zainstaluj metamoda a potem amxx'a
http://amxx.pl/artykuly/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Back.
Rejestracja: 03.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.03.2012 14:03





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 38
- Odwiedzin: 2 836
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Maków Maz
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Back. nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#351972 [ROZWIĄZANE] Czy można wgrać mody
Napisane przez DarkGL
w 20.01.2012 21:56
#343156 Perki
Napisane przez
PRoMEN
w 01.01.2012 11:27
na razie masz tyle :

Załączone pliki
-
codperk_terminator.amxx 1,48 KB 7 Ilość pobrań
-
codperk_terminator.sma 837 bajtów 78 Ilość pobrań
codperk_terminator.amxx
-
codperk_niewolakosciuszki.amxx 3,18 KB 7 Ilość pobrań
-
codperk_niewolakosciuszki.sma 1,25 KB 80 Ilość pobrań
codperk_niewolakosciuszki.amxx
-
codperk_powrothajta.amxx 5,32 KB 7 Ilość pobrań
-
codperk_powrothajta.sma 1,26 KB 87 Ilość pobrań
codperk_powrothajta.amxx
#342647 Perki
Napisane przez Engi
w 31.12.2011 00:18
Tego pierwszego nie zrobię bo nie umiem ale łap ten drugi:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Mistrzostwo";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 10 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#343067 Perki
Napisane przez fbang
w 31.12.2011 21:46
2.
3.
1. o co ci chodzi konkretnie?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Mozg Archimedesa";
new const perk_desc[] = "Dostajesz +20 w incie";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+20);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-20);
}
3.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Odbicie lustrzane";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szans na oslepienie wroga";
new g_msg_screenfade;
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = 3;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
1. o co ci chodzi konkretnie?
#319064 Prośba o zrobienie perków.
Napisane przez Clyr0?
w 07.11.2011 17:52
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Helm"; new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_perk[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; }
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define CZAS_NOCLIP 10 new const nazwa[] = "Duch"; new const opis[] = "Uzyj, aby przechodzic przez sciany"; new bool:uzyl[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_perk_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "%s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); uzyl[id] = false; } public cod_perk_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(uzyl[id]) { ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales perk!"); return PLUGIN_CONTINUE; } set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP); set_bartime(id, CZAS_NOCLIP); set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id); uzyl[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) uzyl[id] = false; public WylaczNoclip(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK); new Float:origin[3]; pev(id, pev_origin, origin); if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id)) user_silentkill(id); } stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id) { static tr; engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr) if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid)) return true; return false; } public set_bartime(id, czas) { message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id); write_short(czas); message_end(); }
#319510 Prośba o zrobienie perków.
Napisane przez Clyr0?
w 08.11.2011 20:00
Za zrobienie dam 2 +
Kolejne :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Uczen"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 15(+int) obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.25, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
________________________________________________________
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Mistrz"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 25(+int) obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.25, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
______________________________________
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Gumka"; new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 1 hp"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_perk_enabled(id) { client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_perk[id] = false; } public ResetHUD(id) { if(ma_perk[id]) set_task(0.5, "UstawStalker", id) } public UstawStalker(id) { if(is_user_connected(id)) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_user_health(id, 1); } }
__________________________
* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #define TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736 new const perk_name[] = "Buffer"; new const perk_desc[] = "Co 5 sekund dostajesz 30 HP"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE); } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public WyszkolenieSanitarne(id) { id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE; if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_perk[id]) { set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE); if(is_user_alive(id)) { new cur_health = get_user_health(id); new max_health = 100+cod_get_user_health(id); new new_health = cur_health+30<max_health? cur_health+30: max_health; set_user_health(id, new_health); } } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Back.
- Regulamin