Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

#Kłoczek - zdjęcie

#Kłoczek

Rejestracja: 05.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.07.2017 18:02
-----

#279970 Generator Monitoringu Serwera

Napisane przez speedkill w 09.08.2011 09:07

Siemka dziś chce wam udostępnić generator monitoringu serwera znalazłem na fragles jak zrobić status i znalazłem w internecie skrypt generator.php trzeba było zmienić pare rzeczy żeby działał z tym statusem z fraglesów ;]
Dodałem także opcje że pobiera góra i dół w phpbb by przemo ( Potem opiszę jak zrobić żeby działał wszędzie )
Instalacja Plik generator.php wrzucamy do głównego folderu folder status także wrzucamy do głównego katalogu
żeby nasz generator prawidłowo działał otwieramy generator.php znajdujemy linie
$adres_skr = 'http://adresstrony.pl/status/status.php';
Gdzie za adresstrony.pl Podajemy adres swojej strony / forum.
Jak zrobić żeby działało wszędzie nie tylko na phpbb by przemo ?
Otwieramy generator.php i usuwamy to :
<?php
define('IN_PHPBB', true);
$phpbb_root_path = './';
include($phpbb_root_path . 'extension.inc');
include($phpbb_root_path . 'common.'.$phpEx);
$userdata = session_pagestart($user_ip, PAGE_INDEX);
init_userprefs($userdata);
include($phpbb_root_path . 'includes/page_header.'.$phpEx);
?>
i to :
<?php
include($phpbb_root_path . 'includes/page_tail.'.$phpEx);
?>
Jak zmienić wygląd tego obrazka na którym się generuje monitoring serwera ?
Wchodzimy w folder status/status/background.png i podmieniamy na swój wymiary 360x24
Oto macie ss'a jak to wygląda :
Dołączona grafika
a tu ss po wygenerowaniu nie ma takiego ip to tylko przykład
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17


#339923 Nick Reservation System by ^Grzyboo^

Napisane przez ^Grzyboo w 26.12.2011 14:07

Hasła zostaną, a obciążać raczej nie obciąży. Bardzo prosty plugin i zapis nvault, więc lżejsze raczej od pliku .ini lub zapisu SQL
  • +
  • -
  • 1


#341265 [ROZWIĄZANE] obciazenie a stock

Napisane przez ^Grzyboo w 28.12.2011 20:23

Albo w ogóle:


stock oblicz_kryt(id)
return (100/suma_kryt[id]);

  • +
  • -
  • 2


#262393 Load / Save Nvault, dlaczego nie działa?

Napisane przez ^Grzyboo w 24.06.2011 15:53

Przerobiłem diablomoda na nvault. Skopiowałem z coda funkcje: Wybór klasy, nvault: zapisywanie i wczytywanie.



public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<8; i++)
{
Load(id, i)
format(klasa, 49, "\y%s Lvl: %i", Race[i], player_lvl[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
menu_display(id, menu);
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == player_class[id])
return PLUGIN_CONTINUE;


if(player_class[id])
{
new_class[id] = item;
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Klasa bedzie zmieniona w nastepnej rundzie", PREFIX)
}
else
{
player_class[id] = item;
Load(id, player_class[id])
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Save(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-db", name, player_class[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", player_xp[id], player_lvl[id], player_agility[id], player_dextery[id], player_intelligence[id], player_strength[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public Load(id, klasa)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-db", name, klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", player_xp[id], player_lvl[id], player_agility[id], player_dextery[id], player_intelligence[id], player_strength[id])
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new xp[32], lvl[32], agi[32], dex[32], int[32], str[32]

parse(vaultdata, xp, 31, lvl, 31, agi, 31, dex, 31, int, 31, str, 31);

player_xp[id] = str_to_num(xp)
player_lvl[id] = str_to_num(lvl)
player_agility[id] = str_to_num(agi)
player_dextery[id] = str_to_num(dex)
player_intelligence[id] = str_to_num(int)
player_strength[id] = str_to_num(str)
}



I teraz dziwne rzeczy się zaczynają tworzyć...

