Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

` Crakk - zdjęcie

` Crakk

Rejestracja: 09.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2012 10:56
*****

#384278 [ROZWIĄZANE] Plugin wysyłający wiadomosć w HUD.

Napisane przez dasiek w 21.03.2012 18:39

można. na 15 min ustawiasz zamiast 480.0 na tyle sekund ile ma 15 minut

parametr na @ (jedno)

set_hudmessage(0, 50, 250, 0.1, 0.70, 0, 1.0, 5.0, 0.01, 0.01, -1)

tylko kolory zmiencie. To sa parametry orientacyjne
  • +
  • -
  • 1


#384285 [ROZWIĄZANE] Plugin wysyłający wiadomosć w HUD.

Napisane przez dasiek w 21.03.2012 18:50

a bo ja tak Programuje! :P I tak działa i tak - chyba xD
  • +
  • -
  • 1


#384280 [ROZWIĄZANE] Plugin wysyłający wiadomosć w HUD.

Napisane przez speedkill w 21.03.2012 18:41

CheQ, po co dwa taski jak można jeden :D
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new HUD;
new Tekst[] = "Ten nasz tekst!"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	HUD = CreateHudSyncObj();
	set_task(480.0,"PokazTekst",_,_,_,"b")
}
public PokazTekst()
{
	set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
	ShowSyncHudMsg(0, HUD, "%s", Tekst);
}

  • +
  • -
  • 1


#384286 Menu przenosi do następnego menu.

Napisane przez Na 5tyk w 21.03.2012 18:52

W case x: (x - numerek odpowiedniego tekstu)
dajesz nazwę funkcji 2 menu :)
  • +
  • -
  • 1


#384305 Menu przenosi do następnego menu.

Napisane przez Na 5tyk w 21.03.2012 19:12

W case 2 wstawiasz:
mserwer(id);
  • +
  • -
  • 1


#384214 [ROZWIĄZANE] Plugin wysyłający wiadomosć w HUD.

Napisane przez dasiek w 21.03.2012 17:11

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new HUD;
new Tekst[] = "Ten nasz tekst!"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    HUD = CreateHudSyncObj();
    set_task(480.0,"PokazTekst")
}
public PokazTekst()
{
    set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
    ShowSyncHudMsg(0, HUD, "%s", Tekst);
    set_task(480.0,"PokazTekst")
}
 

takie cos?
  • +
  • -
  • 2


#272281 Instalacja Orpheu

Napisane przez DarkGL w 21.07.2011 18:30

Orpheu jest to niestandardowy moduł do amxx'a o ogromnych możliwościach
jest coraz więcej pluginów z niego korzystających tak więc tutaj przedstawiam jego instalacje

http://darkgl.pl/201...talacja-orpheu/
  • Wchodzimy na tą strone
  • Zjeżdżamy na sam dół tego długiego posta nie interesuje nas to tongue.gif na samym końcu mamy dwa pliki orpheu_base.zip i orpheu_source.zip pobieramy tylko orpheu_base.zip
  • Rozpakowujemy ściągnięte archiwum tworzą się nam 3 foldery
    • configs
    • modules
    • scripting
    wszystko z folderu configs kopiujemy do cstrike/addons/amxmodx/configs na naszym serwerze
    z folderu modules kopiujemy
    Dla Windows:
    orpheu_amxx.dll
    Dla Linux:
    orpheu_amxx_i386.so
    do folderu cstrike/addons/amxmodx/modules
    folder scripting jest dla skrypterów nie musimy go nigdzie kopiować smile.gif
  • Do pliku modules.ini znajdującego się w cstrike/addons/amxmodx/configs
    dopisujemy na samym końcu w nowej linijce
    orpheu
jeśli wszystko poszło dobrze po wpisaniu meta list w konsole będąc na serwerze powinniśmy zobaczyć coś takiego

amxx_1310585878__blitzwar0001.jpg
 
Załączony plik  orpheu-files-2.5.1.zip   496,58 KB  1557 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 43


#337785 Dodanie auto respawnu do rozgrzewki

Napisane przez Nenczoks w 21.12.2011 22:08

http://wklej.org/id/652534/ ?


#195217 [Tutorial dla początkujących] Ruletka

Napisane przez dasiek w 10.12.2010 15:44

Siemanko :)

Chciałbym wam pokazać jak w łatwy sposób każdy może napisać własną Rultekę na serwer.;)
Więc na początku :
Definiujemy biblioteki z których mają być pobierane komenty. W amxx studio z automatu jest to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

jednak nie wystarczą nam one więc dodamy jeszcze :D
Polecam:

#include <fun> <-Sprawy związane z graczem (jego życiem,kamizelką,grawitacją,szybkością itp)
#include <cstrike> <-Podobne co wyżej tylko "Trudniejsze" xd




początek Pluginu (dla tych co korzystają z notatnika w amxx studio jest z automatu to) :


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek" //<-Nazwa Pluginu
#define VERSION "1.28" //<-Wersja (tak dla szpanu dodany że niby zpachowana itp)
#define AUTHOR "CheQ" //<- Autro pluginu


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // <- To jest po to by 2 raz nie wprwoadzac Danych o Pluginie
}


