kamizelka"
    "Weteran Noza"
    "Zaskoczenie Wroga"
    "Plaszcz Partyzanta"
    "Morfina"
    "Popsuty Item"
    "Podrecznik Szpiega"
    "Tajemnica Generala"
    "Notatki Ninji"
    "Tajemnica Wojskowa"
    "AWP Sniper"
    "Adrenalina"
    "Tajemnica Rambo"
    "Wyszkolenie Sanitarne"
    "Kamizelka NASA"
    "Wytrenowany Weteran"
    "Apteczka"
    "Eliminator Rozrzutu"
    "Tytanowe Naboje"
    "Naboje Pulkownika"
    "Ogranicznik Rozrzutu"
    "Tarcza SWAT"
    "Wytrenowany Rekrut"
    "Pancerz Nomexowy"
    "Notatki Kapitana"
    "Modul odrzutowy"
    "Mistrz Magazynu"
    "Prezent Od Menela"
    "Pancernik"
    "Super Ziolo"
    "Tajemnica Zawodowego"
    "Furia"
    "Adrenalina"
    "Deagle Master"
    "Czolganie"
    "Notatka Partyzana"
    "Czarny Rynek"
    "Scout Master"
    "Brazowy Naboj"
    "Srebrny Naboj"
    "Zloty Naboj"
    "Brazowa Tarcza"
    "Zardzewiala Zbroja"
    "Srebrna Tarcza"
    "Adechade"
    "Blokada"
    "Blokada"
    "Druga Szansa"
    "Popsuty Przedmiot"
    "Popsuty Przedmiot"
    "Notatka Grendiera"
    "Kamizelka"
    "Policer"
    "Notatka Sierzanta",
    "Combat Shield"
    "Kondycja"
    "Popsuty Item"
    "Notatka Rushera"
    "Implant"
    "Notatka Stalkera"
    "Geny Wolverina"
    "Radar"
    "Bazooka"
    "Ak47"
    "M4a1"
    "AWP Magnum"
    "Scout"
    "Deagle"
    "Krowa"
    "He grenade"
    "Galil"
    "Shoutgan M3"
    "Famas"
    "Mp5"
    "Magiczna Paka"
    "Amulet Expa"
    "Podwojne Expo"

Dołączona grafika
Dla graczy:
/sklep
/klasa
/klasy
/przedmiot
/item
/drop
/wyrzuc
/reset
/resetmonet
/wymien
/zamien
Dla Admina:

!add - dodaje prezent w danym miejscu
!remove - usuwa dany prezent
!removeall - usuwa wszystkie prezenty
!save - zapisuje dodane prezenty na mapie

Dołączona grafika

Za zabicie gracza 300 EXPA
Za bombe 600 EXPA
Za wygraną runde 150 EXPA
Max lvl 1001k

W paczce znajduja się modele broni oraz roundsoundy
Paczka waży 21.06 MB

Dołączona grafika

http://www48.zippysh...85902/file.html

Zapraszam do komętowania /oceniania . Pozdrawiam LaaGer


#247866 Call of Duty by góruś

Napisane przez góruś w 09.05.2011 18:21

Dołączona grafika

Witam, prezentuje wam dzisiaj moją ekskluzywną edycje Call of Duty moda, była ona dostępna na pewnej sieci, jednak z racji iż ją opuściłem i przerzuciłem się na coda z natyvami, postanowiłam wam ją udostępnić! Wersja posiada wbudowanego vipa, 90 itemów, 23 klasy(w tym 4 premium), Killstreak od Cypisa, możliwość sprzedaży itemu, menu frakcji, ogólnie prawie 5k kawałku kodu.(w paczce znajduję się jedynie sam plugin + modele)

Podziękowania dla Misieq za wgranie Killstreak oraz dla Cypis'a za jego poprawienie.