Jeśli dam tak, to nic nie działa

for(new i=1; i<8; i++)
{
Load(id, i)
format(klasa, 49, "\y%s Lvl: %i", Race[i], player_lvl[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}


Natomiast tak:


for(new i=1; i<8; i++)
{

format(klasa, 49, "\y%s Lvl: %i", Race[i], player_lvl[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}


... Wszystko jest w porządku, klasę wybiera, menu się tworzy.

Z tego wynika, że funkcja LOAD nie działa poprawnie, chociaż jest skopiowana z pluginu, w którym działa.

Czy da się to jakoś naprawić? :(
  • +
  • -
  • 1


#285179 Double WSAD

Napisane przez ^Grzyboo w 19.08.2011 16:20

Witam, czy dałoby radę napisać funkcję, dzięki której gracz w przypadku, gdy naciśnie W / S / A lub D dwukrotnie w ciągu 0.5 sekundy to zostanie lekko wyrzucony ( nadana zostanie mu prędkość, np 300? ) w tą stronę, za którą odpowiada klawisz?
  • +
  • -
  • 1


#285574 Zmiana slota dla broni

Napisane przez ^Grzyboo w 20.08.2011 14:28

Czy istnieje mozliwosc zmiany slota broni z pozycji amxx? Tzn. Abym mogl na przyklad umiescic m4a1 na slocie drugim, tam gdzie standardowo powinien byc pistolet.

Przepraszam za brak polskich znakow, ale mi sie jakos klawiatura przestawila :o

  • +
  • -
  • 1


#292403 Server Manager

Napisane przez ^Grzyboo w 04.09.2011 13:49

Dołączona grafika

Przedstawiam Wam marny plugin nawet nie mojego autorstwa ( bo mniej niż połowa :P ): Server Manager
Zawiera on podstawy dla każdego serwera; tj. AKTUALNIE:
- Afk kicker
- High Ping Kicker
- Interp changer
- Blokada mówienia ip w say [ Można wyłączyć ]


Changelog:
-------------

Planuję dodać:
- Ultimate ss
- Admin Spec Esp.


Dołączona grafika
Cvary i nie tylko. Mamy jeden cvar. Wg. mnie lepiej zmieniać wszystko w pluginie.

sm_maxping 100

Oto jedyny cvar, jednak na samej górze mamy taki kod:


// Wstawiając "//" przed to wyłączamy blokowanie reklamowania
#define DontSayIps


// Tutaj zmieniaj liczby ( muszą być w ułamku dziesiętnym ).

// Co ile sprawdzany jest ping i interp?
#define PING_CHECK_TIME 10.0

// Maksymalny czas AFK
#define MAX_AFK_TIME 45.0

// Co ile sprawdzany jest AFK?
#define AFK_TIME_CHECK 5.0



Dołączona grafika

Autorów mamy kilku:
Ping kicker oraz interp changer - Ja
Afk Kicker - Cheesy Peteza
Don't say ips - JGHG

Jak widać, tak naprawdę to tylko skleiłem kilka pluginów

Proszę pisać niżej co byście chcieli jeszcze w takiej "podstawie dla serwera"
Mnie osobiście denerwuje, gdy podczas kupna każdego nowego serwera muszę wgrywać te same pluginy co wcześniej, ściągać i zaśmiecać sobie pulpit. IMO lepiej ściągnąć 1 plug.


Dołączona grafika

regex
ColorChat

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#296354 Odczyt z pliku

Napisane przez ^Grzyboo w 15.09.2011 12:26

Witam, mam takie oto pytanie;
Jak mogę zrobić odczyt z pliku [ .ini ], który będzie czytał z każdej linii i zwraca tekst?

Może bardziej obrazowo:

W pliku mamy tak zapisane
"abc" "def"
"123" "456"
"99a" "cxz"

I po wywołaniu funkcji zaczyna czytać linię pierwszą, czyli [ "abc" "def" ]
dalej warunki, które sprawdzają czy linia, pasuje, czy nie. Jeżeli nie pasuje to zaczyna czytać z drugiej linii.