Bez public_init plugin nam nie będzie działał więc nie usuwamy go xD

Zaczynamy główne pisanie :D

w public_init() dodajemy linijke która będzie nam przywoływać ruletke gdy gracz wpisze w
say'u np /rulecia
Dodajemy:

register_clcmd("say /rulecia","rulecia");


W pierwszych cudzysłowiach określamy co dany gracz musi wpisać W KONSOLI żeby uruchomić rulecie
(dlatego piszemy say /rulecia gdyż mamy ten sam efekt jakbyśmy pisali w czacie)
dla lepszego działania określimy to żeby odpalało naszą rulecie jak gracz będzie pisał do teamu

register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");


i oto jakieś 10 % roboty xD

czas na pisanie głównego programu
zamykającej klamerze ("}") dajemy ENTER żeby nasz plugin ładniej wyglądał
i piszemy funkcje rulecia

public rulecia(id)
{
//Tu będzie kod naszej funkcji rulecia
}

Gdybyśmy Tego nie zrobili nie zapisalibyśmy bo ponieważ nie znalazłoby funkcji "rulecia" którą zadeklarowaliśmy
gdy gracz wpisze w czacie /rulecia.

dopisaliśmy (id) po to, by ruletka była losowana dla pojedyńczego gracza a nie dla całego serwera.
Teraz element Losowania. Służy do tego komenda:

switch(random_num(1, 4)) // swich()-wybierz, Random_num()-spomiędzy
{
//kod
}

w ten oto sposób nasza ruletka będzie miała 4 elementy
aby dodać więcej elementów piszemy np dla 500 elementów:

switch(random_num(1, 500))
{
//kod
}

czas opisać co ma losować.

po klamerkach otwierających piszemy numer i dalej co ma robić jeśli go wylosuje.

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
//Kod
}
}

Opiszemy Teraz że jedną z naszych atrakcji na ruletce jest ustawienie HP do 1 :)

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}


Jak nie ma błędów przy zapisywaniu jest dobrze :D

teraz coś o Dodawaniu czegoś. Robimy to za pomocą komendy

give_item(id,"przedmiot");


np przy wyborze numeru 2 gracz dostanie m4 :)

Kod:

c
ase 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}


i gracz po wylosowaniu dostanie M4.
Gdy napiszemy
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}

gracz nie dostanie nic. Wyskoczy mu na chacie że ma pecha. :)

na 4 rzecz wpadniecie sami :)
Teraz zakończymy losowanie klamrą


switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
} // <-o Ta!


i cały public rulecia też. Nasz plugin wygląda tak :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek"
#define VERSION "1.28"
#define AUTHOR "CheQ"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /rulecia","rulecia");
register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP");
set_user_health(id,1);


}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");

give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Masz 100 HP");
set_user_health(id,100);

}
}
}


Nie wiem jak wam ale mi się Skompilowało bez błędów.
aby ruletke rozbudować polecam poczytać o operacjach na graczu naprawde jest z Tym fajna zabawa. :)

Tutorial Wykonany przez CheQ. (Hakuna Matata xD)
Kopiowanie i rozpewszechnianie dozwolane jedynie z podpisem autora.

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę nie pisać rzeczy w stylu "po co to i dlaczego" czy coś. Komuś to się może przydać ;)
  • +
  • -
  • 25


#338926 Zmiana koloru dla tagów.

Napisane przez Koluś w 24.12.2011 03:28

no to zamien red na green a blue na red..
powinno byc dobrze ja u siebie zrobilem tak
zamieniajac red i blue na green
[Admin] Crakk: blabla
  • +
  • -
  • 1


#148677 Plugin Laser Mine

Napisane przez Whitehouse w 01.07.2010 18:22

[Poradnik][LaserMine]Podkładanie,kupowanie,usuwanie. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Takich laserów?
  • +
  • -
  • 1


#337909 Zmiana miejsca napisu o końcu rozgrzewki!

Napisane przez DarkGL w 22.12.2011 11:08

w pluginie
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, random_float(0.15, 0.40), /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0);
na
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), 0.7, 0.8, /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0);

  • +
  • -
  • 1


#337991 Zmiana miejsca napisu o końcu rozgrzewki!

Napisane przez DarkGL w 22.12.2011 13:48

A dało by radę jeszcze zrobić, żeby był identyczny jak ten na obrazku?

kombinuj
http://amxx.pl/topic...domosci-na-hud/
wartośći gdzie ustawiasz pozycje to

0.7, 0.8
  • +
  • -
  • 1


#338423 Zmiana miejsca napisu o końcu rozgrzewki!

Napisane przez DarkGL w 23.12.2011 00:17

podałem ci gdzie masz edytować
w amxxstudio możesz sobie sprawdzić wartości ale nie podmieniaj tego co masz w pluginie na to co sobie wygenerujesz
daj screena gdzie obecnie jest napis przy tym kodzie co ja ci dałem
  • +
  • -
  • 1


#337250 Dodanie auto respawnu do rozgrzewki

Napisane przez Nenczoks w 20.12.2011 19:44

http://wklej.org/id/651742/ mhm?