Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KOXEN POLSKA - zdjęcie

KOXEN POLSKA

Rejestracja: 25.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.06.2012 10:11
-----

#402819 [ROZWIĄZANE] COD - frakcje + 2 perki + 2 wytrzymałości

Napisane przez bambus259 w 27.04.2012 22:31

Powinno być dobrze , luknij

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#402743 [ROZWIĄZANE] COD - frakcje + 2 perki + 2 wytrzymałości

Napisane przez bambus259 w 27.04.2012 21:05

Okej ja chyba wiem oco chodzi bo się z tym męczylem miesiąc , pomoge ci ale odpowiedz mi na pytanie . Masz hp w hud ?
Hud - tam gdzie masz perki i wytrzymalosc
  • +
  • -
  • 1


#371389 Perk "BFG10000"

Napisane przez Hleb w 26.02.2012 11:50

Dołączona grafika

Perk: BFG10000

Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.


Perk ten był ostro testowany pod kątem errorów, jak dotychczas pojawiające się errory
zostały naprawione, lecz jeśli pojawią się, proszę pisać!!


Rzeczywiste działanie perku najlepiej odzwierciedli filmik ;P

http://www.youtube.com/watch?v=jxsqA1K3J6k


ChangeLog:

v1.0
- Wydanie Perku

v1.1
- Naprawa błędu ( materia zadawała obrażenia przez ściane )
- Zastąpienie natywów ENGINE natywami FAKEMETA
- Obrażenia od materii i wiązki oraz ilość amunicji ustawia się Cvarami


Podziękowania dla:
-Wi'Waldi - za testy


Dołączona grafika

cod_bfg_ammo - ilość amunicji ( domyślnie 3 )
cod_bfg_bundle_dmg - obrażenia zadawane przez wiązkę laserową ( domyślnie 12.0 )
cod_bfg_bundle_int - czynnik inteligencji dla wiązki laserowej ( domyślnie 0.1 )
cod_bfg_mattery_dmg - obrażenia zadawane przez wybuch materii ( domyślnie 40.0 )
cod_bfg_mattery_int - czynnik inteligencji dla materii ( domyślnie 0.2 )

Dołączona grafika

Standardowa

Pliki z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 43


#371888 Klasa Quake by Hleb

Napisane przez Hleb w 27.02.2012 09:28

Dobrze, że napisałeś mnie jako "autora" klasy, mimo ze docelowo zrobiłem to jako perk, łap +.

@edit wersja poprawiona przeze mnie, dodałem P90 jako standardowe wyposażenie klasy, a z cod_class_enabled i cod_class_disabled usunąłem odpowiednio cod_give_weapon i cod_take_weapon

Załączony plik  codclass_quake.sma   8,76 KB  150 Ilość pobrań
  codclass_quake.amxx

@edit2

Suspect____

Zasięg lasera = 500.0
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 500.0 , entlist, 32);

DMG wiązki laserowej (zadane co 0.1s) = 5(+int*0.1)
cod_inflict_damage(attacker, pid, 5.0, 0.1, ent, (1<<24));

DMG materii = 10(+int*0.2)
cod_inflict_damage(attacker, pid, 10.0, 0.2, ent, (1<<24));

  • +
  • -
  • 5


#7638 MaxPayne AWP Zoom

Napisane przez ChaoS w 07.06.2008 19:01

Opis

Gdy zabijemy kogoś HS`em z AWP lub SCOUTA to widzimy efekt z MaxPayna - Kamera leci za pociskiem

Instalacja

Plik .amxx do cstrike>addons>amxmodx>plugins

Plik .sma do cstrike>addons>amxmodx>scripting

Wchodzimy w cstrike>addons>amxmodx>configs>plugins.ini i dopisujemy mpz.amxx

Wchodzimy w cstrike>addons>amxmodx>configs>amxx.cfg i dopisujemy cvary

Cvary

MPZ_velocity 6000 // Prędkość pocisku (lepiej nie ruszać)
MPZ_active 1 // Włącza | Wyłącza Plugin 1|0
MPZ_zoomONhs // Kamera leci za pociskiem tylko przy HS`ie 1=Właczone 0-Wyłączone
MPZ_awp // Awp bedzie używało pluginu 1=Włączone 0=Wyłączone
MPZ_scout // Scout bedzie używał pluginu 1=Włączone 0=Wyłączone

Załączone pliki

  • Załączony plik  MPZ.rar   6,61 KB  2435 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 5