#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko & Drako"
#define TASK_INTERVAL 4.0  
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
    
    g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
    register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
    
    register_clcmd("say /knife", "display_knife")
}
public plugin_precache() {
    precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")
    precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")
    precache_model("models/v_riddickblade.mdl")
    precache_model("models/p_knife_pl.mdl")
    precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
    new menuBody[512]
    add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "1. Noz z flaga Polski^n")
    add(menuBody, 511, "2. Pseudo Tasak^n")
    add(menuBody, 511, "3. Riddick Blade^n")
    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
    
    new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
    switch(key)
    {
        case 0: SetKnife(id , 4)
        case 1: SetKnife(id , 2)
        case 2: SetKnife(id , 3)
        default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
    knife_model[id] = Knife
    
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_KNIFE )
        return PLUGIN_HANDLED
    
    new vModel[56],pModel[56]
    
    switch(Knife)
    {
        case 0: {
            format(vModel,55,"models/v_knife_pl.mdl")
            format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
        }
        case 1: {
            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
        }
        case 2: {
            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_riddickblade.mdl")
            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife.mdl")
        }
    }
    
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
    
    return PLUGIN_HANDLED;  
}
public CurWeapon(id)
    SetKnife(id, knife_model[id])       
+Modele ciężko było znaleźne model z nożem pl


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
			
 Moja zawartość
    Moja zawartość Mężczyzna
 Mężczyzna
		
	
		
	
		





 Napisane przez
 Napisane przez 



 Napisane przez
 Napisane przez 

 wymuszanie kome.amxx
  wymuszanie kome.amxx Napisane przez
 Napisane przez  Napisane przez
 Napisane przez  Napisane przez
 Napisane przez  Napisane przez
 Napisane przez  Napisane przez
 Napisane przez  na szybko robiłem
 na szybko robiłem Napisane przez
 Napisane przez 












 Napisane przez
 Napisane przez  Napisane przez
 Napisane przez  Napisane przez
 Napisane przez  Napisane przez
 Napisane przez 