Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
` Crakk
Rejestracja: 09.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2012 10:56





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 63
- Odwiedzin: 4 883
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Dominik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Czarne
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#384278 [ROZWIĄZANE] Plugin wysyłający wiadomosć w HUD.
Napisane przez dasiek
w 21.03.2012 18:39
parametr na @ (jedno)
set_hudmessage(0, 50, 250, 0.1, 0.70, 0, 1.0, 5.0, 0.01, 0.01, -1)
tylko kolory zmiencie. To sa parametry orientacyjne
#384285 [ROZWIĄZANE] Plugin wysyłający wiadomosć w HUD.
Napisane przez dasiek
w 21.03.2012 18:50
#384280 [ROZWIĄZANE] Plugin wysyłający wiadomosć w HUD.
Napisane przez speedkill
w 21.03.2012 18:41

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new HUD; new Tekst[] = "Ten nasz tekst!" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) HUD = CreateHudSyncObj(); set_task(480.0,"PokazTekst",_,_,_,"b") } public PokazTekst() { set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(0, HUD, "%s", Tekst); }
#384286 Menu przenosi do następnego menu.
Napisane przez Na 5tyk
w 21.03.2012 18:52
#384305 Menu przenosi do następnego menu.
Napisane przez Na 5tyk
w 21.03.2012 19:12
#384214 [ROZWIĄZANE] Plugin wysyłający wiadomosć w HUD.
Napisane przez dasiek
w 21.03.2012 17:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new HUD; new Tekst[] = "Ten nasz tekst!" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) HUD = CreateHudSyncObj(); set_task(480.0,"PokazTekst") } public PokazTekst() { set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(0, HUD, "%s", Tekst); set_task(480.0,"PokazTekst") }
takie cos?
#272281 Instalacja Orpheu
Napisane przez DarkGL
w 21.07.2011 18:30
jest coraz więcej pluginów z niego korzystających tak więc tutaj przedstawiam jego instalacje
http://darkgl.pl/201...talacja-orpheu/
- Wchodzimy na tą strone
- Zjeżdżamy na sam dół tego długiego posta nie interesuje nas to
na samym końcu mamy dwa pliki orpheu_base.zip i orpheu_source.zip pobieramy tylko orpheu_base.zip
- Rozpakowujemy ściągnięte archiwum tworzą się nam 3 foldery
- configs
- modules
- scripting
z folderu modules kopiujemy
Dla Windows:orpheu_amxx.dll
Dla Linux:orpheu_amxx_i386.so
do folderu cstrike/addons/amxmodx/modules
folder scripting jest dla skrypterów nie musimy go nigdzie kopiować - Do pliku modules.ini znajdującego się w cstrike/addons/amxmodx/configs
dopisujemy na samym końcu w nowej linijceorpheu


Załączone pliki
-
orpheu_base.zip 454,65 KB 3314 Ilość pobrań
-
orpheu_source.zip 952,86 KB 943 Ilość pobrań
#337785 Dodanie auto respawnu do rozgrzewki
Napisane przez
Nenczoks
w 21.12.2011 22:08
#195217 [Tutorial dla początkujących] Ruletka
Napisane przez dasiek
w 10.12.2010 15:44

Chciałbym wam pokazać jak w łatwy sposób każdy może napisać własną Rultekę na serwer.

Więc na początku :
Definiujemy biblioteki z których mają być pobierane komenty. W amxx studio z automatu jest to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
jednak nie wystarczą nam one więc dodamy jeszcze

Polecam:
#include <fun> <-Sprawy związane z graczem (jego życiem,kamizelką,grawitacją,szybkością itp)
#include <cstrike> <-Podobne co wyżej tylko "Trudniejsze" xd
początek Pluginu (dla tych co korzystają z notatnika w amxx studio jest z automatu to) :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Ruletka_Tutek" //<-Nazwa Pluginu
#define VERSION "1.28" //<-Wersja (tak dla szpanu dodany że niby zpachowana itp)
#define AUTHOR "CheQ" //<- Autro pluginu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // <- To jest po to by 2 raz nie wprwoadzac Danych o Pluginie
}
Bez public_init plugin nam nie będzie działał więc nie usuwamy go

