Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Back. - zdjęcie

Back.

Rejestracja: 03.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.03.2012 14:03
-----

#351972 [ROZWIĄZANE] Czy można wgrać mody

Napisane przez DarkGL w 20.01.2012 21:56

zainstaluj metamoda a potem amxx'a
http://amxx.pl/artykuly/
  • +
  • -
  • 1


#343156 Perki

Napisane przez PRoMEN w 01.01.2012 11:27

na razie masz tyle : :)

Załączone pliki




#342647 Perki

Napisane przez Engi w 31.12.2011 00:18

Tego pierwszego nie zrobię bo nie umiem ale łap ten drugi:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Mistrzostwo";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 10 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#343067 Perki

Napisane przez fbang w 31.12.2011 21:46

2.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Mozg Archimedesa";
new const perk_desc[] = "Dostajesz +20 w incie";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+20);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-20);
}


3.
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Odbicie lustrzane";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szans na oslepienie wroga";

new g_msg_screenfade;

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = 3;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}


1. o co ci chodzi konkretnie?
  • +
  • -
  • 1


#319064 Prośba o zrobienie perków.

Napisane przez Clyr0? w 07.11.2011 17:52


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Helm";

new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc);



register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)

ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)

ma_perk[id] = false;

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)

{

if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)

  return FMRES_IGNORED;

 

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);



if(!is_user_connected(iHit))

  return FMRES_IGNORED;

if(!ma_perk[iHit])

  return FMRES_IGNORED;

 

set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);



return FMRES_IGNORED;

}



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <colorchat>

#define CZAS_NOCLIP 10

new const nazwa[] = "Duch";

new const opis[] = "Uzyj, aby przechodzic przez sciany";

new bool:uzyl[33];

new msg_bartime;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_perk(nazwa, opis);



register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

}

public cod_perk_enabled(id)

{

ColorChat(id, GREEN, "%s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);

uzyl[id] = false;

}



public cod_perk_used(id)

{

if(!is_user_alive(id))

  return PLUGIN_CONTINUE;

 

if(uzyl[id])

{

  ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales perk!");

  return PLUGIN_CONTINUE;

}



set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);

set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);

set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);

uzyl[id] = true;



return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)

uzyl[id] = false;

 

public WylaczNoclip(id)

{

if(!is_user_connected(id))

  return;

 

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);



new Float:origin[3];



pev(id, pev_origin, origin);



if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))

  user_silentkill(id);

}

stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)

{

static tr;

engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)

if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))

  return true;



return false;

}

public set_bartime(id, czas)

{

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);

write_short(czas);

message_end();

}


  • +
  • -
  • 1


#319510 Prośba o zrobienie perków.

Napisane przez Clyr0? w 08.11.2011 20:00

Za zrobienie dam 2 + :)


Kolejne :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Uczen";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 15(+int) obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

________________________________________________________

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Mistrz";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 25(+int) obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

______________________________________
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Gumka";
new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 1 hp";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
  set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}

public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
  set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
  set_user_health(id, 1);
}
}

__________________________

* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#define TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736
new const perk_name[] = "Buffer";
new const perk_desc[] = "Co 5 sekund dostajesz 30 HP";

new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE;

if(!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[id])
{
  set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);

  if(is_user_alive(id))
  {
   new cur_health = get_user_health(id);
   new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
   new new_health = cur_health+30<max_health? cur_health+30: max_health;
   set_user_health(id, new_health);
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1