Dołączona grafika

/klasa - wybierz klase
/klasy - opis klas
/przedmiot - opis przedmiotu
/item - opis przedmiotu
/drop - wyrzuc przedmiot
/wyrzuc - wyrzuc przedmiot
/reset - resetuj punkty
/sklep - sklep
/pomoc - wyłącz pomoc
/oddaj - oddaj przedmiot
/sprzedaj - sprzedaj przedmiot
/vips - wyświetla aktualnych vipów
/vip - motd vipa
cod_lvl "gracza" "lvl" - ustawianie lvl'a
cod_dajitemek "nick" "id itemu"

Dołączona grafika

cod_killxp 15 // exp za zabicie
cod_bombxp 30 // exp za podlozenie/rozbrojenie paki
cod_hsexp 20 // exp za hs'a
cod_winxp 20 // exp za wygrana runde
cod_revkit_time 3 //  Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health 75 // Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance 100 // Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling 10 // Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise 20 // Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling 30 // Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile 10 // Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
money_per_damage 3 // ilosc $$ za obrazenie
money_kill_bonus 500 // $$ za zabicie
money_hs_bonus 300 // $$ za hs'a
amx_vip_hp 15 // hp za killa
amx_vip_hp_hs 30 // hp za hs'a
amx_vip_max_hp 500 // max hp vipa
vip_active 1 // vip aktywny
menu_active 1 // menu broni aktywne

Dołączona grafika

Standardowa

Klasy:

Snajper - Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza
Komandos - Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza
Strzelec wyborowy - Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
Obronca - Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu 150 pancerza
Policjant - Dostaje 120HP, MP5 + Deagle + Usp, 120% Biegu, 100% Kamizelki, Zestaw Granatow, 2 Rakiety, Noktowizor
Wsparcie ogniowe - Dostaje MP5, 100 hp bazowe
Saper - Dostaje P90, 100 hp bazowe, 100 pancerza
Demolitions - Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty
Rusher - Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu
Rambo (Klasa Premium) - Dostaje m4a1, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok
Partyzant - Dostaje P90, flashbang, 100 hp bazowe + mniej widzialny
Szpieg - Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga
Szturmowiec - Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega
Strzelec Wsparcia - Dostaje m4a1, 125 hp bazowe
Lekki Zolnierz - Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega
Rebeliant - Dostaje sg552  + 1 HE, 125 hp bazowe
Terrorysta - Dostaje ak47, 80 hp bazowe, o wiele szybciej biega
Terminator (Klasa Premium) - Dostaje Darmowe granaty, ak47, 150hp bazowe, Deagle szybko biega 150%. otrzymuje 45hp za zabicie kogos,dostaje 2 rakiety
Profesjonalny Wojak - Dosatje 130hp bazowe, darmowe ak+deagle, darmowe granaty, szybciej biega 110%
Samuraj - Dostaje 110 HP, Galil, 120% Biegu, 50% Widzialnosci z Nozem, 1/2 Natychmiastowe zabicie nozem
Wolny Strzelec (Klasa Premium) - Dostaje 140 HP, M4 + USP, 130% Biegu, +10 HP oraz Pelny Magazynek Za Zabojstwo, kameleon
Kapitan (klasa Premium) - Dostaje 120 HP, 250 pancerza, M4A1, AWP, HEGRENADE, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP
Profesjonalny lekarz - Dostaje 110 HP,MP5, Deagle, posiada cztery apteczki, moze wskrzeszac badz likwidowac ciala przeciwnika przyciskiem E

Dołączona grafika

http://www.gorus.pl/cstrike.rar - Pełna paczka

Dołączona grafika

Update 9 maja, 23:05 - proszę o ściągniecie nowej paczki
Update 9 maja, 23:30 - dodanie dwóch nowych klas(zmienione również w paczce)
Update 12 maja, 19:15 - update
Update 14 maja, 16:18 - poprawienie błędów, apteczka nie działała/errory
Update 18 maja, 21:05 - poprawienie crashy
Update 30 maja, 21:44 - poprawienie błędów z logów, naprawienie buga z hp, finalna wersja pluginu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28