Zaczynamy główne pisanie

w public_init() dodajemy linijke która będzie nam przywoływać ruletke gdy gracz wpisze w
say'u np /rulecia
Dodajemy:
register_clcmd("say /rulecia","rulecia");
W pierwszych cudzysłowiach określamy co dany gracz musi wpisać W KONSOLI żeby uruchomić rulecie
(dlatego piszemy say /rulecia gdyż mamy ten sam efekt jakbyśmy pisali w czacie)
dla lepszego działania określimy to żeby odpalało naszą rulecie jak gracz będzie pisał do teamu
register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");
i oto jakieś 10 % roboty

czas na pisanie głównego programu
zamykającej klamerze ("}") dajemy ENTER żeby nasz plugin ładniej wyglądał
i piszemy funkcje rulecia
public rulecia(id)
{
//Tu będzie kod naszej funkcji rulecia
}
Gdybyśmy Tego nie zrobili nie zapisalibyśmy bo ponieważ nie znalazłoby funkcji "rulecia" którą zadeklarowaliśmy
gdy gracz wpisze w czacie /rulecia.
dopisaliśmy (id) po to, by ruletka była losowana dla pojedyńczego gracza a nie dla całego serwera.
Teraz element Losowania. Służy do tego komenda:
switch(random_num(1, 4)) // swich()-wybierz, Random_num()-spomiędzy
{
//kod
}
w ten oto sposób nasza ruletka będzie miała 4 elementy
aby dodać więcej elementów piszemy np dla 500 elementów:
switch(random_num(1, 500))
{
//kod
}
czas opisać co ma losować.
po klamerkach otwierających piszemy numer i dalej co ma robić jeśli go wylosuje.
switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
//Kod
}
}
Opiszemy Teraz że jedną z naszych atrakcji na ruletce jest ustawienie HP do 1

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP
}
Jak nie ma błędów przy zapisywaniu jest dobrze

teraz coś o Dodawaniu czegoś. Robimy to za pomocą komendy
give_item(id,"przedmiot");
np przy wyborze numeru 2 gracz dostanie m4

Kod:
c
ase 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}
i gracz po wylosowaniu dostanie M4.
Gdy napiszemy
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");
}
gracz nie dostanie nic. Wyskoczy mu na chacie że ma pecha.

na 4 rzecz wpadniecie sami

Teraz zakończymy losowanie klamrą
switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP
}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");
}
} // <-o Ta!
i cały public rulecia też. Nasz plugin wygląda tak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Ruletka_Tutek"
#define VERSION "1.28"
#define AUTHOR "CheQ"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /rulecia","rulecia");
register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP");
set_user_health(id,1);
}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");
}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Masz 100 HP");
set_user_health(id,100);
}
}
}
Nie wiem jak wam ale mi się Skompilowało bez błędów.
aby ruletke rozbudować polecam poczytać o operacjach na graczu naprawde jest z Tym fajna zabawa.

Tutorial Wykonany przez CheQ. (Hakuna Matata

Kopiowanie i rozpewszechnianie dozwolane jedynie z podpisem autora.
Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę nie pisać rzeczy w stylu "po co to i dlaczego" czy coś. Komuś to się może przydać

#338926 Zmiana koloru dla tagów.
Napisane przez Koluś
w 24.12.2011 03:28
#148677 Plugin Laser Mine
Napisane przez Whitehouse
w 01.07.2010 18:22
#337909 Zmiana miejsca napisu o końcu rozgrzewki!
Napisane przez DarkGL
w 22.12.2011 11:08
#337991 Zmiana miejsca napisu o końcu rozgrzewki!
Napisane przez DarkGL
w 22.12.2011 13:48
kombinujA dało by radę jeszcze zrobić, żeby był identyczny jak ten na obrazku?
http://amxx.pl/topic...domosci-na-hud/
wartośći gdzie ustawiasz pozycje to
0.7, 0.8
#338423 Zmiana miejsca napisu o końcu rozgrzewki!
Napisane przez DarkGL
w 23.12.2011 00:17
#337250 Dodanie auto respawnu do rozgrzewki
Napisane przez
Nenczoks
w 20.12.2011 19:44
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ` Crakk
- Regulamin