I teraz dwa pytania, mianowicie czy jest to dość zrozumiałe :D?
i czy nie będzie to zbytnio obciążać serwera, przy zastosowaniu jako wczytywanie haseł?
  • +
  • -
  • 1


#246799 [EasyBlock] Blockmaker by Grzyboo

Napisane przez ^Grzyboo w 07.05.2011 11:53

Witam, mam dla was jeden z lepszych blockmakerów.
Jest to edytowany Bollnas Course Maker z nowymi typami bloków, trochę spolszczony.
Udostępniam go do użytku publicznego.
Działa z Expmodem by Exolent.


Dołączona grafika
FoxCourseMaker.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins/

w cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini
dodajemy na końcu
FoxCourseMaker.amxx

Tutaj zmieniamy na swoje blocki. I wrzucamy je na FTP, w przeciwnym razie nie ruszy serwer.


new const g_model_platform[] = "models/CsFox/Normal/platforma.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/CsFox_Random/Normal/grass.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/CsFox_Random/Normal/podloga.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/CsFox_Random/Normal/glass.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bunnyhop.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/CsFox/Normal/damage.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/CsFox/Normal/heal.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/CsFox/Normal/nofall.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/CsFox/Normal/lod.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/CsFox/Normal/trampka.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/CsFox/Normal/speed.mdl";
new const g_model_death[] = "models/CsFox/Normal/skull.mdl";
new const g_model_low_gravity[] = "models/CsFox/Normal/gravita.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/CsFox/Normal/honey.mdl";
new const g_model_duck[] = "models/CsFox/Normal/platforma.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/CsFox/Normal/ct.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/CsFox/Normal/tt.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/CsFox/Normal/vipblock.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bunnyhop.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/dbhop.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/CsFox/Normal/niesmiertelka.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/CsFox/Normal/duszek.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/CsFox/Normal/buty.mdl";
new const g_model_moneyblock[] = "models/CsFox/Normal/kasa.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/CsFox/Normal/kamu.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/CsFox/Normal/impreza.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_he[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/CsFox/Normal/weapon.mdl";


Tutaj zmieniamy swoje dźwięki do poszczególnych akcji ( kasa = exp ). Nie podajemy na początku folderu sounds!

new const g_sound_invincibility[] = "Fox/niesm.wav";
new const g_sound_stealth[] = "Fox/duch.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "Fox/buty.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "Fox/kamu.wav";
new const g_sound_melanz[] = "Fox/melanz.wav";
new const g_sound_kasa[] = "Fox/kasa.wav";


Dołączona grafika

+BMgrab / -BMgrab - Przesuwanie blocków
/bm - Główne menu

Więcej w .sma

Dołączona grafika
Blocki:
Bunnyhop
NoSlow Bunnyhop
Opozniony Bunnyhop
Obrazenia
Lecznie
Brak obrazen po upadku
Lód
Trampolina
Przyspieszenie ( strzalka )
Smierć
Niska grawitacja
Miod
Kucanie
Bariera CT
Bariera TT
Bariera Anty Vip
Szkło
Platforma
Trawa
Drewno
Niesmiertelnosc
Niewidzialnosc
Buty szybkosci
Money / Exp Block
Kamuflaż
Melanż
Smoke
He
Granaty
Dowolna bron

Oryginalny Course Maker z mojego serwera.

Oczywiście wyposażony w menu właściwości ( properties )

Niby nic specjalnego, ale przeglądając sieć trudno znaleźć działającego BMa.


Dołączona grafika

Modele

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#296348 [EasyBlock] Blockmaker by Grzyboo

Napisane przez ^Grzyboo w 15.09.2011 11:10

Granaty każdego rodzaju.
  • +
  • -
  • 1


#341090 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić swój status serwera?

Napisane przez mlekowita w 28.12.2011 16:27

http://amxx.pl/topic...oringu-serwera/ ;)

albo to http://amxx.pl/topic...tatusu-serwera/